Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-19@22:29:42 GMT

9 شهید گمنام در جنوب کرمان تشییع و تدفین می‌شوند

تاریخ انتشار: ۲۸ تیر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۰۸۳۵۲۰

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کرمان، حمیدرضا محمدی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان جیرفت با اشاره به تشییع و تدفین 9 شهید گمنام در جنوب کرمان در آستانه شهادت امام جعفر صادق(ع) گفت: پیکر مطهر سه شهید گمنام در شهر درب بهشت تشییع و در جوار حرم مطهر امامزاده سلطان سید احمد(ع) به خاک سپرده می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مراسم تشییع و تدفین این سه شهید ساعت 15 روز پنجشنبه 29 تیر ماه از میدان امام حسین (ع) شهر درب بهشت بخش ساردوئیه برگزار می‌شود.محمدی همچنین از استقبال مردم شهیدپرور جیرفت از پیکر مطهر یک شهید گمنام در روز چهارشنبه 28 تیر ماه از ساعت 18 و 30 دقیقه از محل میدان سپاه خبر داد و گفت: این مراسم به طرف حوزه علمیه امام صادق (ع) ادامه می‌یابد و مراسم وداع با این شهدا والامقام در شب شهادت امام صادق (ع) برگزار می‌شود.فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان جیرفت تصریح کرد: مراسم تشییع و تدفین شهید گمنام در شهرستان جیرفت در روز پنجشنبه 29 تیر ماه از ساعت 8 صبح از محل میدان شاهد انجام و پیکر مطهر شهید در حوزه علمیه امام صادق(ع) به خاک سپرده می‌شود.محمدی از تدفین پیکر مطهر دو شهید گمنام دیگر در بخش چاه دادخدا شهرستان قلعه‌گنج خبر داد و بیان کرد: مراسم وداع با این دو شهید والامقام چهارشنبه 28 تیر ماه بعد از نماز مغرب و عشاء همراه با سخنرانی و مداحی در محل مسجد جامع شهرستان قلعه‌گنج برگزار می‌شود.وی افزود: تشییع شهدای گمنام در قلعه‌گنج روز پنجشنبه 29 تیر ماه ساعت هفت صبح از محل ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان قلعه‌گنج تا مقابل بانک کشاورزی انجام و سپس تدفین شهدا در بخش چاه دادخدا خواهد بود.محمدی اظهارکرد: تشییع پیکر سه شهید گمنام دیگر در منوجان ساعت 16 روز چهارشنبه ۲۸ تیر ماه از مقابل فرمانداری این شهرستان تا میدان امام علی(ع) برگزار و در ادامه پیکر شهدا ساعت 18 در بخش آسمینون و شهر نودژ مورد استقبال قرار می‌گیرند.وی تأکید کرد: مراسم شب وداع با پیکرهای مطهر این سه شهید در مسجد جامع شهر نودژ برگزار می‌شود و در سالروز شهادت امام صادق(ع) از مسجد جامع تا میدان شهدای گمنام از ساعت 7 صبح تشییع و بعد از اقامه نماز ظهر و عصر به خاک سپرده خواهند شد.منبع: ناحیه مقاومت بسیج شهرستان جیرفت

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۰۸۳۵۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) حضور امین حیایی در مراسم تشییع فرهاد چیذری

 مراسم تشییع مرحوم فرهاد چیذری مربی بدنساز اسبق پرسپولیس، نفت تهران و... امروز صبح در مسجد قائم چیذر و امامزاده علی اکبر با حضور بستگان و اهالی ورزش و سینما برگزار شد.

در این مراسم چهره‌هایی مانند رضا درویش، فرهاد کاظمی، حسین بادامکی، بهزاد غلامپور، جواد کاظمیان، داود سیدعباسی، مهدی امیرآبادی، امیر حاج رضایی، امین حیایی، سیامک انصاری و... حضور داشتند.

دیگر خبرها

  • پیکر جانباز شهید «کلیوند عباسی» در اهواز تشییع شد
  • آغاز ساخت یادمان شهید گمنام در بوستان فدک
  • تشییع جانباز شهید کلیوند عباسی در اهواز
  • بازگشایی محورهای سیستان و بلوچستان تا ۴۸ ساعت آینده
  • آغاز عملیات عمرانی یادمان شهید گمنام در بوستان فدک
  • شهر بوکان مزین به یادمان شهید گمنام می‌شود
  • مفقود شدن ۳ نفر از منطقه عشایر نشین عنبرآباد در اثر سيل
  • (عکس) حضور امین حیایی در مراسم تشییع فرهاد چیذری
  • وقوع سیلاب در کرمان خسارت جانی نداشت
  • نمایش اقتدار ارتش در کرمان+ تصاویر