Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا- در حال حاضر کيليان امباپه بيشترين اخبار را در بين بازيکنان زير بيست و يک سال به خود اختصاص داده، با اين وجود در ليست گران ترين بازيکنان زير 21 سال، دله آلي در صدر قرار گرفته است.
به گزارش سرويس ورزشي آريا، در حال حاضر کيليان امباپه بيشترين اخبار را در بين بازيکنان زير بيست و يک سال به خود اختصاص داده، با اين وجود در ليست گران ترين بازيکنان زير 21 سال، دله آلي با قيمت 82.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

6 ميليون يورو در صدر قرار گرفته است.
کيليان امباپه در طول مسابقات فصل قبل، با 26 بار گلزني از عوامل موثر قهرماني موناکو در ليگ يک و صعود تيم فرانسوي به مرحله نيمه نهايي ليگ قهرمانان بود. اين در حالي است که در صورت نقل مکان امباپه به يک باشگاه ديگر در طول فرصت نقل و انتقالات، اين بازيکن به عنوان گران ترين بازيکن تاريخ فوتبال باشگاهي جهان، رکوردِ پل پوگبا را هم پشت سر خواهد گذاشت.
در حال حاضر پاريسن ژرمن و رئال مادريد کيليان امباپه را مي خواهند در حالي که پيشنهاد 135 ميليون يوروييِ قهرمان فرانسه با مخالفت موناکو مواجه شده. اين در حالي است که طبق گزارش وب primetimesport.comو بر اساس ليست انتشار يافته در وب سايتSoccerex.comدر بين بازيکنان زير بيست و يک سال، دله آلي با قيمت 82.6 ميليون يورو به عنوان گران ترين بازيکن انتخاب شده است.
در اين گزارش، سن بازيکن، پست او؛ باشگاه فعلي؛ طول مدت قرارداد؛ درک ارزش بازار؛ تعداد دقايق حضور در زمين؛ تعداد بازي هاي ملي؛ مصدوميت ها و کيفيت تکنيکي بازيکنان از منابع مختلف جمع آوري شده و قيمت بازيکنان بر اساس اين موارد تعيين شده است.
طبق اين ليست، دله آلي بعد از کسب عنوان بهترين بازيکن سال انگلستان (PFA) در دو سال اخير و زدن 18 گل در فصل 2017-2016 ليگ برتر؛ به عنوان گران ترين بازيکن زير 21 سال انتخاب شد در حالي که کيليان امباپه با قيمت 55 ميليون يورو در تعقيب اوست.
با توجه به ارزشِ فصل قبل آلي بر اساس گزارش Soccerex.com؛ قيمت ستاره جوان انگليسي نسبت به سال گذشته بيش از دو برابر افزايش يافته است. قيمت دله آلي در ليست سال قبلِ وب سايت ساکِرِکس مبلغي به ميزان 34.1 ميليون تخمين زده شده بود، در حالي که در ليست فعلي او با قيمت 82.6 ميليون يورو بر صدر جدول گران ترين ها تکيه زده است.
در اين ليست همچنين عثمان دمبله با قيمت 60.9 ميليون يورو نفر سوم است. در حالي که فصل گذشته طبق گزارش وب سايتِ Soccerex، قيمت او 14.1 ميليون يورو بود.
در اين ليست؛ مارکوس راشفورد دومين بازيکن انگليسي است که با قيمتي به ميزان 40.6 ميليون يورو بين بيست نفر اول و در رتبه 7 ام قرار گرفته است. قبل از راشفورد؛ گابريل خسوس با قيمت 42.6 ميليون يورو نفر ششم ليست است.
گابريل خسوس برزيلي در ليست سال قبل Soccerex با قيمت 19.8 ميليون يورو نفر نوزدهم ليست بود و حالا با 42.6 ميليون يورو پنج رده صعود کرده است.
اما در ليستي که به وسيله هافبک ها و مهاجمين اشغال شده؛ دوناروما با قرار گرفتن در رتبه هشتم بسيار خوب عمل کرده است. دوناروماي 18 ساله در جدول سال قبل اين رده بندي با قيمت 13.7 ميليون يورو نفر بيستم بود.
اما در بين مدافعان؛ تئو هرناندز بالاترين رده را در اين جدول به خود اختصاص داده است. بازيکني که فصل گذشته اتلتيکو مادريد او را با قيمت 24 ميليون يورو از رئال مادريد خريد. قيمت هرناندز مبلغي به ميزان 24 ميليون يورو تعيين شده است.

منبع؛ goal.com

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۰۸۹۴۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیست رئال مادرید برای سفر به مونیخ؛ حضور کورتوا، آلابا و کارواخال! + عکس

کهکشانی‌ها محروم و مصدومان خود را هم به مونیخ می‌برند

طرفداری | در دیداری حساس از دور رفت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا فصل ۲۰۲۳/۲۴، دو تیم بایرن مونیخ و رئال مادرید از ساعت ۲۲:۳۰ روز سه‌شنبه در ورزشگاه آلیانتس آرنا به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

کادرفنی رئال مادرید، اسامی بازیکنان دعوت شده به اردوی این تیم برای سفر به مونیخ را اعلام کرد. دنی کارواخال که به دلیل محرومیت قادر به حضور در جدال سه‌شنبه نیست، به همراه سایر بازیکنان رئال مادرید به آلمان سفر می‌کند تا در کنار هم‌تیمی‌هایش باشد. تیبو کورتوا که به تازگی مصدومیت رباط صلیبی خود را پشت سر گذاشته و به تمرینات گروهی بازگشته نیز در لیست کهکشانی‌ها حضور دارد اما قرار نیست برابر بایرن مونیخ به میدان برود. همین موضوع در مورد داوید آلابا نیز صادق است، با این تفاوت که مدافع اتریشی هنوز در تمرینات گروهی حضور پیدا نکرده.

لیست رئال مادرید برای دیدار سه‌شنبه لیست رئال مادرید برای بازی با بایرن مونیخ

 

از دست ندهید ????????????????????????

عبدالکریم حسن هم نامش را تغییر داد اعتراض سرمربی چلسی: VAR به فوتبال ضرر زده است آقای الگری سال بعد هم در تیم ما بمان! درگیری صلاح با کلوپ: ساکت شو!

دیگر خبرها

  • قطعی: کورتوا از لیست بلژیک برای یورو خط خورد
  • تصمیم قطعی؛ قلم قرمز قلعه‌نویی روی نام ۲ بازیکن نامدار
  • پرسپولیسی‌ها در لیست سیاه گل‌محمدی
  • گران‌فروشی در مادرید: رئالی‌ها شاکی‌اند!‏
  • دعوت ۱۸ بازیکن به اردوی تیم ملی والیبال/ عبادی پور در لیست جایی ندارد
  • لیورپول محمد صلاح را در لیست فروش گذاشت
  • مهم ترین نکته لیست تیم ملی والیبال؛ میلاد عبادی‌ پور خط خورد!
  • رسمی؛ لیست نهایی تیم ملی والیبال اعلام شد
  • لیست رئال مادرید برای سفر به مونیخ؛ حضور کورتوا، آلابا و کارواخال! + عکس
  • ستاره پرسپولیس در لیست سیاه اوسمار