Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،کیلیان امباپه ستاره 18 ساله موناکو در حال حاضر در بین بازیکنان جوان گرانترین پیشنهاد ها را به خود اختصاص داده، با این وجود، دله آلی هافبک 21 ساله تیم ملی انگلیس و باشگاه تاتنهام گرانترین بازیکن جوان جهان است.
دله الی گرانترین بازیکن زیر 21 سال جهان معرفی شده است،ارزش او 20 میلیون یورو بیشتر از کیلیان امباپه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


کیلیان امباپه درمجموع مسابقات فصل قبل، با 26 بار گلزنی کرد و از عوامل موثر قهرمانی موناکو در لیگ فرانسه و صعود این تیم به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان بود.پیش بینی می شود امباپه در صورتی که تابستان امسال به یک باشگاه دیگر نقل مکان کند، به عنوان گران ترین بازیکن تاریخ فوتبال باشگاهی جهان، رکوردِ پل پوگبا را هم پشت سر خواهد گذاشت.


در حال حاضر پاری سن ژرمن و رئال مادرید کیلیان امباپه را می خواهند. فعلا پیشنهاد 135 میلیون یوروییِ قهرمان فرانسه از سوی موناکو رد شده است.


این در حالی است که طبق گزارشSoccerex درباره بازیکنانی که پس از اول ژانویه 1996 متولد شده اند، که توسط prime time sport انتشار یافته در بین بازیکنان زیر بیست و یک سال، دله الی با قیمت 82.6 میلیون یورو به عنوان گران ترین بازیکن جهان است.
در این گزارش، سن بازیکن، پست او، باشگاه فعلی، طول مدت قرارداد، ارزش او در بازار، دقایقی که بازی کرده، تعداد بازی های ملی، گل ها، مصدومیت ها و کیفیت تکنیکی بازیکنان از منابع مختلف جمع آوری شده و ارزش بازیکنان بر اساس این موارد تعیین شده است.


دله الی بعد از کسب عنوان بهترین بازیکن سال انگلستان (PFA) در دو سال پیاپی و زدن 18 گل در فصل 2017-2016 لیگ برتر، به عنوان گران ترین بازیکن زیر 21 سال انتخاب شد و کیلیان امباپه با قیمت 61.7 میلیون یورو در تعقیب اوست.


با توجه به گزارش فصل قبل Soccerex ، قیمت الی نسبت به سال گذشته بیش از دو برابر افزایش یافته است. او سال قبل با 34.1 میلیون یورو در جای چهارم گرانترین بازیکنان جوان جای داشت.
در این فهرست عثمان دمبله ستاره 20 ساله دورتموند با قیمت 60.9 میلیون یورو نفر سوم است. در حالی که فصل گذشته قیمت او 14.1 میلیون یورو بود. لروی سانه از منچستر سیتی با 51.1 میلیون یورو و مارکو آسنسیو از رئال با 47 میلیون یورو در رتبه های چهارم و پنجم قرار دارند.


در این لیست؛ مارکوس راشفورد دومین بازیکن انگلیسی است که با قیمتی به میزان 40.6 میلیون یورو بین بیست نفر اول و در رتبه هفتم قرار گرفته است.این درحالی است که او فصل گذشته 22.5 میلیون یورو ارزش گذاری شده بود.
قبل از راشفورد؛ گابریل خسوس از سیتی با قیمت 42.6 میلیون یورو نفر ششم لیست است.این بازیکن برزیلی سال گذشته با 19.8 میلیون یورو در رتبه یازدهم قرار داشت.
اما در لیستی که تحت سیطره هافبک ها و مهاجمان است،جان لوئیجی دوناروما گلر آث میلان با قرار گرفتن در رتبه هشتم بسیار خوب عمل کرده است. سنگربان 18 ساله تیم ملی ایتالیا در جدول سال قبل این رده بندی با قیمت 13.7 میلیون یورو نفر بیستم بود.اما در فهرست امسال ساکرکس 40.5 میلیون یورو او را ارزش گذاری کرده است.
اما در بین مدافعان، تئو هرناندز مدافع رئال مادرید بالاترین رتبه را در این جدول به خود اختصاص داده است. بازیکنی که رئال مادرید او را با قیمت 24 میلیون یورو از اتلتیکو مادرید خرید در رتبه سیزدهم ایستاده است. ساکرکسقیمت هرناندز را 25.2 میلیون یورو تعیین کرده است.
انتهای پیام/

دله الی گرانترین بازیکن زیر 21 سال جهان شد

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۰۹۲۶۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت سکه و طلا امروز ۱۱ اردیبهشت؛ سکه ۸۰۰ هزار تومان گران شد

به گزارش خبرنگار مهر، قیمت هر قطعه سکه طرح جدید تا لحظه درج این خبر در معاملات امروز دوشنبه (۱۱ اردیبهشت) در بازار طلای تهران نسبت به قیمت پایانی روز گذشته، با رشد ۸۰۰ هزار تومانی به ۴۲ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان رسید.

سکه بهار آزادی طرح قدیم نیز با افزایش ۱۰۰ هزار تومانی نسبت به قیمت پایانی روز کاری گذشته، ۳۸ میلیون تومان معامله شد.

امروز نیم سکه با افزایش ۳۰۰ هزار تومانی نسبت به روز کاری گذشته، ۲۴ میلیون تومان و ربع سکه با رشد ۲۰۰ هزار تومانی، ۱۵ میلیون تومان به فروش رسید.

قیمت سکه گرمی نیز بدون تغییر نسبت به روز گذشته، به نرخ ۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان دادوستد شد.

هر گرم طلای ۱۸ عیار امروز در بازار طلای تهران سه میلیون و ۵۱۱ هزار تومان معامله شد.

بهای هر اونس طلا در بازارهای جهانی به ۲ هزار و ۳۱۵ دلار رسید.

کد خبر 6093000 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • اشاره فرناندز به احتمال جدایی‌اش از منچستریونایتد
  • آیا خرید عینک آفتابی گران قیمت ارزش دارد!؟
  • فوق‌ستاره ژاپنی جایگزین گران‌ترین والیبالیست جهان
  • معرفی نامزدهای کسب جوایز بهترین‌های فوتبال فرانسه در سال ۲۰۲۴
  • قیمت سکه ۱۱ اردیبهشت چقدر گران شد
  • اوزونیدیس: رتبه پنجم و هفتم تفاوت ندارد، مهم ساختن تیم است
  • قیمت سکه و طلا امروز ۱۱ اردیبهشت؛ سکه ۸۰۰ هزار تومان گران شد
  • نصیحت امباپه و دمبله به پدیده فوتبال فرانسه
  • گران‌فروشی در مادرید: رئالی‌ها شاکی‌اند!‏
  • برگزیدگان ششمین دوره کنگره ملی شعر خلیج فارس معرفی شدند