Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی رفیع زاده چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا با اعلام این خبر اظهار کرد: بامداد شب گذشته بهمن امانی در حال اسباب کشی منزل خود توسط فرد ضارب به قتل رسید.
رییس هیات پرورش اندام خوزستان افزود: امانی و 4 نفر از بستگانش در پارکینگ منزل مشغول اسباب کشی بودند که فردی ناشناس پس از شناسایی دقیق وی به سمت او می رود و از پشت سر با ضربه چاقو امانی را از پا در می آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: ظاهرا چاقوی وارد شده به بدن امانی به قلب او اصابت کرده و در همان لحظه این ورزشکار جان به جان آفرین تسلیم کرده است. پلیس آگاهی بلافاصله در محل حاضر شده و چون چهره شخص قاتل رویت شده بود در حال بررسی موضوع و پیگیری برای شناسایی و دستگیری وی است.
رفیع زاده با بیان این که بهمن امانی جانباز هشت سال دفاع مقدس، استاد دانشگاه و از چهره های با اخلاق پرورش اندام کشور بود افزود: ورزشکاران پرورش اندام اگر چه ورزش بسیار سخت و سنگینی انجام می دهند اما قلب بسیار رئوفی دارند و کمتر عصبانی می شوند و امانی از این دسته ورزشکاران بود.
وی گفت: این ضایعه دلخراش را به جامعه ورزش کشور و به خصوص پرورش اندام تسلیت عرض می کنیم و امیدواریم مراجع قانونی هر چه سریعتر موفق به شناسایی و دستگیری قاتل شوند.
بهمن امانی متولد 20 بهمن 1345 بود و علاوه بر قهرمانی های متعدد در ورزش های قدرتی، کشتی فرنگی و آزاد، بیش از 10 مدال طلای کشوری پرورش اندام و بیش از 20 مدال رنگارنگ دیگر در جوامع مختلف ورزشی کسب کرده است.
6002 خبرنگار: محمد شاکری **انتشار دهنده : کبری آقازری

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۰۹۱۵۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مردان متولد این ماه‌ها به سختی عاشق می‌شوند!

زی‌سان: آیا تا به حال از خود پرسیده اید که چرا برخی از مردان در مورد مسائل قلبی گریزان به نظر می‌رسند؟ طالع بینی ممکن است فقط کلید درک این اسرار را داشته باشد. در این نوشته، ویژگی‌های چهار ماه سال را بررسی خواهیم کرد که مردان آن‌ها به سختی عاشق می‌شوند. 

مرد بهمن‌ماهی مرموز

مردان بهمن به طبیعت مستقل و غیر متعارف خود معروف هستند. فعالیت‌های فکری آن‌ها اغلب بر ارتباطات عاطفی ارجحیت دارد، و آن‌ها را به چالشی برای برقراری ارتباط در سطح عمیق‌تر و عاشقانه تبدیل می‌کند. اگر متوجه شدید که به یک مرد بهمن ماهی گرایش پیدا کرده اید، صبر و گفتگو‌های تحریک کننده راه باز کردن قفل قلب او هستند.

مرد دی ماهی گریزان

مردان دی ماهی با جاه طلبی و عملی بودن هدایت می‌شوند. عشق ممکن است در وجود این افراد به دلیل اهداف شغلی عقب‌نشینی کند و باعث شود آن‌ها محتاطانه به نظر برسند و خواندن آن‌ها از نظر احساسی دشوار باشد. برای تسخیر قلب یک مرد دی ماهی، حمایت خود را از جاه طلبی‌های او نشان دهید و احساس مسئولیت خود را به نمایش بگذارید.

رمزگشایی مرد شهریوری تحلیل‌گر

مردان شهریور تحلیلگر و جزء‌نگر هستند. در حالی که این امر آن‌ها را به شرکای قابل اعتماد تبدیل می‌کند، می‌تواند آن‌ها را در مورد فرو رفتن در پیچیدگی‌های عشق نیز محتاط کند. ایجاد اعتماد و نشان دادن قابلیت اطمینان شما گام‌های مهمی در جلب محبت یک مرد باکره است.

مرد مستقل آذر

مردان آذرماه به عشق به آزادی و ماجراجویی معروف هستند. تعهد ممکن است برای روحیات پر جنب و جوش آن‌ها محدودیتی به نظر برسد و آن‌ها را دچار تردید کند. برای تسخیر قلب یک مرد آذرماهی، عشق آن‌ها به اکتشاف را در آغوش بگیرید و به آن‌ها نشان دهید که عشق می‌تواند یک سفر هیجان انگیز باشد.

tags # فال ، طالع بینی سایر اخبار آیا قدرت‌های فوق‌بشری واقعیت دارند؟ چطور انسان به این قدرت‌ می‌رسد؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • درگذشت فوتبالیست سابق ایرانجوان در حین بازی با پیشکسوتان استقلال
  • ۱۳۶ دستگاه تاکسی جدید آماده تحویل به رانندگان اهوازی است
  • مردان متولد این ماه‌ها به سختی عاشق می‌شوند!
  • ۱۳۶ دستگاه تاکسی جدید آماده تحویل به رانندگان اهوازی
  • درخواست شهروندان اهوازی از شهردار
  • ایمن سازی و رفع ۴۸۷ نقطه پرحادثه راه‌های کشور
  • محمد مومنی: واگذاری سرخابی‌ها به روند توسعه فوتبال ما کمک قابل توجهی می‌کند
  • ۱۰ هزار میلیارد ریال از مطالبات پیمانکاران در سال جاری پرداخت می شود
  • پشت‌پرده انتشار یک مصاحبه قدیمی علیه هادی چوپان؛ چه کسی می‌خواهد هادی چوپان را تخریب کند؟
  • از سر به‌ راه کردن باباشمل‌ها تا تقدیم شهید در راه دین