Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی در دیدار با سارا عبدالملکی تاکید کرد که فدراسیون پزشکی ورزشی همچنان به حمایت از این ورزشکار خواهد پرداخت.

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت فدراسیون پزشکی ورزشی ایران، سارا عبدالملکی بانوی ورزشکار رشته راگبی اواخر سال 94 دچار حادثه شدید تصادف رانندگی شد و از ناحیه مهره‌های هفتم و هشتم ستون فقرات و نخاع دچار آسیب دیدگی شدید شد، بلافاصله پس از وقوع این حادثه و بنا به تاکید وزارت ورزش و جوانان، فدراسیون پزشکی ورزشیحمایت از این بانوی ورزشکار را در دستور کار خود قرار داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با وجود این به دلیل طولانی شدن سیر درمان عبدالملکی، دکتر مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان در روزهای گذشته مجددا از فدراسیون پزشکی ورزشی خواست روند درمان این بانوی ورزشکار را پیگیری کند.

در همین راستا ظهر امروز چهارشنبه(بیست و هشتم تیرماه) دکتر غلامرضا نوروزی، رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی در دفتر ریاست این فدراسیون پذیرای این بانوی ورزشکار و مادرش بود. در این دیدار که دکتر محمد بنی جمالی سرپرست امور دبیری فدراسیون نیز حضور داشت، دکتر نوروزی با اشاره به حمایت هایی که فدراسیون پزشکی ورزشی از ورزشکاران انجام می دهد، تاکید کرد که حمایت از عبدالملکی ادامه خواهد داشت.

وی پس از آنکه از نزدیک در جریان روند درمان و خواسته های درمانی عبدالملکی قرار گرفت، اطمینان داد که در ادامه پروسه درمان، فدراسیون پزشکی ورزشی یاریگر این ورزشکار خواهد بود و ادامه مداوای دست او در درمانگاه فدراسیون پزشکی ورزشی زیر نظر فوق تخصصان دست این فدراسیون، انجام خواهد شد.

مجموعه ورزش ما را تنها نگذاشت

در حاشیه این دیدار مریم ابوترابیان مادر سارا عبدالملکی با اشاره به سیر درمان سارا عبدالملکی به پایگاه خبری – تحلیلی پزشکی ورزشی ایران گفت: خوشبختانه پس از وقوع حادثه شاهد حمایت های خوب مردم عزیز کشورمان بودیم و از طرفی وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون پزشکی ورزشی ما را تنها نگذاشتند و هزینه های درمان سارا از این دو طریق پرداخت شد.

وی با اشاره به پیگیری پروسه درمان عبدالملکی، اظهار امیدواری کرد که با ادامه حمایت ها و پیگیری پروسه درمان در نهایت فرزندش سلامتی خود را به دست آورد. خوشبختانه او از روحیه و انگیزه خیلی خوبی برخوردار است و امیدواریم بتواند روزی به میدان ورزش هم بازگردد.

می خواهم به ورزش برگردم

همچنین سارا عبدالمکی در این خصوص با تقدیر از همراهی مردم و مجموعه ورزش کشور، تصریح کرد: سه هدف و آرزو را دنبال می کنم در وهله اول امیدوارم با پیگیری درمانم بتوانم سلامتی کامل خود را به دست آورده و به زندگی عادی برگردم، هدف دومم بازگشت به ورزش قهرمانی است و هدف سومم ادامه تحصیل.

او گفت: چشم امید خیلی ها به سرنوشت من است کسانی که ماه ها از ضایعه نخاعی آنها گذشته و پیشرفت بسیار کمی در درمان خود داشته اند امیدوارم با ادامه پیشرفت و بهبودی من همه آنهایی که دچار ضایعه نخاعی شده اند، روز به روز شرایط بهتری داشته باشند.

عبدالملکی یادآور شد: در حال حاضر با توصیه دوستانم به ورزش پرتاب نیزه با ویلچر روی آورده ام و از طرفی با توجه به شرایط فیزیکی دست هایم می گویند می توانم در قایقرانی هم موفق باشم. با وجود این تمرکز اصلی ام روی پیگیری درمان است و امیدوارم حاصل حمایت های مردم خوب کشورم، مجموعه ورزش و بویژه فدراسیون پزشکی ورزشی بازیابی سلامتی ام باشد.

انتهای پیام/

R1434/P1015135/S27,3,32,33/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۰۸۹۰۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هتل جدید تیم‌های ملی فوتبال افتتاح شد

هتل جدید تیم های ملی با حضور چهره های مختلف ورزشی و کیومرث هاشمی رسما افتتاح شد

طرفداری | مجتمع اقامتی جدیدی برای ملی‌پوشان فوتبال ایران در کمپ تیم‌های ملی به بهره‌برداری رسید.

تهران: صبح امروز (شنبه) با حضور وزیر ورزش و جوانان، رئیس فدراسیون فوتبال، سرمربی تیم ملی و جمعی از مسئولان، هتل جدید تیم‌های ملی فوتبال در کمپ تیم‌های ملی افتتاح شد.

این هتل پنج ستاره که با امکانات رفاهی و ورزشی مدرن تجهیز شده است، محل اقامت ملی‌پوشان در اردوها و مسابقات خواهد بود.

کیومرث هاشمی، وزیر ورزش و جوانان، در این مراسم گفت:

افتتاح این هتل گامی مهم در راستای توسعه زیرساخت‌های فوتبال کشور است. امیدواریم با فراهم شدن امکانات مناسب، شاهد پیشرفت هر چه بیشتر فوتبال ایران در عرصه‌های بین‌المللی باشیم.

مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال، نیز با اشاره به اهمیت تجهیز و نوسازی کمپ تیم‌های ملی، گفت:

هتل جدید تیم‌های ملی فوتبال یکی از بهترین هتل‌های ورزشی در سطح کشور است و می‌تواند در ارتقای کیفیت اردوها و عملکرد ملی‌پوشان نقش بسزایی داشته باشد.

امیر قلعه‌نویی، سرمربی تیم ملی فوتبال ایران، نیز از افتتاح این هتل ابراز خرسندی کرد و گفت:

وجود چنین امکاناتی انگیزه ملی‌پوشان را برای تلاش و افتخارآفرینی در مسابقات بین‌المللی افزایش خواهد داد.

در ادامه این مراسم، وزیر ورزش و جوانان به همراه رئیس فدراسیون فوتبال و سرمربی تیم ملی از بخش‌های مختلف هتل، از جمله اتاق‌ها، رستوران و امکانات ورزشی آن بازدید کردند.

 

از دست ندهید ????????????????????????

سرهنگ علیفر: این راز را فاش کنم طرفدارانم نصف می‌شوند! فحاشی کاپیتان‌های سابق استقلال و پرسپولیس به یک‌دیگر! خوشحالی بارسلونا از تقابل با پی‌اس‌جی: ما تو نیمه‌نهایی هستیم امیدواری رئالی‌ها به ام باپه: بارسا را حذف کنی محبوب‌تر می‌شی! آرتتا چرا اون‌طوری نگاه می‌کنه؟ (شوخی با ورزشکاران)

دیگر خبرها

  • یک فدراسیون ورزشی منحل شد
  • شیرینی «حجاب» روی سکوی قهرمانی جهان
  • صنایع زنجان اقبالی برای حمایت از تیم های ورزشی ندارند
  • عضویت ایران در کنفدراسیون ورزش های قومیتی
  • برگزاری نخستین نشست کمیسیون مربیان فدراسیون‌های ورزشی
  • قهرمان ایران از امشب روی آنتن شبکه ورزش 
  • ادامه فعالیت رشته جوجیتسو کوبودو تحت پوشش فدراسیون رزمی
  • دستور استاندار قزوین برای کشف استعدادهای ورزشی
  • رونمایی از نامزد‌های جشنواره برترین ورزشکار سال ۱۴۰۲ شبکه ورزش سیما
  • هتل جدید تیم‌های ملی فوتبال افتتاح شد