Web Analytics Made Easy - Statcounter

گرگان- مدیرکل دفتر امور فرهنگی بهزیستی کشور گفت: محتوای تولیدشده با موضوع عفاف و حجاب در صدا و سیما کافی نیست.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام مهدی سید محمدی ظهر چهارشنبه در همایش «بهزیستی، حجاب، سلامت اجتماعی» اظهار کرد: مسئله حجاب و عفاف کار بخشنامه‌ای و دستورالعملی نیست که ابلاغ شود و به اجرا در بیاید بلکه کاری است که باید بااحساس مسئولیت همراه باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: آن چیزی که از عفاف و حجاب امروز در جامعه شاهد آن هستیم زیبنده نظام جمهوری اسلامی که از دست شهدا تحویل گرفته‌ایم، نیست.

مدیرکل دفتر امور فرهنگی بهزیستی کشور گفت: ما جامعه‌ای اروپایی نیستیم که به راحتی از کنار مسئله حجاب عبور کنیم و آنچه درشان جمهوری اسلامی است وضع موجود را قبول نمی‌کند.

حجت‌الاسلام سید محمدی افزود: برنامه با محتوای حجاب و عفاف در صدا و سیما کم تولید شده است و معمولاً برنامه‌های تکراری در این رابطه پخش می‌شود.

وی اظهار کرد: حدود ۹ سال پیش دو دختر خانم همایشی با نام «دختران آفتاب» متشکل از دختران دانشجو برگزار کردند و طی این سال‌ها این همایش را برگزار کردند در نهایت این همایش‌ها شکلی جدی به خود گرفت و امروز شاهد تأسیس بنیاد عفاف و حجاب در کشور هستیم.

فعالیت های ۳۰ ساله گذشته در بحث حجاب نتیجه مطلوبی نداشته است

مدیرکل دفتر امور فرهنگی بهزیستی کشور گفت: بنیاد عفاف و حجاب در ۲۷ استان کشور زیر نظر دفتر امام جمعه‌ها فعالیت می‌کند.

وی اظهار کرد: ما طی ۳۰ سال گذشته در انقلاب کاری برای فرهنگ حجاب و عفاف انجام نداده‌ایم و اگر فعالیتی انجام‌شده نتیجه مطلوب را نداشته است.

حجت‌الاسلام سید محمدی ادامه داد: صدا و سیما در این زمینه کم کاری کرده است و ندانسته موجب ترویج فرهنگ اختلاف در جامعه شده است.

وی اظهار کرد: اگر ۳۰ سال خوب و منسجم کارکنیم می‌توانیم وضعیت را سامان بخشی کنیم و نباید در این مسیر ناامید شویم.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۰۸۵۷۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تفاهم نامه ارائه خدمات رونشناختی در حوزه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی کارگران امضا شد

در گرامیداشت هفته کار و کارگر تفاهم نامه ارائه خدمات رونشناختی در حوزه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی کارگران استان به امضای مدیران کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و بهزیستی کردستان رسید. 

 مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی اظهار کرد: بخش عظیمی از جامعه را کارگران تشکیل داده و در استان کردستان بیش از ۷۰۰ هزار نفر مخاطب مستقیم وزارت کار هستند.

 فرزاد پیشکاری توجه به سلامت جسمی و روحی کارگران را از وظایف وزارت کار دانست و اظهار داشت: بهزیستی از سازمان‌های پیشرو در ارائه خدمات به جامعه مخاطب وزارت کار و از بازوان توانمند این وزارتخانه می‌باشد که با خدمات خود بخش عظیمی از جامعه را تحت پوشش خود قرار داده است.

وی با بیان اینکه سلامت روحی و جسمی کارگران در بهره وری، راندمان و اثر بخشی کار آنان در کارخانجات و واحد‌های تولیدی و صنعتی تاثیرگزار است، اظهار داشت: با امضای این تفاهم نامه کارگرانی که دچار آسیب‌های اجتماعی و سوء مصرف مواد مخدر شده را به اداره کل بهزیستی معرفی کرده و روانشناسان این سازمان در رفع مشکلات روحی و روانی آنان تلاش خواهند کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • رادان: دشمن اصل مترقی حجاب را هدف قرار داده است
  • اولویت مجلس آتی تعیین تکلیف لایحه عفاف و حجاب باشد
  • رییس صداوسیما: سریال حشاشین بر اساس تحریف تاریخ اتفاق افتاده؛ ساترا برای پخشش تذکر داد و سکوها هم در همین راستا اقدام کردند/ نمره صداوسیما در حوزه کار روی مساله عفاف و حجاب خیلی بالا نیست
  • ۱۷۱ معتاد بهبود یافته شاغل شدند
  • پایتخت معنوی ایران هم صدا در حمایت از طرح حجاب و عفاف
  • جبلی: کارهای بیشتری در موضوع عفاف و حجاب باید انجام شود
  • ساترا مسئولیت دارد جلوی محتوای تحریفی را بگیرد
  • کارهای بیشتری در موضوع عفاف و حجاب باید انجام شود
  • تفاهم نامه ارائه خدمات رونشناختی در حوزه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی کارگران امضا شد
  • اجتماع خانوادگی و مردمی در مرکز گلستان در حمایت از اجرای طرح ملی «نور» + فیلم