Web Analytics Made Easy - Statcounter

اسماعیل نجار روز چهارشنبه در حاشیه بازدید از محله های خسارت دیده ناشی از سیلاب اخیر در ایرانشهر در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این تسهیلات شامل 200 میلیون ریال تسهیلات بانکی با کارمزد چهار درصد، 50 میلیون ریال در قالب کمک بلاعوض و 20 میلیون ریال کمک معیشتی به هر یک از واحدهای روستایی آسیب دیده ناشی از سیلاب اخیر ایرانشهر پرداخت می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: همچنین به خسارت دیدگان شهری کمکهای خاصی شامل 300 میلیون ریال تسهیلات بانکی با کارمزد پنج درصد، 60 میلیون ریال در قالب کمک بلاعوض و 20 میلیون ریال کمک معیشتی پرداخت می شود.
رئیس سازمان مدیریت بحران کشور بیان کرد: تلاش های به موقع نیروهای امدادی ایرانشهر و سایر شهرستان های استان سبب شد تا با وجود شدت سیلاب اخیر خسارت زیادی به این منطقه وارد نشود.
وی بیان کرد: پس از جمع بندی میزان خسارت های ناشی از سیلاب به ایرانشهر، تسهیلات ویژه ای از سوی دولت برای این شهرستان در نظر گرفته می شود.
نجار تصریح کرد: جهاد کشاورزی نیز باید برای لایروبی قنات ها و مسیر های آب زمین های کشاورزی این منطقه اقدامات لازم را انجام دهد.
وی خاطر نشان کرد: بازدید از مناطق سیل زده مشخص کرد که مردم از نحوه خدمات دهی دستگاهها به ویژه هلال احمر رضایت کامل دارند.
به گزارش ایرنا اسماعیل نجار امروز /چهارشنبه/ به منظور بازدید از مناطق سیل زده ایرانشهر و همچنین شرکت در نشست ستاد بحران استان در زاهدان وارد سیستان و بلوچستان شده است.
بارندگی های پراکنده از پنجشنبه هفته گذشته تا روز یکشنبه هفته جاری سبب طغیان رودخانه های فصلی و سیلاب در مناطق جنوب و جنوب شرق سیستان و بلوچستان شد.
نیروهای امدادی دستگاههای عضو ستاد مدیریت بحران از همان ساعات اولیه برای خدمات رسانی و رفع مشکلات پیش آمده از جمله قطعی ارتباطات جاده ای، خسارت به زیرساخت های شهری و تخریب منازل و غیره در مناطق آسیب دیده حضور داشتند.
سیستان و بلوچستان با وسعتی حدود 187 هزار و 502 کیلومتر مربع (معادل 5/11درصد مساحت کشور) و 19 شهرستان و بیش از 2 میلیون و 800 هزار نفر جمعیت پهناورترین استان کشور محسوب می شود که امکان دارد همزمان چندین پدیده از جمله توفان، بارندگی، سیل، خشکسالی و مواج شدن دریا را تجربه کند.
7314**3213خبرنگار: محمد هادی **انتشاردهنده: اکبر نوری

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۰۹۰۲۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محکومیت ۶۸ میلیارد ریالی قاچاقچی روغن در ایرانشهر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان، منصور انصاری گفت: پرونده قاچاق ۶۹ هزار و ۵۰۵ کیلوگرم روغن خوراکی نیمه جامد و ۱۵۰ هزار و ۱۳۹ لیتر روغن مایع جمعاً به ارزش ۶۸ میلیارد و ۸۹۵ میلیون ریال در شعبه اول بدوی و رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز شهرستان ایرانشهر رسیدگی شد.
مدیرکل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان افزود: شعبه با توجه به مغایرت در مقدار ضبط شده در سامانه تجارت و میزان خروج کالا و ارائه نکردن مدارک انتقال مالکیت، اتهام انتسابی را محرز و متهم را به پرداخت ۶۸ میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال جزای نقدی معادل ارزش ریالی تخلف محکوم کرد.
انصاری افزود: اداره بازرسی و نظارت جهاد کشاورزی ایرانشهر این تخلف را کشف و گزارش آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کرد.

دیگر خبرها

  • محکومیت ۶۸ میلیارد ریالی قاچاقچی روغن در ایرانشهر
  • پرداخت ۸۵ میلیارد ریال تسهیلات مسکن به مددجویان بهزیستی خواف
  • خسارت عجیب به روستای امامزاده ابراهیم + فیلم
  • پرداخت ۵۰۰ میلیون تومان برای کمک به ساخت مسکن روستایی در کردستان
  • فرایند الحاق زمین به محدوده ۲۰ روستای دشتستان انجام شد
  • ۱۱۵۰۰ فقره تسهیلات مقاوم سازی مسکن روستایی در زنجان پرداخت می‌شود
  • ۲۰۰ میلیارد ریال تسهیلات تعاونی‌ در سبزوار پرداخت شد
  • بهره مندی بیش از ۱۲ هزار روستایی گلستان از تسهیلات قرض‌الحسنه
  • خسارت سیل و تگرگ به مزارع کازرون
  • خسارت ۲ هزار و ۲۰۰ میلیارد ریالی به زیربخش‌های کشاورزی