Web Analytics Made Easy - Statcounter


فدراسیون شطرنج در نامه‌ای رسمی به فدراسیون جهانی این رشته خواستار تمدید دو هفته‌ای مهلت تعیین شده برای تسویه حساب مالی شد.

به گزارش خبرنگار بی‌باک، فدراسیون شطرنج از آنجایی اقدام به ارسال نامه به فیده و طرح تمدید مهلت در نظر گرفته برای پرداخت بدهی خود کرده است، که وزارت ورزش اعلام کرده در این صورت و برای حمایت از شطرنج و جلوگیری از تعلیق آن به موضوع وورد خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سید علی آقازاده، سرپرست معاونت مالی وزارت ورزش در گفتگو با خبرنگار مهر این مسئله - کمک وزارت ورزش به شرط تمدید مهلت فیده - را مطرح و تاکید کرد که طبق هماهنگی و صحبت هایی که در این زمینه با وزیر ورزش انجام شده است، درصورت تمدید مهلت در نظر گرفته، وزارت ورزش برای تامین هزینه بدهی به فدراسیون کمک خواهد کرد.

این مسئله روز گذشته هم به طور رسمی به مسئولان فدراسیون شطرنج اعلام شده بود.در همین رابطه امروز چهارشنبه نامه فدراسیون برای فیده ارسال شد.در این نامه ضمن تاکید بر اینکه فدراسیون ایران در حال انجام اقدامات لازم برای تسویه حساب مالی با فیده است، درخواست دو هفته تمدید مهلت تعیین شده مطرح شده است.

این مهلت از آنجایی توسط فیده و برای شطرنج ایران در نظر گرفته شده که فدراسیون کشورمان بابت میزبانی سال گذشته خود در رقابت های قهرمانی زنان جهان، مبلغ ۱۸۰ هزار دلار به فیده بدهکار است. البته مهلت دو ماهه فیده فردا به پایان می رسد و در صورتیکه تا فردا بدهی ۱۸۰ هزار دلاری ایران پرداخت نشود، شطرنج کشورمان تعلیق خواهد شد مگر اینکه فیده به درخواست مطرح شده برای تمدید این مهلت پاسخ مثبت دهد.


--------------------------------------------------------------------------

تذکر: کاربر محترم! انتشار مطالب دیگر رسانهها از سوی پایگاه خبری تحلیلی بی‌باک لزوما به معنای صحت و تایید محتوای آنها نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. در ضمن شما می توانید اخبار و مطالب وزین خود را که تا کنون در هیچ رسانه‌ای منتشر نشده است از طریق بخش "تماس با ما" یا پل ارتباطی این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید برای ما ارسال نمایید تا در صورت دارا بودن مولفه‌های لازم، منتشر گردد.

------------- با کلیک بر روی لینکهای ذیل تمامی روزنامه‌های کشور را رایگان مطالعه کنید -------------

روزنامه‌های عمومی | روزنامه‌های اقتصادی | روزنامه‌های ورزشی | سایر روزنامه‌ها| هفته‌نامه و ماهنامه | نشریات استانی

منبع: بی باک نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bibaknews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بی باک نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۰۸۴۱۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لایحه تمدید مهلت اجرای قانون اساسنامه شرکت ملی پست تایید شد

سخنگوی شورای نگهبان از تایید لایحه دوفوریتی تمدید مهلت اجرای قانون اساسنامه شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران خبر داد. - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری تسنیم، هادی طحان نظیف سخنگوی شورای نگهبان با انتشار پیامی در صفحه شخصی خود در فضای مجازی  از تایید لایحه دوفوریتی تمدید مهلت اجرای قانون اساسنامه شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران خبر داد.

تایید اصلاح قانون بیمه‌کارگران ساختمانی توسط شورای نگهبان

 

طحان نظیف نوشت: "لایحه دوفوریتی تمدید مهلت اجرای قانون اساسنامه شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران" در جلسه شورای نگهبان مطرح و مغایر با موازین شرع و قانون اساسی شناخته نشد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مهلت انتخاب رشته در آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ برای بار سوم تمدید شد
  • تمدید مهلت ارسال اثر به دبیرخانه دومین جایزه ملی جوانی جمعیت
  • تمدید سه روزه مهلت واریز وجه مشتریان فراخوان شده پارس
  • لایحه تمدید مهلت اجرای قانون اساسنامه شرکت ملی پست تایید شد
  • تمدید مهلت ثبت‌ نام در آزمون استخدامی معلمان ویژه بشاگرد و جزایر هرمزگان
  • تمدید ثبت‌نام و ویرایش آزمون استخدامی فرزندان ایثارگران
  • مهلت ثبت‌نام دانشجویان در مسابقه ملی «سدید» تمدید شد
  • چرا اتحادیه جهانی کشتی مصلایی پور را از المپیک‌ کنار گذاشت؟
  • تمدید کارت ویژه مهاجرین افغانستانی
  • مهلت ثبت‌نام دانشجویان در مسابقه ملی «سدید» تمدید شد