Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-24@17:44:52 GMT

عينک آفتابي هاي هميشه محبوب و شيک

تاریخ انتشار: ۲۷ تیر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۰۸۰۳۴۶

خبرگزاري آريا -

عينک هاي ويفر در سال 1952 توسط «Bausch & Lomb» طراحي شده اند و محبوبيت آنها آنقدر زياد بود که از يک مدل عينک معمولي به يک برند تبديل شدند.


از آنجا که عينک هاي ويفر به تمام فرم هاي صورت مي آيند، ستاره هاي بسياري از مايکل جکسن گرفته تا جود لا طرفدار آن بودند. در اينجا بهترين مدل هاي عينک هاي آفتابي ويفر را برايتان آورده ايم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



1. Taylor Morris Saratoga II
طراحي اين مدل عينک به گونه اي است که هم مناسب آقايان و هم مناسب خانم ها مي باشد. اين عينک ايتاليايي داراي UV استاندارد بوده و از چشمان شما در برابر اشعه هاي مضر آفتاب جلوگيري مي کند. با زدن آن به چشمهايتان کاملا متفاوت از ديگران خواهيد شد.



طراحي اين مدل عينک به گونه اي است که هم مناسب آقايان و هم مناسب خانم ها مي باشد

2. Ray-Ban Original Wayfarer Fleck
ري بن سازنده و طراح عينک هاي آفتابي است که در سال 1937 در آمريکا تاسيس شد و در حال حاضر يکي از بهترين برندهاي عينک در جهان محسوب مي شود. اين مدل عينک داراي دسته مشکي و قاب رنگي است. اگر عينک هاي ساده و مشکي را نمي پسنديد، اين مدل عينک مي تواند به ظاهر شما کمي تنوع دهد.



ري بن در حال حاضر يکي از بهترين برندهاي عينک در جهان محسوب مي شود

3. Spitfire Square
اگر چه ري بن قاب هاي گرد را ترجيح مي دهد اما برندهايي هستند که هنوز هم قاب مربعي را مي پسندند. گذاشتن اين مدل عينک ها، نسبت به عينک هاي گرد، کمي سخت تر است، به خصوص براي افرادي که صورتي مخروطي شکل دارند. اما اگر صورت گردي داريد، اين مدل با لنز قهوه اي و قاب زيبايش بسيار مناسب شماست. اگر به مدهاي سال 1970 نيز علاقه داريد، اين عينک انتخاب خوبي برايتان خواهد بود.



اگر صورت گردي داريد، اين مدل با لنز قهوه اي و قاب زيبايش بسيار مناسب شماست

Jeepers Peepers Square .4
محصولي که اين برند روانه بازار کرده، تا حدودي با مدل هاي ديگر فرق دارد. اين مدل با دو رنگ مشکي و طلايي خود، کاملا کلاسيک به نظر مي رسد. به علاوه با داشتنUV استاندارد از چشمهاي شما نيز محافظت خواهد کرد. با توجه به قيمت مناسب و کيفيت بالا، اين مدل عينک يکي از بهترين گزينه ها براي شما خواهد بود.



اين مدل با دو رنگ مشکي و طلايي خود، کاملا کلاسيک به نظر مي رسد

5. Thom Browne Square Frame Acetates
از آنجا که برند تام براون در توليد محصولات کلاسيک مهارت بالايي دارد، اين توانايي دامن عينک هاي آفتابي اش را هم گرفت. عينک هايي که اين برند روانه بازار کرده است، قابي مربعي شکل دارند که با اضافه کردن تزييناتي مانند نوار طلايي زير لنز يا تزيينات دسته آن، کاملا برازنده شما خواهد بود.



برند تام براون در توليد محصولات کلاسيک مهارت بالايي دارد

6. Oliver Peoples L.A Coen Square Frame Acetates
هر کدام از عينک هاي اين برند، طراحي خاص خود را دارند طوري که هيچ کدام از محصولات آن را نمي توانيد شبيه به يکديگر بيابيد. مهم نيست که چه فرم صورتي داريد، اين عينک به خوبي بر هر صورتي خواهد نشست.



مهم نيست که چه فرم صورتي داريد، اين عينک به خوبي بر هر صورتي خواهد نشست

7. River Island Blue Faded Retro
اگر چه عينک هاي ويفر مشکي کلاسيک و شيک هستند اما ممکن است بعد از مدتي خسته کننده شوند و دلتان را بزنند. به همين منظور اين برند تصميم گرفت با اضافه کردن رنگ آبي به لنز و انتهاي دسته هاي آن، به اين محصول کمي تنوع دهد.



عينک هاي ويفر مشکي کلاسيک و شيک هستند اما بعد از مدتي خسته کننده و دلتان را مي زنند

8. The Idle Man Classic Wayfarers
اگر مي خواهيد به مراسمي برويد که برايتان مهم است اما احتمال اين که عينک تان را در شلوغي آنجا گم کنيد يا حتي جا بگذاريد هم زياد است، در اين صورت ما اين مدل عينک را که در حين زندگي، به صرفه نيز مي باشد، به شما پيشنهاد مي دهيم.


اين مدل عينک که در حين زندگي، به صرفه نيز مي باشد

9. Persol Design Sunglasses Orange
اين مدل عينک ايتاليايي با طراحي خاص و لوکس و ترکيب رنگي فوق العاده اي که دارد، براي روزهاي گرم و شاد تابستان بسيار مناسب است.



اين مدل عينک ايتاليايي با طراحي خاص و لوکسش براي روزهاي گرم تابستان بسيار مناسب است

10. Topman Black Rubber Preppy
اين مدل عينک داراي استحکام فوق العاده ايست، بنابراين اگر فردي هستيد که مدام اشيا از دست تان پرت مي شود، اين مدل عينک را که قيمت مناسبي نيز دارد، به شما پيشنهاد مي دهيم.



اين مدل عينک داراي استحکام فوق العاده ايست

منبع : bartarinha.ir



منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۰۸۰۳۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسیریابی بهتر نابینایان با عینک هوشمند ایرانی ممکن شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، بازار عینک‌های هوشمند یک دنیای پر تحرک است که همواره در حال تغییر و تحول است. از سال ۲۰۲۲ این بازار با ارزشی فراتر از یک میلیارد دلار ظاهر شده است و به طور پیوسته در حال گسترش است. با نرخ رشد خیره کننده‌ای که تا سال ۲۰۳۰ پیش بینی می‌شود، عینک‌های هوشمند به یکی از جذاب‌ترین و پر رونق‌ترین بازار‌های دنیای فناوری تبدیل شده اند.

این رشد ناشی از افزایش نیاز به دستگاه‌هایی است که به طور همزمان قادر به انجام وظایف پیچیده و ارائه تجربیات کربری منحصر به فرد هستند. با پیشرفت فناوری پوشیدنی، ارتقاء فناوری‌های دیجیتال و به کار گیری فناوری ۵G بازار عینک‌های هوشمند به یک مکانی از تحول و نوآوری تبدیل شده است که همواره برای کشف و کاربرد‌های جدید آماده است.

علیرضا یحیایی، یکی از مجریان این طرح در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری علم وفناوری آنا گفت: این محصول یک دمو (نسخه نمایشی) و گجت پوشیدنی است و عینک هوشمند دستیار محسوب می‌شود که می‌تواند با قابلیت‌های صوتی در زمان واقعی، به مسیریابی در محیط‌های پیچیده و تشخیص دقیق اشیاء، به کاربران کمک کند.

وی افزود: این محصول برای افراد نابینا، دانشجویان، اساتید دانشگاه، متخصصان، پزشکان و کادر درمانی و حتی افراد عادی کاربرد دارد، اما در حال حاضر گروه هدف ما افراد نابینایان هستند؛ این عینک با استفاده از پردازش تصویر و هوش مصنوعی مسیر را برای نابینایان آنالیز و شناسایی می‌کند و به وسیله اسپیکر‌هایی که درون سیستم تعبیه شده است، اعلام می‌کند فرد به سمت چپ یا راست حرکت کند. جلوی او انسان، ماشین، مانع و چاله‌ای قرار دارد. 

یحیایی تصریح کرد: در حال حاضر خط بریل در کافه ها، رستوران‌ها و در سطح شهر خیلی کم وجود دارد. صفحه تلفن‌های همراه نیز بریل نیست. یکی از قابلیت‌هایی که این محصول دارد، قرائت متون عادی برای افراد نابیناست.

وی تاکید کرد: این محصول ضمن اینکه برای افراد نابینا امکاناتی از قبیل توصیف‌های صوتی، کمک به مسیریابی وتشخیص اشیاء فراهم می‌کند و زندگی روزمره افراد نابینا را بهبود می‌بخشد؛ همچنین برای دانشجویان نیز به منظور ارائه محتوای آموزشی تعاملی، شبیه سازی‌های آزمایشگاه مجازی و محتوای آموزشی جذاب را فراهم کند.

یحیایی گفت: این محصل ابزار‌های بی قیاس برای کمک به پزشکان و کادر درمانی در زمان عمل ها، مشاوره‌ها و تشخیص‌ها را فراهم می‌کند و برای افراد متخصص نیز زمینه‌ای برای دسترسی آسان به اطلاعات، همکاری از راه دور و اجرای فرایند‌های راهنمایی شده به وجود می‌آورد.

این پژوهشگر خاطرنشان کرد: این محصول هم اکنون نمونه مشابه داخلی ندارد و در مرحله ثبت اختراع است.

وی اضافه کرد: ما برای تولید نمونه اولیه این محصول نیاز به ۵۰۰ میلیون تومان سرمایه داریم. متاسفانه اعمال تحریم‌ها شرایط کار را برای ما سخت‌تر کرده اند. یکی از مشکلات اصلی مان این است که مجبوریم قیمت این دمو را به دلار اعلام کنیم، زیرا قیمت ریال ثبات ندارد و همه قطعات این محصول وارداتی هستند به همین دلیل نوسان‌های بازار روند اجرای کار ما را دچار نوسان کرده است.

به گفته یحیایی، امیدواریم دولت برای رفع این مشکلات با در نظر گرفتن تسهیلات ویژه به دانشجویان، ما را در این زمینه کمک کند.

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آسمان گیلان تا هفته آینده صاف و آفتابی است
  • جمیله علم الهدی در پاکستان، «بانوی اول» شد /تصاویری از حضور در مراسم افتتاح با عینک آفتابی
  • آسمان گیلان تا هفته‌ی آینده صاف و آفتابی
  • ساکت در فوتبال آفتابی شد (عکس)
  • مسیریابی بهتر نابینایان با عینک هوشمند ایرانی ممکن شد
  • معرفی کابینت های جدید
  • چین: «مس عینک» بدون آسیب به آثار باستانی استخراج می‌شود
  • یاسین در اردوگاه پرسپولیس آفتابی شد
  • چه دلایلی ایران رادیاتور را در رادیاتور محبوب کرد؟
  • بازگشت به روایت اقتصاد و جامعه