Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-05-03@03:34:14 GMT

جزئیاتی درباره دیدار پنهانی پوتین و ترامپ

تاریخ انتشار: ۲۸ تیر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۰۸۹۸۳۴

جزئیاتی درباره دیدار پنهانی پوتین و ترامپ

به گزارش پارس نیوز،

«آلکسی پوشکوف»، رئیسکمیسیون امور بین‌الملل دومای روسیه امروز چهارشنبه ضمن رد گزارش هایی مبنی بردیدار پنهانی روسای جمهور روسیه و آمریکاپس از ضیافت شام اجلاس گروه 20 در هامبورگ، این اخبار را «بیمارگونه» توصیف کرد.

او با اشاره به واکنش ترامپ درباره این گزارش که داستان‌پردازی دروغین درباره ملاقات سری با پوتین را بیمارگونه نامیده بود، گفت: برخی گزارش ها در چندین رسانه آمریکا حاکی از گفتگوی پنهانی ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه و دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آنها «بیمار» هستند.

کاخ سفید به سرعت برای پایان دادن به شایعات دربارهدیدار محرمانه ترامپ و پوتین، با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد: روسای جمهور آمریکا و روسیه در ضیافت شام 7 ژوئیه در هامبورگ دقایقی را با یکدیگر گفتگوی دوستانه داشتند. این یک ملاقات از پیش تعیین شده نبود؛ بلکه فقط یک محاوره مختصر میان دو مقام عالی رتبه بود. این دیدار دقیقا در شبی اتفاق افتاد که ترامپ و پوتین ساعاتی قبل یک دیدار رسمی با یکدیگر برگزار کرده بودند.

در همین حال، «شان اسپایسر»، سخنگوی کاخ سفید اعلام کرد جلسه دوم رئیس جمهور ترامپ و ولادیمیر پوتین فقط یک گفتگوی کوتاه در پایان ضیافت شام اجلاس گروه 20 در هامبورگ بود. وی پنهان کردن این گفتگوی کوتاه از سوی کاخ سفید را اقدامی نادرست، مخرب و پوچ عنوان کرد.

دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا نیز در واکنش به این خبر در صفحه توییتر خود نوشت: «داستان‌پردازی دروغین درباره ملاقات سری با پوتین بیمارگونه است. صدراعظم آلمان تمام سران گروه بیست را به همراه همسرانشان دعوت کرده بود و رسانه‌ها از این موضوع مطلع بودند! سطح دروغ‌پردازی خبرگزاری‌ها بیشتر و بیشتر شده. حتی شامی که برای 20 نفر از سران برتر جهان ترتیب داده شده بود به شکلی بدبینانه پوشش داده می‌شود».

تاکنون هیچ رسانه ای محتوای گفتگوی مختصر ترامپ و پوتین پس از ضیافت شام اجلاس گروه 20 را منتشر نکرده است.

منبع: پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۰۸۹۸۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیاتی از دیدار بلینکن و نتانیاهو درباره رفح

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، در حالی که نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی بر انجام عملیات رفح اصرار دارد یک مقام آمریکایی گفت که آنتونی بلینکن، وزیر امور خارجه آمریکا در جریان گفت‌وگو با بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر، مخالفت واشنگتن با حمله اسرائیل به شهر رفح در جنوب نوار غزه که میزبان آوارگان فلسطینی است، مورد تاکید قرار داده است.

به گفته مقام آمریکایی بلینکن به نتانیاهو گفته واشنگتن بدون طرح حمایت از غیرنظامیان با حمله زمینی به رفح مخالف است.

بلینکن همچنین گفته راه‌های دیگری به جز عملیات گسترده در رفح برای برخورد با گردان‌های حماس وجود دارد.

وبگاه واللا وابسته به رژیم صهیونیستی نیز به نقل از مقامات آمریکایی و صهیونیست نوشت: نتانیاهو به بلینکن اطلاع داده که هرگز توافقی که متضمن درخواست پایان جنگ باشد، نمی‌پذیرد.
این وبگاه به نقل از مقامات آورده است: نتانیاهو همچنین گفته اگر حماس بر این خواسته تاکید دارد و آن را کنار نگذارد هرگز توافقی وجود نخواهد داشت و اسرائیل به رفح حمله خواهد کرد.

این در حالی است که خبرنگار الجزیره گزارش داد که از بامداد امروز در حملات و گلوله باران رژیم صهیونیستی به شهر رفح، چهار فلسطینی از جمله ۲ کودک و یک زن شهید شدند.

دیگر خبرها

  • کرملین: فشار آمریکا به متحدان روسیه بی‌نتیجه است
  • جزئیاتی از دیدار بلینکن و نتانیاهو درباره رفح
  • تحلیلگر سابق سیا: غرب نفوذ پوتین را دست کم می‌گیرد
  • گفته و ها و ناگفته های معلمان در دیدار با رئیس‌جمهور
  • معلمان در دیدار با رئیس‌جمهور از کدام مشکلات گفتند؟
  • ترامپ برای کمک به کی‌یف شرط گذاشت
  • ترامپ: اگر رئیس جمهور بودم هرگز جنگ غزه راه نمی افتاد
  • دیدار شیخ الازهر و رئیس جمهور بوسنی و تاکید بر اتحاد مسلمانان
  • ترامپ خطاب به دانشجویان حامی فلسطین در آمریکا: اعتراضات را متوقف کنید، همین الان!
  • واکنش ترامپ به اعتراضات حمایتی از فلسطین در آمریکا