Web Analytics Made Easy - Statcounter

پارک گئون های، رئیس‌جمهور استیضاح شده کره‌جنوبی امروز (چهارشنبه) مجددا از شهادت دادن در دادگاه وارث امپراطوری تجاری سامسونگ به اتهام فساد خودداری کرده و علت این عدم حضور را وضعیت نامناسب سلامتی‌اش اعلام کرد.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری فرانسه، پارک گئون های، برای دومین بار در دو هفته گذشته از پذیرفتن دستور دادگاه برای ارائه شواهد و مدارک در پرونده لی جائه یونگ، معاون رئیس شرکت سامسونگ الکترونیک خودداری کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



لی متهم به ارتشا و فساد و دیگر اتهامات مربوط به یک رسوایی گسترده‌تر است که در ارتباط با آن پارک گئون های استیضاح و دستگیر شد.

همچنین چهار مدیر اجرایی دیگر سامسونگ نیز در این پرونده متهم شدند.

پارک که در حال حاضر در شهر سئول در بازداشت بوده و در انتظار محاکمه جداگانه‌ای است از بابت سستی و خستگی و جراحت اظهار گلایه کرد.

وکلای مدافع پارک گئون های می‌گویند برنامه جلسات محاکمه او به حدی فشرده است که هر هفته چهار روز و در هر روز 10 ساعت به طور میانگین در دادگاه حضور پیدا می‌کند و هوای بد بازداشتگاه نیز باعث بد شدن حال او شده است.

خبرگزاری یونهاپ به نقل از یکی از دادستان‌های کره جنوبی گزارش داد: ما از این متهم در بازداشتگاه سئول صبح امروز بازدید کردیم تا شهادت‌های او را در ارتباط با این پرونده در دادگاه اخذ کنیم اما او بار دیگر با استناد به وضعیت سلامتش از پذیرفتن احضاریه‌ها امتناع کرد.

کیم جین دونگ، یک قاضی ارشد گفت که تصمیم گرفته ماه آینده میلادی محاکمه لی را به پایان برساند. او اتهاماتش را رد کرده است.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۰۸۸۸۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تبریک رئیس جمهور برای روز ملی آفریقای جنوبی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، رئیس جمهوری اسلامی ایران در پیامی، روز ملی جمهوری آفریقای جنوبی به «سیریل رامافوزا» رئیس جمهور و مردم این کشور تبریک گفت.

آقای رئیسی در این پیام، ابراز امیداوری کرد با تلاش‌ مقامات عالی‌رتبه آفریقای جنوبی و جمهوری اسلامی ایران، دو ملت شاهد توسعه و تقویت روزافزون روابط دو جانبه و نظرات مشترک در عرصه‌های بین‌المللی باشند.

دیگر خبرها

  • دادگاه‌های صلح در تهران ایجاد شود
  • حکم سینماگر مطرح لغو شد ؛ صدور دستور محاکمه جدید
  • درخواست رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها برای تدوین بسته عملیاتی ساماندهی دانشگاه هنر
  • تهیه‌کننده متهم به تجاوز، باید دوباره محاکمه شود
  • اثبات مالکیت و مالی بیشترین پرونده قضایی در مازندران است
  • رئیس جمهور فرا رسیدن روز ملی آفریقای جنوبی را تبریک گفت
  • رئیس جمهور روز ملی آفریقای جنوبی را تبریک گفت
  • پیام تبریک رئیس جمهور برای روز ملی آفریقای جنوبی
  • دیدار بایدن و اردوغان به تعویق افتاد
  • درخواست بلینکن از رئیس جمهور چین درباره ایران