Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، بر اساس برخی گزارش ها، وزیر امور خارجه آمریکا در نظر دارد دفتر رسیدگی به جنایات جنگی در وزارت خارجه این کشور را تعطیل کند.

پایگاه اینترنتی نشریه هیل در گزارشی نوشت: رکس تیلرسون قصد دارد دفتری را در وزارت امور خارجه آمریکا تعطیل کند که تمرکزش روی جنایات جنگی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین چندین مقام سابق آمریکایی به «فارن پالسی» گفته اند که دفتر رکس تیلرسون به «تاد بوخوالد» هماهنگ کننده ویژه دفتر عدالت جنایی جهانی گفته است که سمت جدیدی در وزارت خانه ای دیگر به وی داده خواهد شد.

این خبر مورد تائید یا تکذیب مقامات وزارت خارجه آمریکا قرار نگرفته است.

انتهای پیام/ دفتر جنایات جنگی در وزارت خارجه آمریکا تعطیل می شود

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۰۸۰۵۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش آمریکا به حکم اعدام توماج صالحی

به گزارش صدای ایران،معاون سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در واکنشی به صدور حکم اعدام برای توماج صالحی خواننده رپ زیر زمینی و یکی از متهمان ناآرامی‌های سال ۱۴۰۲ ایران، آن را نقض فراگیر حقوق بشر از سوی ایران خواند.

ودانت پاتل معاون سخنگوی وزارت خارجه آمریکا گفت: "ما بار دیگر استفاده حکومت ایران از حکم اعدام به عنوان ابزاری برای سرکوب حقوق بشر و آزادی‌های اساسی مردم را محکوم می‌کنیم. ما همچنان گزارش‌های مربوط به وضعیت توماج صالحی را از نزدیک دنبال می‌کنیم".

وی افزود: "ابزار‌های مختلفی برای اعمال فشار بر حکومت ایران به منظور مقابله با «نقض جدی و فاحش حقوق بشر» وجود دارد".


دیگر خبرها

  • پاکستان رویکرد حقوق بشری مغرضانه آمریکا را زیر سوال برد
  • کنعانی: سرکوب دختران دانشجو در آمریکا یک رسوایی است
  • نگرانی وزیر خارجه ایران از سرکوب دانشجویان آمریکایی/ امیرعبداللهیان: این سرکوب، در راستای تداوم حمایت و پشتیبانی تمام‌ عیار واشنگتن از رژیم اسراییل است
  • ابرازنگرانی از سرکوب دانشجویان آمریکایی معترض نسل‌کشی صهیونیست‌ها
  • اسرائیل با استفاده از «مهمات ساخت آمریکا» مرتکب «جنایات جنگی» می‌شود
  • عفو بین‌الملل: اسرائیل با استفاده از «مهمات ساخت آمریکا» مرتکب «جنایات جنگی» می‌شود
  • واکنش آمریکا به حکم اعدام توماج صالحی
  • ترکیه: آمریکا درباره حقوق بشر به استانداردهای دوگانه مبتلاست
  • وزارت خارجه آمریکا ایران را به نقض حقوق بشر متهم کرد
  • وزارت خارجه آمریکا باز هم ایران را به نقض حقوق بشر متهم کرد