Web Analytics Made Easy - Statcounter

او شش ساعت در روز به طور مداوم بی حرکت و ساکن می ایستد، مردم زیادی تلاش می کنند تا او لبخند بزند، حرکتی کند و یا لاأقل تغییر کوچکی در حالت ایستادن خود بدهد. اما تا به حال هیچ کسی نتوانسته قدرت فوق العاده ی او را برای ایفای نقش یک "مجسمه" در هم بشکند. آفتاب‌‌نیوز : به گزارش تابناک، عبدالعزیز اهل کشور هند است و یک شغل عجیب دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او بیش از ۳۰ سال است که به عنوان یک مجسمه ی زنده کار می کند و همه ی تلاش او این است که یک مجسمه ی ایده آل و خوب باشد.
او شش ساعت در روز به طور مداوم بی حرکت و ساکن می ایستد، مردم زیادی تلاش می کنند تا او لبخند بزند، حرکتی کند و یا لاأقل تغییر کوچکی در حالت ایستادن خود بدهد. اما تا به حال هیچ کسی نتوانسته قدرت فوق العاده ی او را برای ایفای نقش یک "مجسمه" در هم بشکند.مردم محلی به او لقب "مجسمه ی هند" را داده اند. او از سال ۱۹۸۵ میلادی و پس از مدت کوتاهی که به عنوان نگهبان در استراحتگاه VGP Golden Beach در چِنای هند کار می کرد، به این شغل عجیب روی آورد.

مدیر او در آن زمان سفر کوتاهی به انگلستان داشت، او به شدت به شیوه ی عملکرد گارد سلطنتی انگلستان در خارج از کاخ باکینگهام علاقه مند شد و تصمیم گرفت شبیه آن را در محل زندگی خودش اجرا کند. بنابر این نگهبانان تحت آموزش های سخت و سنگینی قرار گرفتند و از میان همه ی آن ها عبدالعزیز بهتر از همه کارش را انجام میداد. نگهبانان نمی توانستند حرکت کنند، حرف بزنند، و یا لبخند بزنند و حتی برای مدت چهار ساعت دور کردن مگس از روی صورت هم ممنوع بود.

روزهای اول عبدالعزیز علاقه ای به این کار نداشت، اما ترس از دست دادن شغل او را برآن داشت تا در مجسمه بودن سنگ تمام بگذارد.

این مجسمه ی زنده حتی پلک هم نمی زند و شش ساعت کاملا بدون حرکت است، این در حالی است که گارد امنیتی باکینگهام هر دو ساعت یک بار استراحتی به خود می دهند. برای خنداندن و یا به حرکت واداشتن این نگهبان سرسخت جایزه ی ۱۰ هزار روپیه (۱۵۵ دلار) تعیین شده است.
او برای این که ایستادن طولانی مدت آسیبی به جسمش وارد نکند، در ساعت های بیکاری و استراحت ورزش می کند و از رژیم غذایی خاصی پیروی می کند و یوگا انجام می دهد.
عبدالعزیز از جمله مشاهیر هند است که در سایر کشورهای آسیایی از جمله سنگاپور و مالزی هم او را می شناسند. بعضی از بازیگران بالیوود هم به چِنای هند می آیند تا او را از نزدیک ببینند و شاید بتوانند مقاومت این مجسمه ی زنده را با شِگردی هنرمندانه در هم بشکنند، اما تا کنون نتوانسته اند.

عبدالعزیز به تازگی در فکر بازنشستگی است، او می خواهد افرادی را آموزش دهد تا جای او را بگیرند، او از بین ۵۰ کاندید یک نفر را انتخاب خواهد کرد.

منبع: آفتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۰۸۸۱۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ چفیه بر دوش مجسمه جرج واشنگتن در دانشگاه آمریکایی بیروت

دانشجویان دانشگاه آمریکایی بیروت بر دوش مجسمه "جرج واشنگتن" چفیه انداختند.

دریافت 848 KB

دیگر خبرها

  • مردم دنیا متوجه ماهیت کثیف و خونریز رژیم غاصب صهیونیستی شده‌اند
  • حرکت عجیب هواداران بارسا که ژاوی را عصبانی کرد
  • فرم و شکل در مجسمه‌های شهری
  • تلفیق نبوغ و تجربه؛ وقتی حرکت انگشت تونی کروس کار بایرن مونیخ را ساخت! / عکس
  • خونسردی عجیب مرد هندی هنگام شکار مار کبرا با بطری (فیلم)
  • حرکت باورنکردنی یک گوزن به سبک ژاپنی‌ها
  • مس رفسنجان - گل گهر سیرجان؛ در انتظار دربی ال کرمانو | پیش بازی
  • ببینید | چفیه انداختن دانشجویان بر مجسمه جرج واشنگتن
  • فیلم| چفیه انداختن دانشجویان بر مجسمه جرج واشنگتن
  • فیلم/ چفیه بر دوش مجسمه جرج واشنگتن در دانشگاه آمریکایی بیروت