Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی با بیان اینکه روال ما در حزب این است که پس از پایان هر انتخاباتی، شورای انتخاباتمان را برای دوره بعدی تشکیل می‌دهیم، گفت: ما امروز در جلسات خود بررسی‌های خود را برای انتخابات مجلس یازدهم آغاز کردیم.
به گزارش ایسنا، محمدنبی حبیبی در مراسم تقدیر از عوامل اجرایی ستاد انتخابات نامزد حزب موتلفه اسلامی در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه مرحوم حاج حبیب‌الله عسگراولادی می‌گفت که ما بدنبال دولت و مجلس حزبی هستیم، اظهار کرد: از حدود ۱۵ سال پیش یکی از ماموریت‌های ما در حزب موتلفه اسلامی این شد که حزب را در سطحی متعالی قرار بدهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اول اینکه بنیان‌های فکری و ایدئولوژیک حزب را تقویت کنیم زیرا حزبی که مبنای فکری محکمی نداشته باشد همواره در معرض انشقاق و تفرق قرار دارد. دوم اینکه باید به این دو سوال پاسخ بدهیم که اداره کشور چگونه و با چه کسانی میسر خواهد شد.
وی افزود: برای تقویت بنیان‌های فکری موتلفه اسلامی باید با آموزش‌ها و ارتباطاتی که بوجود می‌آوریم این مهم را محقق سازیم و برای پاسخ به این سوال که چگونه می‌توان کشور را اداره کرد هم باید بصورت کارشناسی شده همراه با یک برنامه‌ریزی مدون، به شناسایی افراد مجرب و توانمند بپردازیم.
دبیرکل حزب موتلفه اسلامی تصریح کرد: حزب موتلفه عملا از ۱۵ سال پیش راهش را به سمت این نقطه تنظیم کرد که باید در مجلس شورای اسلامی و شوراهای شهر و روستا نیروهایی داشته باشد که بتوانند اثرگذار بوده و اگر روزی تصدی قوه مجریه را هم برعهده گرفت، توانایی معرفی افرادی توانمند در سطوح مختلف مدیریتی کشور را داشته باشد.
حبیبی در ادامه گفت: روال ما در حزب موتلفه اسلامی این است که پس از پایان هر انتخاباتی، شورای انتخاباتمان را برای دوره بعدی ولو دو یا سه سال آینده باشد تشکیل می‌دهیم؛ بنابراین ما حزبی نیستیم که فقط در ایام انتخابات فعال باشیم.
وی با بیان اینکه ماموریت ما به عنوان یک حزب دینی این است که زمینه را برای پیاده شدن احکام الهی فراهم سازیم، خاطرنشان کرد: اگر قرار است احکام الهی در پهنه جغرافیایی کشور پیاده شود، ما باید در قوه مقننه، مجریه و شوراهای اسلامی شهر و روستا حضوری موثر داشته باشیم تا بتوانیم به تحقق این مهم کمک کنیم.
دبیرکل حزب موتلفه اسلامی افزود: اگر کسی با نیت تحقق احکام الهی در پهنه جمهوری اسلامی نماینده مجلس یا وزیر بشود، کاری مقدس انجام داده اما اگر پست وزارت می‌گیرد تا برای خود، خانواده و فامیلش بهره‌ای دنیوی فراهم کند، گناهی نابخشودنی مرتکب شده است.
حبیبی گفت: حرکت ما برای حضوری موثر در تمام شئون مملکت و قوا با این نیت که به پیاده شدن احکام الهی کمک کنیم ادامه پیدا خواهد کرد. بعنوان مثال ما امروز در جلساتمان بررسی‌های خود را برای انتخابات مجلس یازدهم آغاز کرده‌ایم تا ببینیم چه تمهیداتی را باید بیاندیشیم.
وی در پایان با بیان اینکه یکی از لوازم تحقق جمهوریت نظام، توسعه و تعمیق تحزب در کشور است، تصریح کرد: ما امیدواریم چند حزب قدرتمند در کشور بوجود بیاید و این احزاب با یکدیگر به رقابت برنامه‌ای و مدیریتی بپردازند تا از این طریق بتوانند رای مردم را بگیرند.

منبع: عصر ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۰۸۴۶۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی آغاز شد

تبلیغات دور دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از بامداد سیزدهم اردیبهشت آغاز شد و تا ساعت هشت صبح پنجشنبه، بیستم اردیبهشت ادامه دارد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، براساس اعلام سخنگوی ستاد انتخابات کشور، دستورالعمل تبلیغات و قانون مرتبط با تبلیغات که در مرحله اول اطلاع‌رسانی شده، در مرحله دوم هم ملاک خواهد بود.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ برگزار شد و از میان نامزدهای حاضر در عرصه رقابت، ۲۴۵ نفر به مجلس راه یافتند و سرنوشت ۴۵ کرسی باقی مانده در دور دوم انتخابات که در ۲۱ اردیبهشت برگزار می‌شود، روشن خواهد شد.

طبق اعلام وزارت کشور تعداد رأی صحیح مأخوذه در حوزه انتخابیه تهران یک میلیون و ۵۶۹ هزار و ۸۵۷ رأی بود و از بین نامزدها ۱۴ نفر به طور مستقیم وارد مجلس شدند و ۳۲ نفر دیگر نیز به مرحله دوم انتخابات راه یافتند که برای تصدی ۱۶ کرسی باقی مانده بهارستان در ۲۱ اردیبهشت به رقابت خواهند پرداخت.

حوزه‌های انتخابیه تبریز، شبستان، میانه، پارس‌آباد، سمیرم، لنجان، کرج، تهران، ورامین، بیرجند، مشهد، آبادان، رامهرمز، خدابنده، زنجان، شیراز، مرودشت، خرم‌آباد، قائمشهر، ملایر، کرمانشاه و گنبدکاووس، ۲۲ حوزه انتخابیه‌ای هستند که انتخابات در آنها به دور دوم کشیده شده است.

انتخابات در مرحله دوم نیز در ۸ حوزه انتخابیه تبریز، تهران، آبادان، شیراز، کرمانشاه، خرم‌آباد، قائم‌شهر و ملایر به صورت تمام الکترونیکی برگزار می‌شود.

در تهران برای هر شعبه ۴ صندوق الکترونیکی و در باقی حوزه‌های انتخابیه برای هر شعبه، ۳ صندوق الکترونیکی در نظر گرفته شده است تا ازدحامی در شعب شکل نگیرد و رأی‌دهندگان به راحتی و سهولت رأی خود را به صندوق بیاندازند.

آخرین جلسه مجلس یازدهم ۲ خرداد تشکیل و مراسم افتتاحیه مجلس شورای اسلامی در دوره دوازدهم، ۷ خرداد ماه با حضور مسئولان کشوری و لشکری و با پیام مقام معظم رهبری برگزار می‌شود.

کد خبر 749951

دیگر خبرها

  • ارتقای سه درصدی سهم فرهنگ از بودجه عمومی کشور از موفقیت‌های مجلس یازدهم
  • آغاز تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۲ حوزه انتخابیه اصفهان
  • آغاز زمان تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در زنجان 
  • آغاز تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه قائم شهر
  • آغاز تبلیغات انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف
  • آغاز تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس در گنبدکاووس
  • آغاز زمان تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم
  • آغاز تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس دوازدهم در حوزه انتخابیه قائم شهر
  • آغاز تبلیغات نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس در استان زنجان
  • تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی آغاز شد