Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار زنجان با تأکید بر کاهش آسیب‌های اجتماعی گفت: ساختمان‌های اداری مجموعه بهزیستی زنجان تجمیع می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زنجان، اسدالله درویش امیری ظهر امروز در جلسه شورای اداری بهزیستی استان زنجان اظهار داشت: آسیب‌های اجتماعی به عنوان یکی از تهدیدهای مهم جامعه است و رهبر انقلاب تاکید بسیاری بر کاهش آسیب‌های اجتماعی دارند و به دقت آن را رصد می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به تاسیس سازمان بهزیستی با هدف حمایت از اقشار آسیب‌پذیر عنوان کرد: تنوع آسیب‌ها در اقشار مختلف جامعه ماموریت این سازمان را تحت تاثیر قرار می‌دهد و ماموریت امروز بهزیستی با ماموریت دهه 60 آن یکسان نیست.

استاندار زنجان با تاکید بر اینکه تلاش کنید تا معلولیت مراجعان سازمان افزایش نیابد، عنوان کرد: اگر معلولان با تلخی‌ها و ناملایمت‌های اجتماع روبه‌رو هستند شما باید جلوی آن را بگیرید.

وی بر مسئله آگاه‌سازی در سازمان بهزیستی تاکید کرد و گفت: جامعه‌ای که شما با آن سر و کار دارید نیازمند آگاه‌سازی و تربیت مناسب‌تری است.

درویش‌امیری با بیان اینکه همان‌قدر که رهبری به مسئله آسیب‌های اجتماعی حساس است دولت نیز به همان اندازه برای کاهش آن تلاش می‌کند، عنوان کرد: دولت یازدهم در لایحه بودجه سال 96 گام اساسی برای حمایت از اقشار آسیب‌پذیر برداشته است.

وی با اشاره به کارنامه درخشان استان زنجان در امور خیریه ابراز کرد: وجود موسساتی مثل مهرانه، روزبه، انجمن‌ حمایت از بیماران کلیوی و خیران مدرسه‌ساز نشان‌دهنده توجه مردم استان به هم‌نوعان خود است که این امر سبب افتخار بنده به عنوان نماینده این مردم است.

استاندار زنجان با اشاره به بازدید خود از نمایشگاه نقاشی سالمندان در دانشگاه علوم پایه زنجان از حساسیت محیط دانشگاهی به سالمندان قدردانی کرد و گفت: جوانان جامعه باید بدانند چه بر سر سالمندان می‌گذرد و نسبت به سالمندان حساس باشند.

وی با بیان اینکه خداوند نعمت سلامتی را از معلولان گرفت ولی ذهن پویا را به آنها هدیه داد، عنوان کرد: تلاش می‌کنیم همه ساختمان‌های اداری این سازمان در یک مکان متمرکز شوند تا در خدمت‌رسانی به مردم بهتر عمل شود.

درویش‌امیری بیان کرد: بین کارکنان بهزیستی و کارکنان سایر دستگاه‌ها تفاوت‌های فراوانی وجود دارد چرا که این‌ها با قشری از جامعه مواجه‌اند که خدمت به آنان لبخند خدا را به دنبال دارد.

وی بابیان اینکه ممکن است کارکنان برخی دستگاه‌ها از حضورشان در دستگاه مربوطه احساس غرور کنند اما با انجام وظایف خود کمتر رنگ و بوی الهی می‌گیرند، ابراز کرد: در دستگاه‌هایی چون بهزیستی یا کمیته امداد که با اقشار آسیب‌پذیر جامعه سر و کار دارند کمترین تلاش کارکنان رضای خدا را در پی دارد.

انتهای پیام/

R41375/P41362/S6,59/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۰۸۷۷۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آموزش و پرورش نه مسئله با اولویت، بلکه مسئله نخست کشور است

رئیس‌جمهور گفت: آموزش و پرورش ناظر بر عموم رفع دغدغه‌هایی است که امروز دغدغه‌مندان، آسیب‌شناسان، جامعه‌شناسان و خانواده‌ها دارند، بنابراین مسئله آموزش و پرورش نه مسئله‌ای با اولویت، بلکه مسئله نخست کشور است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، آیت الله سید ابراهیم رئیسی صبح امروز _ دوشنبه ۱۰ اردیبهشت_ در آستانه روز معلم، در دیدار جمع زیادی از فرهنگیان و در آئین تجلیل از معلمان نمونه کشوری، ضمن ابراز خرسندی از حضور در جمع فرهنگیان، معلمان و آینده‌سازان کشور، صمیمانه از تلاش همه مربیان و معلمان قدردانی کرد و روز معلم را به همه معلمان و دست‌اندرکاران آموزش و پرورش تبریک گفت.

رئیس جمهور نهاد تعلیم و تربیت را موضوعی بسیار با اهمیت توصیف کرد که باید همواره مورد توجه دولتمردان، معلمان، مربیان و خانواده‌های گرامی باشد و گفت: موضوع تعلیم و تربیت اساس ساختن کشور، صیانت از جامعه، رشد فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی، آسیب‌شناسی و آسیب‌زدایی از جامعه و اساس برای ارتقای نسل‌ها است.

آیت الله رئیسی با بیان اینکه تعلیم و تربیت ناظر به رفع همه آسیب‌هایی است که امروز جامعه را رنج می‌دهد، افزود: آموزش و پرورش ناظر بر رفع دغدغه‌هایی است که امروز دغدغه‌مندان، آسیب‌شناسان، جامعه‌شناسان و خانواده‌ها دارند، لذا مسئله آموزش و پرورش نه مسئله‌ای با اولویت، بلکه مسئله اول کشور است و هدف انقلاب اسلامی به عنوان یک انقلاب فرهنگی برای ارتقا و اعتلای فرهنگ، ساخت انسان‌ها، ساخت جامعه قرآنی و نمونه با کمک و محوریت آموزش و پرورش، معلم و مدرسه ممکن است.

تکمیل می‌شود ….

کد خبر 749054

دیگر خبرها

  • آموزش و پرورش نه مسئله با اولویت، بلکه مسئله نخست کشور است
  • فعالیت بیش از ۷۰ مرکز خدمات مشاوره‌ای در استان اردبیل
  • لزوم اتحاد کشورهای اسلامی در برابر ظلم و جنایت رژیم صهیونیستی
  • موزه مردم شناسی رختشویخانه - زنجان
  • خدمات رایگان مشاوره ای به آحاد جامعه
  • تخلیه بخشی از فرودگاه «ونوکوو» مسکو در پی تهدید به بمب‌گذاری
  • ساختمان‌های اداری باقیمانده در مناطق زلزله‌زده کرمانشاه بازسازی و تکمیل می‌شود
  • جزییات ثبت نام معتادان بهبود یافته برای شغل پاکبانی
  • بازدید میدانی رئیس سازمان مدیریت بحران کشور از بنا‌های آسیب دیده زلزله ۹۶
  • بهره‌مندی بیش از ۳۶۰ هزار نفر از خدمات مشاوره بهزیستی مازندران