Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@18:44:38 GMT

شرط بخشش جرایم مالیاتی صاحبان مشاغل خودرو

تاریخ انتشار: ۲۸ تیر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۰۸۶۹۹۱

شرط بخشش جرایم مالیاتی صاحبان مشاغل خودرو

علیرضا الوندی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این جرایم مرتبط با موضوع ماده ۱۹۰ قانون مالیات های مستقیم برای صاحبان مشاغل خودرو است.
وی ادامه داد: ادارات امور مالیاتی سطح استان در ایام تعطیل روزهای آخر تیرماه باز بوده و پذیرای مراجعان است.
وی گفت: در راستای تکریم ارباب رجوع و تسهیل انجام تکالیف قانونی برای مودیان مالیاتی، ادارات امور مالیاتی استان همگام با تمامی ادارات مالیاتی سطح کشور روزهای تعطیل آخر تیرماه باز است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار کرد: بر این اساس ادارات امور مالیاتی استان در روز پنجشنبه 29 تیر تا ساعت 14 و در روزهای جمعه و شنبه 30 و 31 تیر تا ساعت 21 آماده خدمت رسانی و رسیدگی به امور مراجعان است.
مدیرکل امور مالیاتی کردستان در ادامه گفت: آخرین مهلت ارایه اظهارنامه الکترونیکی مالیاتی اشخاص حقوقی و صاحبان املاک اجاره ای تا 31 تیر ماه بوده و این مهلت به هیچ عنوان قابل تمدید نیست.
وی از مودیانی که هنوز موفق به ارسال اظهارنامه نشده اند درخواست کرد برای برخورداری از معافیت های مالیاتی هر چه زودتر نسبت به ارایه اظهارنامه الکترونیکی از طریق سامانه www.TAX.gov.ir اقدام کنند.
7348/6108
**خبرنگار: افسانه گلباغی**انتشاردهنده:امید بهمنی

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۰۸۶۹۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جذب دانشجویان توسط صاحبان صنایع از طریق سامانه سیب

ایسنا/بوشهر رئیس اداره آموزش، پژوهش و فناوری اداره کل صمت استان بوشهر گفت: صاحبان صنایع استان جهت جذب دانشجویان بورسیه می‌توانند از طریق سامانه سیب وزارت علوم، تحقیقات و فناوری اقدام کنند.

محمدرضا صادقی افزود: صاحبان صنایع، شرکت‌ها و بنگاه‌های اقتصادی استان به منظور بورس دانشجویان دانشگاه‌ها در کلیه مقاطع تحصیلی از زمان کنکور یا در حین تحصیل می‌توانند با مراجعه به سامانه سیب به آدرس https://sib.saorg.ir نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

صادقی عنوان کرد : طبق این فراخوان کلیه صاحبان صنایع جهت جذب دانشجویان در حین تحصیل در کلیه مقاطع می‌توانند تا 30 اردیبهشت ماه 1403 نسبت به ثبت درخواست خود در سامانه سیب اقدام نمایند.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر، وی بیان کرد: کلیه صنایع در خصوص جذب دانشجویان نو ورود از طریق کنکور سراسری در مقطع کاردانی، کارشناسی ناپیوسته و کارشناسی می‌توانند تا ۱۵ اردیبهشت ماه 1403 درخواست‌های خود را در سامانه سیب وزارت علوم ثبت کنند.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • مهلت ۲ روزه برای اصلاح و تکمیل اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده زمستان ۱۴۰۲
  • تمدید ارائه اظهار نامه مالیاتی در لرستان
  • برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش در یزد
  • ۱۰ هزار خانه خالی در پرند به سازمان امور مالیاتی معرفی شد
  • ضعف ادارات کرمانشاه در پرداخت سهم اعتباری عشایر
  • میزان بهره مندی از تسهیلات تبصره ۱۰۰ سه برابر شد
  • سازمان امور مالیاتی موظف به ارسال درآمد اشخاص غیرتجاری شد
  • دیدار چهره به چهره رییس دادگستری شهرستان کوهبنان با زندانیان
  • جذب دانشجویان توسط صاحبان صنایع از طریق سامانه سیب
  • ثبت ۲۹ هزار سوت زنی فرار مالیاتی فقط برای پزشکان