Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگارگروه استان هایباشگاه خبرنگاران جوانازسنندج؛افشین خوش گوار با بیان اینکه این رقابت‌ها از امروز در استادیوم 22 گولان سنندج آغاز و تا روز جمعه 30 تیرماه ادامه خواهد داشت، اظهار کرد: این رقابت‌ها در دوره اول متوسطه با شرکت 27 تیم و در دوره دوم متوسطه با شرکت 28 تیم در 15 ماده برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به مواد برگزاری مسابقات قهرمانی دوو میدانی دانش آموزان پسر دوره متوسطه نیز اشاره کرد و گفت: این مسابقات در ماده 100 متر، 200 متر، 400 متر، 800 متر، 1500 متر، 3000 متر، 110 متر با مانع، 300 متر با مانع، پرتاب وزنه، پرتاب نیزه، دیسک، پرش ارتفاع، سه گام، پرش طول و دو امدادی برگزار می‌شود.

مسابقات قهرمانی دوو میدانی دانش آموزان سراسر کشور 25 تیر لغایت 8 مرداد ماه سال جاری به میزبانی استان کردستان با شرکت بیش از هزار و 700 نفر از دانش آموزان دختر و پسر دوره‌های مختلف تحصیلی در استادیوم ورزشی 22 گولان سنندج برگزار می‌شود.

انتهای پیام/م

برگزاریمسابقات قهرمانی دوو میدانی دانش آموزان پسر دوره متوسطه سراسر کشور درسنندج

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۰۹۱۰۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیین تجلیل از برگزیدگان یازدهمین دوره مسابقات دانش آموزی در همدان

دریافت 9 MB

به گزارش خبرنگار مهر، آئین تجلیل از برگزیدگان یازدهمین دوره مسابقات دانش آموزی و بهره برداری از حوضچه‌های جمع آوری و مدیریت شیرابه سازمان مدیریت پسماند شهرداری همدان به مناسبت هفته زمین پاک برگزار شد.

کد خبر 6095028

دیگر خبرها

  • خوشبین: امیدوار به ارتقای مدال‌های آسیایی هستیم
  • آیین تجلیل از برگزیدگان یازدهمین دوره مسابقات دانش آموزی در همدان
  • مسابقات قرآن دانش‌آموزان شیراز آغاز شد
  • آغاز اردوی تیم ملی فوتبال هفت نفره بعد از یکسال
  • شرکت ۴۴هزار دانش‌آموز در امتحانات نهایی در چهارمحال وبختیاری
  • یک روزنامه: سختگیری دهه 60 در مدارس در حال تکرار است/ هنوز «آینه» ممنوع است! دانش‌آموزان دوره متوسطه می‌گویند در مدرسه کیف‌هایشان را می‌گردند و مسئولان مدرسه برخوردهای خشن و توهین‌آمیز دارند
  • معتبرترین مسابقات ریاضی دانشجویی جهان در دانشگاه تبریز آغاز شد
  • جذب ۲۴ هزار و ۸۸۰  نفر  دبیر و هنرآموز/ برگزاری آزمون استخدامی ۲۸ اردیبهشت
  • اردو‌های تابستانی دانش‌آموزان یمنی 
  • حضور شناگر سندروم‌داون مهابادی در مسابقات کشوری