Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم آباد، حجت‌الاسلام‌والمسلمین شمس‌الله جلیلیان، در جمع خبرنگاران در رابطه با فعالیت برخی مدیران استان در زمینه‌های مختلف همچون انتخابات اظهار داشت: جای تأسف دارد که بعضی مجریان و مدیران متخلف و بی‌تعهد استان در عرصه انتخابات اخیر ریاست جمهوری برای رسیدن به اهداف حزبی و جناحی و ادامه ریاست خود با نادیده گرفتن قانون و مقررات و با سوءاستفاده وسیع از امکانات دولت، بیت‌المال و موقعیت و مدیریت خود در حمایت از کاندیدای مورد نظر از هیچ تلاشی فروگذار نکردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: کسی به‌ غیر از هیئت نظارت شورای نگهبان استان به صورت جدی پیگیر و شاکی این قضایا نبوده اما مدعیان حمایت از آزادی بیان تحمل انتقاد و اظهارات یک روحانی فرهیخته بسیجی و دلسوز در تبیین فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر عواقب و هزینه‌های سازش و مذاکره و مرعوب شدن از شیطان بزرگ یا نقد برجام بدفرجام و بیان مطالبی که در رسانه‌های مختلف به آن پرداخته‌ شده را نداشته و از ایشان شاکی می‌شوند.

مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان با اشاره به اینکه ‌اگر انتقاد از برجام جرم و قابل‌پیگیری باشد اولین کسی که باید مورد سؤال قرار گیرد خود مذاکره‌کنندگان برجام هستند عنوان کرد: آقای ظریف در دومین سالگرد امضاء توافقنامه برجام در نیویورک دستاورد برجام برای ایران را خیلی خیلی نازل و در سطح پایین اعلام کرد و آقای سیف نیز سال گذشته نتیجه برجام را تقریباً هیچ دانست.

وی خاطرنشان کرد: اقدامات و تعهدات یک‌جانبه ایران در خروج بیش از 12 هزار سانتریفیوژ از چرخه غنی‌سازی در فردو، بتن‌ریزی در قلب راکتور اراک و خروج 9 هزار و 700 کیلوگرم از 10 هزار کیلوگرم اورانیوم غنی‌شده زیر 5 درصد که حاصل 10 سال تلاش دانشمندان عزیز هسته‌ای در کشور بوده، از دستاوردهای برجام است.

جلیلیان عنوان کرد: در مقابل عدم تعهد و اقدامات خصمانه و تحریم‌های جدید آمریکا که به قول آقای ظریف روح و متن برجام مخالفت است، نتیجه اعتماد به آمریکا و تلاش برای مذاکره و سازش با شیطان بزرگ است.

مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان خاطرنشان کرد: اگر انتقاد دلسوزان را قبول ندارید و مستحق مجازات می‌دانید در گفته‌های رئیس اسبق امنیت داخلی اسرائیل که به مناسبت سالگرد امضاء برجام در یکی از نشریه‌های آمریکایی که می‌گوید «برای ده‌ها سال دغدغه ما در اسرائیل این بوده که چگونه برنامه هسته‌ای ایران را نابود کنیم و یکی از گزینه‌ها عملیات نظامی بود که هزینه‌های زیادی داشت اما قدرت‌های بزرگ جهان بدون شلیک حتی یک گلوله از طریق بر جام زیرساخت‌های هسته‌ای کلیدی ایران را از بین بردند» توجه کنید.

وی با تاکید براینکه امیدوارم بعضی مسئولین اجرایی استان به‌جای حساسیت نسبت به انتقادات دلسوزان و بیان مطالبی که آشکارا در رسانه‌ها مطرح‌شده توان و انرژی خود را صرف خدمت بیشتر به مردم معطوف کنند افزود: مسئولان باید این‌گونه اقدامات که رنگ و بوی سیاسی دارد را کنار بگذارند.

انتهای پیام/ج/

منبع: فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۰۹۱۰۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری ۷۴۰ برنامه ویژه هفته عقیدتی سیاسی در گیلان

به گزارش خبرنگار مهر حجت الاسلام احسان الله محمدی پیش از ظهر پنج شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه و خبرنگاران اظهار کرد: خبرنگاران روایان و هادیان اثرگذار جامعه هستند.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان با اشاره به تقارن چندین مناسبت در هفته عقیدتی و سیاسی بیان کرد: تفکرات و اندیشه‌های شهید مطهری بازنگری و واکاوی شود.

حجت الاسلام محمدی با بیان اینکه اندیشه‌های شهید مطهری نیاز ضرورت مدار جامعه امروز است، گفت: بازنگری اندیشه‌های استاد مطهری در مدارس، دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی مورد توجه قرار گیرد.
به گفته وی الگوپذیری از تفکرات شهید مطهری گستره اش در جامعه بشری معنا پیدا می‌کند.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان با بیان اینکه استاد مطهری پرورش یافته مکتب اسلام و قرآن است، گفت: استاد مطهری در دوران کم طول زندگی اش با بسیاری از کج روی‌ها مقابله کرد.

حجت الاسلام محمدی با اشاره به پیام‌های هفته عقیدتی سیاسی اضافه کرد: پیوند فرهنگ با معنویت و تبعیت از ولایت فقیه پیام مهم هفته عقیدتی سیاسی است.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان به تشریح برنامه‌های هفته عقیدتی سیاسی در سپاه قدس گیلان پرداخت و افزود: برگزاری مراسم بزرگداشت استاد شهید مطهری ویژه برنامه این هفته است.

وی از برگزاری ۷۴۰ برنامه ویژه هفته عقیدتی سیاسی در استان خبر داد و اضافه کرد: برگزاری مسابقه مقاله نویسی با موضوع عبد صالح، برپایی مسابقه کتابخوانی با محوریت کتاب‌های استاد مطهری، برپایی مسابقات فرهنگی و ورزشی، تجلیل از فعالین عقیدتی سیاسی، تجلیل خانواده شهدا، برگزاری یادواره شهدای معلم، نواخته شدن زنگ قرآن و ولایت با محوریت فلسطین و غزه و نواخته شدن زنگ سپاس از معلم بخشی از برنامه‌های این هفته است.

کد خبر 6088393

دیگر خبرها

  • برگزاری ۴۰۰ برنامه ویژه هفته عقیدتی سیاسی در زنجان
  • سپاه زنجان ۴۰۰ عنوان برنامه در هفته عقیدتی سیاسی برگزار می‌کند
  • برنامه‌های هفته عقیدتی سیاسی سپاه در کردستان تشریح شد
  • برگزاری ۷۴۰ برنامه ویژه هفته عقیدتی سیاسی در گیلان
  • بصیرت و رفتار سیاسی تقویت شود
  • سپاه به هیچ جریان سیاسی وابسته نیست
  • سپاه به هیچ جریان سیاسی وابستگی ندارد
  • پاسداران سرباز ولایت و انقلاب اسلامی هستند
  • برگزاری نشست خبری مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا
  • آمریکا: در حال مذاکره مستقیم با ایران درباره برجام نیستیم