Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، به نقل از روابط عمومی، سیاوش وحدت چهارشنبه در نشست شورای اطلاع رسانی شرکت شهرک های صنعتی استان افزود: با توجه به تاکید مقام معظم رهبری بر حمایت از صنایع کوچک، رسانه ها همت کنند تا صنایع کوچک استان را بیشتر بشناسانند و حمایت های ویژه ای در اطلاع رسانی از آنها داشته باشند.
وی تاکید کرد: شرکت شهرک های صنعتی خراسان شمالی در برنامه های اقتصاد مقاومتی برای احیا و حمایت از صنایع کوچک نیازمند کمک رسانه ها است چراکه بسیاری با اهمیت و ظرفیت های این حوزه آشنایی ندارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی خراسان شمالی افزود: رسیدن به اهداف برنامه های اقتصاد مقاومتی نیازمند اطلاع رسانی به مردم و جامعه هدف است که این جز با همکاری رسانه های استان انجام نمی شود.
وحدت با اشاره به نامگذاری 21 مرداد ماه به نام روز صنایع کوچک گفت: این روز بهترین فرصت برای پیوند صنعت و رسانه و معرفی قابلیت ها و توانایی های صنایع کوچک و شهرک های صنعتی استان و کشور است.
معاون صنایع کوچک شرکت شهرک های صنعتی خراسان شمالی نیز در این نشست گفت: باید به صورت تدریجی به سمت افزایش درآمدهای غیرنفتی برویم.
محمد حسینی پور افزود: صنایع کوچک و متوسط بهترین گزینه در اجرای برنامه های اقتصاد مقاومتی و گام برداشتن به سمت توسعه در استان و کشور است.
وی تاکید کرد: پرداختن به تمامی زوایای مشکلات واحدهای صنعتی کوچک و متوسط توسط رسانه ها می تواند راهبردهای موثر را معرفی و شناسایی کند.
رئیس خبرگزاری ایرنا در خراسان شمالی نیز در این نشست با اشاره به اهمیت و نقش ویژه رسانه ها و اطلاع رسانی در حوزه مدیریتی در دنیای مدرن گفت: متاسفانه در نگاه مدیران دولتی و حتی مدیران بخش خصوصی نگاه در حوزه اطلاع رسانی و تبلیغات و رسانه های هزینه ای است و این نگاه خود بزرگترین مانع رشد و توسعه و پیشرفت است.
علی اصغرافتاده اظهار کرد که در کشورهای پیشرفته و توسعه یافته ، توجه به حوزه های فرهنگی سازی، اطلاع رسانی و تبلیغات و نهایتا بازاریابی یکی از نخستین برنامه های مهم حتی قبل از انجام و اغاز عملیات اجرایی و اصولا هزینه و شیوه انجام حتی در مطالعات و ارزیابی های بازار هدف مورد اشاره قرار می گیرد.
به گفته این در حالیست در کشور نه تنها در راه اندازی واحدهای کوچک صنعتی ، بلکه در صنایع بزرگ هم بسیار مشاهده می کنیم که واحدهای تولیدی بعد از راه اندازی تازه به فکر بازار یابی و حوزه اطلاع رسانی می افتند و به دلیل اینکه این فعالیت را هزینه ای تصور می کنند ، آنچه باید انجام شود نمی شود و نهایتا شکست و ورشکستی و رکود نتیجه چنین نگاهی است.
افتاده ، انعکاس و فرهنگ سازی مفهوم صنایع کوچک و ظرفیت های آن در میان آحاد جامعه بخصوص نخبگان نیز از جمله نیازهای امروز جامعه ماست که می تواند با تعامل و همکاری متقابل رسانه ها و مدیران دولتی و خصوصی تحقق یابد.
علی اصغر افتاده تاکید کرد: رسانه ها با ارائه نمونه های موفق در صنایع کوچک و کنار گذاشتن کمیت سازی و افزایش کمیت اخبار و تولیدات و با کیفیت بخشیدن به فراورده های خبری ، بسترسازی برای رشد و توسعه را فراهم کنند.
وی با تاکید بر اینکه تغییر روند اطلاع رسانی رسانه ها جز با حمایت و افزایش سواد رسانه ای مدیران دولتی و بخش خصوصی امکان پذیر نیست افزود: باید در تهیه و انعکاس اخبار به سمت کیفیت بخشی حرکت کنیم تا بر فرهنگ جامعه تاثیر مثبت داشته باشیم.
سردبیر روزنامه اتفاقیه نیز در این نشست با تقدیر از توجه مدیران ارشد شرکت شهرک های صنعتی استان به نقش مشاره ای رسانه ها گفت: حمایت از صنایع کوچک در نواحی صنعتی و روستایی باید مورد توجه بیشتری قرارگیرد.
جواد آگاهی افزود: برگزاری جشنواره مطبوعات در هفته حمایت از صنایع کوچک، علاوه بر انعکاس بهتر حمایت ها و اقدامات صنایع کوچک استان به پویایی رسانه و ارتباط بیشتر رسانه و صنعت کمک می کند.
سرپرست روزنامه صمت در خراسان شمالی نیز در این نشست خاطر نشان کرد: مشکل اصلی صنایع کوچک در استان ما بازاریابی و فروش محصولات تولیدی است.
بهزاد مرداپور تاکید کرد: استفاده از ظرفیت های رسانه برای تبلیغات و بازاریابی می تواند بخشی از مشکلات فروش در واحدهای صنعتی کوچک و متوسط را حل کند.
مدیر خبر صدا و سیمای خراسان شمالی نیز با تاکید بر برنامه های اقتصاد مقاومتی گفت: دغدغه صدا سیما معرفی واحدهای صنعتی برتر است که می تواند الگوی موفقی برای جامعه باشد.
رونقی افزود: نباید از انعکاس مشکلات صنایع کوچک غافل شد چرا که انعکاس مشکلات و مسائل صنایع کوچک در رسانه ملی میتواند بازخورد خوبی در میان مردم ومسئولین داشته باشد.
7185/ 1744 خبرنگار: کبری علی آبادی ** انتشاردهنده: علی اصغرافتاده

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۰۸۳۶۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضریب نفوذ گاز طبیعی در شهر قم ۹۹.۵ درصد است

مدیرعامل شرکت گاز استان قم گفت: ضریب نفوذ گاز طبیعی در شهر قم ۹۹.۵ درصد و در استان قم ۹۹.۳ درصد است.

مرتضی خوش‌لهجه در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قم با اشاره ضریب نفوذ بالای گاز طبیعی در شهر و استان قم اظهار کرد: گاز طبیعی از ارکان توسعه و رفاه در یک جامعه است.

وی طول خط انتقال گاز طبیعی در استان قم را بیش از ۴۵۰۰ کیلومتر دانست و افزود: این حجم لوله‌گذاری به‌صورت مستمر و روزانه در حال رصد و پایش است.

مدیرعامل شرکت گاز استان قم ادامه داد: گازرسانی به واحدهای صنعتی یکی از سیاست‌های اصلی شرکت گاز استان قم محسوب می‌شود و تاکنون گازرسانی به ۱۳۰ واحد صنعتی و کشاورزی انجام‌ شده است.

خوش‌لهجه با اشاره به وجود ۴۵۰۸ مشترک صنعتی و کشاورزی در استان قم با استفاده از گاز طبیعی تأکید کرد: استفاده از گاز طبیعی توجیه اقتصادی و زیست‌محیطی فعالیت‌های صنعتی و کشاورزی را ارتقا می‌دهد.

وی با اشاره به اجرای عملیات گازرسانی به ۶۰ واحد صنعتی مستقر در محور قم _ سلفچگان گفت: این طرح تاکنون ۹۰ درصد پیشرفت داشته است.

کد خبر 749266

دیگر خبرها

  • افزایش توجه به امنیت کارگران در فضای مجازی
  • آب‌رسانی به ۴۱ روستا توسط بسیج‌ سازندگی خراسان‌ شمالی
  • حفاظت از حیات وحش مناطق آزاد نیازمند اجرای قرق اختصاصی است
  • خلجی: استان تهران یکی از استان‌های محروم است
  • مسئولان مشکلات کارگران را مورد توجه قرار دهند
  • دیدار مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی با نماینده ولی فقیه در استان خراسان شمالی 
  • صادرات اقلام فروشگاهی به کوبا/ نوسازی ۱۶۰ کارخانه نیشکر در کوبا
  • ۸۳ درصد اشتغال صنعتی در نیشابور مربوط به ۱۰ واحد بزرگ است
  • ضریب نفوذ گاز طبیعی در شهر قم ۹۹.۵ درصد است
  • شناسایی ۵۰۵ خوشه صنعتی در سطح کشور