Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-04-27@07:57:52 GMT

مجمع عمومي عادي سالانه بيمه پارسيان برگزار شد

تاریخ انتشار: ۲۸ تیر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۰۸۲۵۰۶

مجمع عمومي عادي سالانه بيمه پارسيان برگزار شد

پول‌نیوز - مجمع عمومي عادي سالانه شركت بيمه پارسيان صبح روز سه شنبه 27تيرماه با حضور اكثريت سهامداران برگزار گرديد.

به گزارشگروه بانک و بیمهپول‌نیوز، اين شركت بعنوان يك شركت بزرگ بيمه بورسي امسال نيز مجمع عمومي عادي سالانه خود را برگزار و مفاد دستورجلسه ذكرشده در آگهي دعوت به مجمع را كه در جرايد به چاپ رسيده بود به تصويب سهامداران رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در اين مراسم پس از قرائت آياتي چند از كلام ا... مجيد و پخش سرود جمهوري اسلامي ايران ابتدا نسبت به انتخاب رئيس مجمع، نظّار و منشي جلسه اقدام شد و پس از استقرار هيأت رئيسه مجمع و نمايندگان بيمه مركزي جمهوري اسلامي ايران و سازمان بورس و اوراق بهادار در قسمت هيأت رئيسه، گزارش فعاليتهاي شركت كه نشانگر رشد مناسب و تركيب بهينه پرتفوي، ايفاي تعهدات قانوني و آئين‌نامه‌اي و همچنين شفافيت صورتهاي مالي در سال 95 بود توسط آقاي اويارحسين عضو هيات مديره ومديرعامل ارائه گرديد.

همچنين انعقاد قرارداد با شركت هاي بيمه بزرگ خارجي از نكات جديد و قابل توجه اين گزارش بود كه با استقبال سهامداران نيز مواجه شد.

در ادامه، گزارش حسابرس و بازرس قانوني شركت قرائت و پس از ارائه پاسخ­هاي لازم در مورد بندهاي گزارش حسابرس و بازرس و سؤالات مطروحه، صورتهاي مالي عملكرد منتهی به 95/12/30 به تصويب رسيد و به ازاي هر سهم معادل 150ريال سود نقدي تقسيم گرديد، مؤسسه حسابرسي بيات رايان بعنوان حسابرس و بازرس قانوني اصلي و مؤسسه حسابرسي آگاهان و همكاران بعنوان حسابرس و بازرس علی البدل براي سال مالي 96 تعيين و روزنامه­ های اطلاعات و دنياي اقتصاد نيز بعنوان روزنامه­ های كثيرالانتشار جهت درج آگهي ­هاي شركت انتخاب شدند.

منبع: پول نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۰۸۲۵۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موج گرمای غیرعادی در غزه جان کودکان فلسطینی را می‌گیرد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شبکه الجزیره، آژانس کار و امداد آوارگان فلسطینی وابسته به سازمان ملل (آنروا) اعلام کرد که طی روزهای گذشته نوار غزه شاهد استقرار موج گرمای غیر عادی بوده است.

بر اساس این گزارش، گرمای شدید نوار غزه طی روزهای گذشته باعث شده اوضاع آوارگان فلسطینی که در چادر زندگی می‌کنند به شدت وخیم شود.

آنروا تاکید کرد که در جریان این موج گرمای غیر عادی در نوار غزه تاکنون دست کم ۲ کودک فلسطینی به شهادت رسیده‌اند.

بارش باران، گرمای شدید، نبود مواد غذایی کافی، نبود آب آشامیدنی، گسترش بیماری‌های واگیردار و روان شدن فاضلاب در میان چادرهای آوارگان تنها بخشی از مشکلاتی است که شهروندان فلسطینی این روزها در نوار غزه با آنها دست و پنجه نرم می‌کنند.

این در حالی است که بر اساس گزارش‌های اعلام شده تعداد آوارگان فلسطینی در نوار غزه به شدت در حال افزایش است. چند روز قبل خبرنگار شبکه فلسطین الیوم گزارش داده بود که شمار آوارگان فلسطینی در شهر دیرالبلح بر اثر تداوم حمله‌های رژیم صهیونیستی افزایش چشمگیری داشته است.

کد خبر 6089479

دیگر خبرها

  • کره شمالی : آمریکا از حقوق بشر بعنوان ابزار سیاسی خصمانه علیه پیونگ یانگ استفاده می کند
  • موج گرمای غیرعادی در غزه جان کودکان فلسطینی را می‌گیرد
  • کره شمالی: آمریکا از حقوق بشر بعنوان ابزار سیاسی خصمانه علیه پیونگ یانگ استفاده می‌کند
  • رضوانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد/ فتاحیان مدیر اجرایی آسیا باقی ماند
  • تردد عادی در راه ها/ محور کندوان یکطرفه می‌شود
  • تردد عادی در راه ها/ محور کندوان یکطرفه می شود
  • فرصت تحلیل برای اهالی بازار سرمایه با انتشار گزارش‌های ماهانه و سالانه شرکت‌ها 
  • تایید صلاحیت ۶ کاندیدای ریاست فدراسیون ورزش‌های رزمی
  • دعوت از پولادگر برای حضور در مجمع تکواندوی آسیا
  • برگزاری سالانه ۱۰ کنگره شهدا در کشور