Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-28@07:23:40 GMT

انتشار جدیدترین آلبوم گروه موسیقی کاغذ رنگی

تاریخ انتشار: ۲۸ تیر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۰۸۱۱۶۶

انتشار جدیدترین آلبوم گروه موسیقی کاغذ رنگی

به گزارش ایسکانیوز، آلبوم تصویری «آبی» به تهیه‌کنندگی صدرالدین حسین‌خانی توسط مؤسسه پخش «هنر شهر» روز شنبه 31 تیر ماه جاری در سراسر کشور منتشر می‌شود.

گروه موسیقی «کاغذ رنگی» در آخرین اجرای بین‌المللی خود به نمایندگی از موسیقی ایران روز یکشنبه 28 خرداد ماه امسال (18 ژوئن 2017) در جشنواره بین‌المللی موسیقی «پرخولی» Perkhuli و فولکلور آرت Folk Art سال 2017 گرجستان با اجرای قطعاتی از آلبوم موسیقی «آبی» و با پیام صلح و دوستی به روی صحنه رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


گروه موسیقی «کاغذ رنگی» به سرپرستی «شهریار بلوچستانی» در سال ۱۳۹۲ با هدف پرورش خلاقیت و استفاده از استعدادهای ذاتی کودکان و نوجوانان از طیف سنی چهار تا سیزده سال، در شهر اصفهان تأسیس شد.

خصوصیت بارز گروه موسیقی «کاغذ رنگی» در این است که از هیچ ساز ملودی به جز طنین و نفس خود بچه‌ها استفاده نمی‌شود و خالص و ناب است و موسیقی را کودکان اجرا می‌کنند اما کودکانه نیست.

قطعات از نوع دو تا چهار خطی طراحی شده اند و از تنبک برای ارائه ریتم در ایجاد گروه موسیقی «کاغذ رنگی» استفاده شده است.

از جمله اعضای گروه موسیقی «کاغذ رنگی» می توان به شهریار بلوچستانی ـ سرپرست، مدیر هنری، خواننده و نوازنده تنبک، مرجان کیانی ـ مدیر گروه، نوازندگان: بامداد شفیعیان، آرش رحیمی، علیرضا خسروی، محمد متین امامی، رادمهر ایرجی، بهراد مؤمنی، کمند طاهرزاده، متین جانقربان، بردیا بلوچستانی، بردیا رحیمی‌مقدم، آنیتا اعلمی هرندی و سپهر باقری و خوانندگان: پویان موحدیان عطار، محمد عرفان شمس‌نیا، عارف آدم‌زاده، پانیذ پاکروان و همخوان: ایمان علاقه‌بند اشاره کرد.


501

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۰۸۱۱۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهیابی هنرمندان شهرستان فارسان به جشنواره ملی موسیقی خلیج فارس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری ، رئیس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان فارسان گفت : ۲۳ اثر موسیقی از ۱۶ استان متقاضی شرکت در دومین جشنواره ملی موسیقی خلیج فارس در هرمزگان بودند که با داوری انجام شده ۱۱ گروه از جمله گروه هنری سراب جهانبین از شهرستان فارسان به سرپرستی ستاریارمحمدی جونقانی وابسته به اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان فارسان موفق شدند به مرحله اجرایی این جشنواره راه یابند.

اسفندیار امیریان افزود :بر اساس جدول زمان‌بندی جشنواره، نماینده شهرستان هفتم اردیبهشت به اجرای برنامه می‌پردازد و بخشی از موسیقی بختیاری را با نواختن سرنا، کرنا و دهل و شادیانه‌های محلی و همچنین اجرای آهنگ‌های مَرجنگه، شیر علیرمردون و وطنم ای جونم به مخاطبان این جشنوراه معرفی می‌کند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900062

دیگر خبرها

  • این صدا برای بچه‌های ایران است/ جزییات یک کنسرت باتربیت!
  • گروه موسیقی آهوی دشت شهربابک در بندر عباس به روی صحنه رفت
  • طنین موسیقی لرستان در تالار وحدت
  • « نئوتنالیتی » شنیدنی شد/ انتشار مجموعه «قاوال مکتبی»
  • ساز هنرمندان جنوب کرمان بر سکوهای بین‌المللی کوک می‌شود
  • راهیابی هنرمندان شهرستان فارسان به جشنواره ملی موسیقی خلیج فارس
  • «نئوتنالیتی» شنیدنی شد/ انتشار مجموعه «قاوال مکتبی»
  • راهیابی هنرمندان چهارمحال و بختیاری به جشنواره ملی موسیقی خلیج فارس
  • نشست ماهانه هنرمندان موسیقی با اجرای ۵ کنسرت
  • بازگشت به کار کارگران اخراجی شرکت پارس طبیعت سلولز گروه صنایع کاغذ پارس