Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-26@11:30:37 GMT

۳ کشته در دعوای خانوادگی عباس آباد شهرستان رامیان

تاریخ انتشار: ۲۸ تیر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۰۸۹۲۱۴

۳ کشته در دعوای خانوادگی عباس آباد شهرستان رامیان

دعوای خانوادگی در روستای عباس آباد گلند از توابع بخش مرکزی شهرستان رامیان سه کشته و زخمی دربرداشت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از گل رامیان، اخبار تکمیلی درگیری روستای عباس آباد دلند رامیان حاکی از آن است فردی با هویت (ح_ ج ) که قصد درگیری باسلاح شکاری با پدرخانم خود را داشته به سمت برادر خانمش تیراندازی و وی را به قتل میرساند و سپس با همان سلاح اقدام به خودکشی کرده که منجر به فوتش شده است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این درگیری، پدر خانم ضارب با افتادن از پشت بام توسط ضارب، مجروح شده است .

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان رامیان:

داماد خانواده‌ای در عباس آباد گلند شهرستان رامیان، برادر خانم خود را کشته و خود نیز خودکشی کرد.

این فرد با اسلحه شکاری به منزل پدر خانم خود مراجعه کرده و پس از درگیری لفظی با شلیک گلوله برادر خانم خود را به قتل رسانده است.

این داماد در ادامه پدر خانم خود را ‌پرت کرده‌ که متاسفانه بر ‌اثر جراحات وارده در بیمارستان فوت می‌کند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۰۸۹۲۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری زن قاتل در اردبیل در کمتر از ۲۴ ساعت

فرمانده انتظامی شهرستان اردبیل، گفت: زنی که همسر سابقش را به قتل رسانده بود در کمتر از ۲۴ ساعت دستگیر شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، از اردیبل، به نقل از فرمانده انتظامی شهرستان اردبیل، سعید یوسفی فعال از دستگیری زنی جوان که بر اثر اختلافات خانوادگی قبلی، همسر سابقش را با ضربات چاقو به قتل رسانده بود، خبر داد.

وی بیان کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر درگیری در محله ملاباشی ماموران کلانتری 16 سبلان در قالب گشت انتظامی به محل اعزام شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان اردبیل، خاطرنشان کرد: در بررسی‌های اولیه مشخص شد دو نفر که قبلا زن و شوهر بودند با همدیگر درگیر و با استفاده از سلاح سرد اقدام به ضرب و جرح یگدیگر کرده‌اند.

یوسفی فعال با اشاره به انتقال یکی از مجروحان حادثه درگیری به بیمارستان و متواری شدن طرف درگیری، افزود: مرد جوان پس از انتقال به بیمارستان و بر اثر شدت جراحات وارده جان خود را از دست داد.

وی ادامه داد: زن قاتل در کمتر از 24 ساعت پس از ارتکاب جرم در مخفیگاهش در اطراف اردبیل دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان اردبیل، گفت: در تحقیقات اولیه  پلیس مشخص شد انگیزه قاتل از وقوع این قتل اختلافات خانوادگی قبلی بوده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • توت فرنگی رامیان
  • (تصاویر) رانش زمین در جاده عباس‌آباد به کلاردشت
  • (تصاویر) توت فرنگی رامیان
  • دعوای کارشناسان ضدایرانی روی آنتن زنده! | صدای مجری هم درآمد
  • درگیری دوباره در اردوگاه تروریست‌های سوری
  • دستگیری زنی که شوهر خود را با سلاح سرد به قتل رساند
  • قتل یک مرد به دست همسر سابقش در اردبیل
  • فیلم| رانش جادهٔ عباس‌آباد به کلاردشت
  • دستگیری زن قاتل در اردبیل در کمتر از ۲۴ ساعت
  • زن قاتل در کمتر از ۲۴ ساعت دستگیر شد