Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکلفرهنگ و ارشاد استان زنجان با اشاره به احداث المانیادبودی برای حسین منزوی شاعر پرآوازه زنجانی گفت: جشنواره رضوی با موضوع کرامت انسانی پنجم مردادماه در زنجان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زنجان، ناصر مقدم ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به برگزاری جشنواره رضوی در استان زنجان‌اظهار داشت: موضوع اصلی این جشنواره که برای دومین‌بار در زنجان برگزار می‌شود همایش علمی پژوهشی کرامت انسانی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه فراخوان این جشنواره ماه‌های قبل داده شده، عنوان کرد: این جشنواره پنجم مردادماه در فرهنگسرای امام خمینی استان با سخنرانی وزیر فرهنگ و ارشاد برگزار می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجانبا اشاره به باستقبال بالای شرکت‌کنندگان از جشنواره رضویافزود: 60 مقاله به جشنواره ارسال شده است و امید داریم با برگزاری این همایش‌ها کرامت انسانی به معنای واقعی کلمه در جامعه ارج نهاده شود.

وی با اشاره به برگزاری جشنواره مطبوعات و رسانه‌های استان هدف از برگزاریاین جشنواره را ارتقای خبر و فرهنگ روزنامه‌خوانی در استان عنوان کرد و گفت: 86 نفر تعداد 356 اثر خود را در قالب مقاله، گزارش، عکس خبری و غیرخبری، تیتر و طراحی و صفحه ‌آرایی به جشنواره ارسال کرده‌اند ولی متاسفانه در بخش کاریکاتور هیچ اثری ارسال نشده است.

مقدم در مورد بزرگداشت شاعر معاصر استان «حسین منزوی» ابراز کرد: سال 95 یکی از کتاب‌های ایشان را خریداری کرده و به همراه مجموعه آثار به زبان ترکی ایشان به چاپ رساندیم.

وی در مورد ساخت المان یادبود حسین منزوی عنوان کرد: آذر ماه 95 نامه‌ای به شهردار زنجانبرای ساخت مزاری در شان این شاعر نوشته شد و بنای آرامگاه ایشان با استفاده از یکی از غزل‌های استاد ساخته می‌شود.

مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان با اشاره به دشواری‌های ساخت این بنا از لحاظ جانمایی آن در مزار پایینگفت: در نهایت با بازدید طراحان از مکان بنا با دست کمسه ستون و گنبدی چتری ساخته می‌شود.

انتهای پیام/

R41375/P41362/S6,59/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۰۹۰۰۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جوجیتسو کاران زنجانی در قهرمانی آسیا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ پس از برگزاری دو مرحله اردو در ایران ، تیم ملی جوجیتسو کشورمان با ۲۵ ورزشکار راهی مسابقات آسیایی شده است که تقی و اکبر سلیمی از زنجان در ترکیب تیم ملی جوجیتسو در رقابت های قهرمانی آسیا حضور دارند.

مسابقات جوجیتسو قهرمانی آسیا در چهار سبک برزیلی، مبارزه، کاتا و کنتاکت تا ۱۹ اردیبهشت ماه در شهر ابوظبی پایتخت امارات ادامه خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • جشنواره‌های امام رضا (ع) سبب‌ساز توسعه فرهنگ رضوی است
  • اولین جشنواره خوشنویسی امیر فرهنگ و هنر در بیجار برگزار شد
  • جوجیتسو کاران زنجانی در قهرمانی آسیا
  • مردمی شدن فرهنگ در اولویت کار وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی است
  • ششمین جشنواره ملی روستایی و عشایری رضوی استان بوشهر برگزار شد
  • جشنواره ملی روستایی ـ عشایری در ۸ روستا برگزار می‌شود
  • نکوداشت چهره برجسته فرهنگ و ادب کشور «استاد جواد محقق» در همدان
  • نهضت ترجمه اشعار فارسی به عربی در خوزستان
  • اعتبارات بازآفرینی محور دلجویی هنوز اختصاص نیافته است
  • محفل شعر ارادت رضوی در دزفول برگزار شد