Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-06@18:23:06 GMT

روسیه ۶ فروند میگ ۲۹ به صربستان تحویل می‌دهد

تاریخ انتشار: ۲۸ تیر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۰۹۱۶۷۲

«دیمتری شگاواف»، مدیر خدمات فدرال برای همکاری نظامی-فنی ، در روز چهارشنبه اعلام کرد که روسیه قصد دارد تا پایان سال ۲۰۱۷ میلادی تحویل هواپیماهای جنگنده میگ ۲۹ را به صربستان نهایی کند.

خبرگزاری مهر: مدیر خدمات فدرال همکاری های فنی نظامی روسیه، از نهایی شدن تحویل جنگنده میگ به صربستان تا پایان سال جاری میلادی خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گزارش اسپوتنیک، «دیمتری شگاواف»، مدیر خدمات فدرال برای همکاری نظامی-فنی ، در روز چهارشنبه اعلام کرد که روسیه قصد دارد تا پایان سال ۲۰۱۷ میلادی تحویل هواپیماهای جنگنده میگ ۲۹ را به صربستان نهایی کند.

شگاواف به خبرنگاران در سالن بین المللی هوا و فضا بین المللی ماکس گفت: تکمیل تحویل هواپیما های میگ ۲۹ به جمهوری صربستان تا پایان سال ۲۰۱۷ برنامه ریزی شده است.

روسیه در ماه ژوئن امسال برای تحویل شش میگ -۲۹ به صربستان تصمیم گیری کرد.

در ماه نوامبر سال ۲۰۱۶، رسانه ها گزارش دادند که مسکو تصمیم گرفته بود که شش جت جنگنده به همراه بلگراد عرضه کند.

در ماه دسامبر، آناتولی پانچوک، معاون وزارت همکاری های نظامی فدرال روسیه گفت که این هواپیما می تواند در بهار ۲۰۱۷ به عنوان بخشی از برنامه کمک های نظامی و فنی بین دو ایالت تحویل داده شود.

جت های جنگنده میگ ۲۹، که در دهه ۱۹۸۰ در اتحاد جماهیر شورویساخته شده اند، در حال حاضر در ۲۹ کشور جهان استفاده می شود.

منبع: فردا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۰۹۱۶۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرایط جدید خرید نقدی و اقساطی پژوپارس اعلام شد ؛ جزئیات، قیمت و زمان تحویل

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از تسنیم، ایران خودرو طی اطلاعیه ای اعلام کرد: با توجه به امکان تولید خودرو پژو پارس تا پایان بهار ۱۴۰۳، شرایط انتخاب و واریز وجه برای بخشی از متقاضیان خودرو پارس XU۷P براساس اولویت ثبت نام به شرح جداول پیوست ایجاد شده است.

قیمت قطعی و علی الحساب خودروهای برقی وارداتی اعلام شد | چه کسانی می توانند ثبت نام کنند؟

متقاضیان فوق می توانند طی مدت ۱۰ روز نسبت به انتخاب و واریز وجه اقدام کنند.

توضیحات:

کلیه شرایط عمومی و اختصاصی بخشنامه های فراخوان اولویت های سامانه یکپارچه فروش خودرو (متقاضیان عادی) در خصوص متقاضیان این بخشنامه لازم الاجرا خواهد بود.

ال۹۰ ایرانی چه مشخصات و ویژگی هایی دارد؟ + تصویر

در صورت انتخاب شرایط نقد و اقساط، هزینه ترهین به مبلغ ۴.۴۰۰.۰۰۰ تومان در هنگام ثبت نام و واریز وجه پیش پرداخت دریافت و هزینه فک رهن پس از پایان اقساط و قبل از خروج از رهن دریافت خواهد شد.

کد خبر 849649 برچسب‌ها خبر مهم بازار خودرو خودرو - ایرانی ايران خودرو

دیگر خبرها

  • شرایط جدید خرید نقدی و اقساطی پژوپارس اعلام شد ؛ جزئیات، قیمت و زمان تحویل
  • «شاهین مبارز» چند نبرد موفق داشته است؟(+عکس)
  • ببینید | عملیات دیدنی نمایشی جنگنده‌های پیشرفته روسیه در دل آسمان
  • دفاع تمام قدرت روس‌ها از تحویل سوخو 35 ها به ایران در تلویزیون سعودی
  • «شاهین مبارز» چند نبرد موفق داشته است؟
  • روایت ارتشبد آمریکایی از تحویل سوخو 35 به ایران
  • مدیر ورزشی بایرن مونیخ: ماندن توخل غیرممکن است
  • اوکراین : جنگنده سوخوی 25 روسیه را سرنگون کردیم
  • آماده شدن ناتو برای جنگ با روسیه/ افشای طرح بزرگ ترامپ برای پایان جنگ اوکراین
  • زور آزمایی اف ۱۶ آمریکا با سوخو ۳۵ روسیه + فیلم | روسیه سواحل غربی آمریکا را تهدید کرد؟ | این غول‌های جنگی را در آسمان دریای برینگ ببینید