Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-29@22:26:12 GMT

دستگیری سه متخلف شکار و صید در کوهسرخ کاشمر

تاریخ انتشار: ۲۸ تیر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۰۸۱۹۸۰

دستگیری سه متخلف شکار و صید در کوهسرخ کاشمر

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی در روز چهارشنبه، مهدی جمعه پور افزود: این افراد که به قصد شکار و صید وارد منطقه شده بودند به محض ورود توسط مامورین یکان حفاظت کاشمر دستگیر و تخلف آنان برای پیگیری صورت جلسه شد.
وی بیان کرد: از متخلفان یک قبضه سلاح گلوله زنی پنج تیر، 20 عدد فشنگ و دیگر ادوات شکاروصید کشف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس حفاظت محیط زیست کاشمر خواستار مشارکت بیشتر جوامع محلی در حفاظت از مناطق شد و گفت: این اداره با شماره تلفن های 55233516 و 55252516 و نیز سامانه 1540 سازمان حفاظت محیط زیست به صورت شبانه روزی آماده دریافت گزارش ها و تخلفات زیست محیطی شهروندان است تا در اسرع وقت با آن برخورد شود.
20 درصد مساحت 117 هزار و 769 کیلومترمربعی خراسان رضوی زیر پوشش حفاظت محیط زیست قرار دارد. مساحت زیستگاههای این استان 2 میلیون و 500 هزار هکتار است. خراسان رضوی به ازای هر 25 هزار هکتار عرصه محیط زیست یک محیط بان دارد.
7496/5132
خبرنگار: آرزو جاودانی ** انتشار دهنده: علی اصغر ایزدی

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۰۸۱۹۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تالاب کجی نمکزار نهبندان ۸۰ درصد آبگیری شد

حاتمی مدیرکل حفاظت محیط زیست خراسان جنوبی گفت: بارندگی‌های اخیر به تالاب کجی نمکزار نهبندان جانی دوباره داد و با ۸۰ درصد آبگیری زنده شد.  

تالاب کجی نمکزار نهبندان با وسعت ۵۷۷ هکتار محدوده آبگیر که در داخل پناهگاه حیات وحش کجی نمکزار نهبندان واقع شده، از سوی حفاظت محیط زیست مدیریت می‌شود.

این تالاب در فصل زمستان و پاییز همه ساله پذیرای صد‌ها قطعه پرنده مهاجر از نوع آبزی، کنار آبزی و همچنین میزبان برخی پرندگان خشکزی که قسمتی از سال حیاتشان وابسته به شرایط زیستی تالاب است، می‌باشد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • تالاب کجی نمکزار نهبندان ۸۰ درصد آبگیری شد
  • رده‌بندی مناطق حفاظتی محیط‌زیست 
  • دستگیری صیاد غیر مجاز ماهی توسط یگان حفاظت محیط‌ زیست مسجدسلیمان
  • آخرین وضعیت «ارس» تنها پلنگ ایرانی باغ‌وحش مشهد
  • دستور استاندار خراسان رضوی بر راه اندازی تیمارگاه حیات وحش در استان
  • دستگیری متخلفان شکار و صید در مازندران
  • تیمارگاه حیات وحش خراسان رضوی راه‌اندازی می‌شود
  • حفاظت از لاک‌پشت‌های دریایی در بوشهر/برداشت بارناکل غیرقانونی است
  • توقیف ۲۰ خودرو تخلیه غیرمجاز نخاله‌های ساختمانی در پردیس
  • توقیف ۲۰ خودرو متخلف تخلیه غیرمجاز نخاله‌های ساختمانی در پردیس