Web Analytics Made Easy - Statcounter

عبدالحافظ عنبری اظهار کرد: کانون دو و میدانی دانش آموزی خرمشهر در سی و چهارمین دوره مسابقات دانش آموزان پسر کشور به میزبانی کردستان با کسب پنج مدال انفرادی و یک مدال تیمی و احتساب امتیارات کسب شده به عنوان قهرمانی دست یافت.
وی از کسب مدال طلای تیمی در بخش رله خبر داد و افزود: علاوه بر این مقام نخست تیمی، خرمشهر موفق به کسب چهار مقام دوم و یک مقام سوم نیز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


عنبری ادامه داد: سامان عباسی در پرتاب وزنه و دوی 100 متر موفق به کسب دو مقام دومی شد، علی واحدی اصل در پرش ارتفاع و مرتضی ترکان در دوی 800 متر نیز مقام دوم را کسب کردند و ارسام اسدی در پنجگانه به مقام سوم دست یافت.
مدیر آموزش و پرورش خرمشهر با بیان اینکه کسب عنوان قهرمانی برای خوزستان با احتساب دارندگان مقام های اول تا ششم انجام شده است، افزود: علی واحدی اصل در پرش طول به مقام چهارم، محمد امین حمداوی در دوی 60 متر پنجم، محمد علی کاظم پور در دوی 100 متر و 200 متر به مقام پنجم و محمدرضا اموری نیز در سه کیلومتر پیاده روی به مقام ششم دست یافتند.
وی در ادامه گفت: در این دور از مسابقات محمد حسین پور به عنوان مربی و مسعود توسلیان به عنوان سرپرست، تیم را همراهی می کردند.
سی و چهارمین دوره مسابقات قهرمانی دو و میدانی دانش آموزان پسر سراسر کشور با رقابت 290 دانش آموز پسر دوره ابتدایی در قالب 26 تیم در ورزشگاه 22 گولان سنندج برگزار شد.
7100/6002 خبرنگار : کمیله حجازی *** انتشار دهنده :کبری آقازری

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۰۸۰۰۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی استاندار مازندران از کشتی گیران قهرمان آسیا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، سیدمحمود حسینی پور استاندار مازندران در پیامی؛ ضمن تبریک قهرمانی تیم ملی کشتی آزاد در مسابقات آسیایی، کشتی گیران مازندرانی را نمادی از غیرت جوانان ایرانی دانست. ‎

متن کامل پیام استاندار مازندران بدین شرح است:

با همت و تلاش ستودنی جوانان مستعد مازندرانی، مسابقات کشتی آسیایی قرقیزستان تبدیل به میدانی ماندگار برای ورزش کشور گردیده است.

کسب ۵ مدال طلا و ۲ برنز دلاورمردان مازندرانی در آسیا، دیگربار؛ توانمندی جوان مازندرانی را در مقابل دیده همگان به تماشا گذاشت و بازهم ثابت کرد که توجه به ورزش مازندران هزینه نیست بلکه سرمایه گذاری پُر سود برای اعتلای نام ایران اسلامی است.

میدان‌داری هفت پهلوان مازندرانی در مسابقات آسیایی کشتی با حضور و نقش آفرینی مهدی تقوی و اباذر اسلامی در کادر فنی تیم ملی، چیزی جز رخ‌نمایی اراده یلان دیار پهلوانان و نام‌آوران نبود و ثابت کردکشتی گیران مازندرانی نمادی از غیرت و توانمندی جوانان ایرانی هستند.

لازم می‌دانم قهرمانی تیم ملی کشتی آزاد جمهوری اسلامی ایران در مسابقات آسیایی که با درخشش هفت دلاور مازندرانی بدست آمد را به همه مردم مازندران علی الخصوص علاقه‌مندان به کشتی تبریک عرض کنم و امیدوارم شاهد استمرار این موفقیت‌ها در دیگر میادین ورزشی پیش رو باشیم.

دیگر خبرها

  • درخشش دانش آموزان مشهدی در مسابقات بین المللی کشتی روسیه
  • آغاز مسابقه طرح دادرس ویژه دانش آموزان
  • تیم شهید رستمی قهرمان مسابقات فوتسال ماه رمضان اسلامشهر آق گل
  • مروری بر آخرین تیم‌هایی که برای اولین بار در پنج لیگ معتبر اروپایی قهرمان شده‌اند
  • رقابت ۲۵ هزار دانش‌آموز بویراحمدی در مسابقات قرآنی
  • قهرمانی ووشوکاران مهابادی در مسابقات جنوب استان
  • چهل‌ودومین دوره مسابقات قرآن دانش‌آموزان همدان آغاز شد
  • معلمان شهید در هفته بزرگداشت معلم به دانش‌آموزان معرفی شوند
  • قهرمانی ووشوکاران مهابادی در رقابت‌های جنوب استان
  • قدردانی استاندار مازندران از کشتی گیران قهرمان آسیا