Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@11:09:37 GMT

اختصاص جایزه گروه D۸ به بهترین قرارداد حوزه فناوری

تاریخ انتشار: ۲۸ تیر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۰۸۶۰۳۴

اختصاص جایزه گروه D۸ به بهترین قرارداد حوزه فناوری

بر اساس توافق اتاق بازرگانی با گروه D۸ ( ۸ کشور اسلامی در حال توسعه) به بهترین قرارداد حوزه فناوری ۵ هزار دلار جایزه تعلق می گیرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، کمیسیون ارتباطات و فناوری اطلاعات اتاق بازرگانی ایران اعلام کرد: دبیرخانه مرکز انتقال مبادله فناوری گروه D۸ (۸ کشور مسلمان) در نظر دارد به بهترین قراردادهای امضا شده میان کشورهای عضو این سازمان و کشورهای عضو سازمان همکاری اسلامی که ایران نیز جزو آنها است جایزه ۵ هزار دلاری اهدا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دومین دوره رقابت برای کسب این جایزه از میان قراردادهای منعقد و امضا شده در سال ۲۰۱۶ برگزار می­ شود.

به گفته محمدرضا طلایی رئیس کمیسیون ICT اتاق بازرگانی ایران، مبلغ نقدی این جایزه معادل ۵ هزار دلار است و شرکت ­های برنده در بهره ­مندی از امکانات مرکز انتقال و تبادل فناوری گروه D۸ در اولویت قرار می­ گیرند.

تمامی صاحبان قراردادهای واجد شرایط می­ توانند برای شرکت در این رقابت ثبت­ نام کنند. امکان ثبت نام در این رقابت از طریق مراجعه به نشانی اینترنتی d۸tten.org وجود دارد.

نخستین دوره این رقابت در سال ۲۰۱۵ میلادی برگزار شد و مراسم اهدای جوایز آن نیز در شهر ازمیر ترکیه و در حاشیه همایش اتاق­های بازرگانی اعضای گروه D۸ انجام شد.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۰۸۶۰۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احمد عباسی آقای گل و بهترین بازیکن شد؛ محمدی بهترین سنگربان

سه جایزه انفرادی بهترین‌های جام ملت‌های فوتسال آسیا نصیب بازیکنان ایران شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم ملی فوتسال ایران امروز (یکشنبه) در فینال جام ملت‌های آسیا 2024 با شکست تایلند در فینال، جام قهرمانی رقابت‌ها را بالای سر برد.

قهرمانی سیزدهم فوتسال ایران در آسیا

سعید احمد عباسی، ستاره ایران در پُست رأس که هشت بار موفق به گلزنی شد و نقش انکارناپذیری در این قهرمانی داشت، آقای گل این مسابقات لقب گرفت. وی همچنین جایزه ارزشمندترین بازیکن جام ملت‌های آسیا را به خود اختصاص داد.

باقر محمدی نیز که در دیدار فینال درخشش چشمگیری داشت و گل چهارم ایران را به ثمر رساند، عنوان بهترین دروازه‌بان جام را به خود اختصاص داد.

حسن‌زاده: هم‌قسم شدیم تا جام را به ایران برگردانیم

تایلند نیز جایزه بازی جوانمردانه مسابقات را دریافت کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بخش خصوصی به افزایش همکاری کشورهای آسیا کمک می‌کند
  • احمد عباسی آقای گل و بهترین بازیکن شد؛ محمدی بهترین سنگربان
  • احمدعباسی بازیکن برتر و آقای گل جام شد؛ محمدی بهترین دروازه بان
  • احمدعباسی بازیکن برتر و آقای گل جام شد؛ محمدی بهترین دروزاه بان
  • همکاری اتاق‌های بازرگانی و پارک علم و فناوری بین‌المللی
  • آمادگی اتاق بازرگانی مکه برای گسترش روابط اقتصادی با ایران
  • استقرار اتاق‌های بازرگانی فناوری در پارک فناوری بین‌المللی ایران
  • ۳ جایزه و یک تقدیر از سینمای ایران در جشنواره مسکو
  • توضیح دبیرکل اتاق بازرگانی ایران و عراق درباره بازار دلار
  • کارآفرینان با مشارکت اتاق بازرگانی مشارکت فعالانه مردم در اقتصاد را زمینه سازی کنند