Web Analytics Made Easy - Statcounter

بردیا محمدزاده عصر چهارشنبه در حاشیه اجرای این طرح در روستای سه سار بخش گوراب زرمیخ صومعه سرا در گفت وگو با ایرنا، با اشاره به اینکه هدف اصلی جمعیت هلال احمر کاهش آلام بشری است، اظهار داشت: از طریق تمامی اقدامات این مجموعه چه امدادی ، فرهنگی و آموزشی در صدد هستیم درد و رنج را از چهره مردم بزدایم.
وی توانمند سازی جوانان و نوجوانان با برگزاری برنامه های آموزشی را از اهداف مهم طرح شوق رویش ذکر و اضافه کرد: در این طرح که نوجوانان ، جوانان و دانشجویان عضو جمعیت شرکت می کنند، برنامه های فرهنگی - ورزشی برگزار و از اماکن تاریخی ، صنعتی بازدید و طرح های آگاهی حوادث جاده ای و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. اجرا می شود.
محمدزاده با اشاره به اینکه این طرح در سه منطقه در گیلان اجرا می شود، افزود: اجرای طرح شوق رویش در شهرستان های فومن ، آستانه اشرفیه ، شفت ، صومعه سرا و رودبار با محوریت صومعه سرا اجرا خواهد شد.
وی آمادگی برای مقابله با حوادث و ارتقاء سطح دانش را دو بحث مهم برشمرد و اظهار داشت: در این راستا برای نهادینه کردن آموزش در دل خانواده ها ، طرح خادم اجرا می شود تا هم علاوه بر جذب مردم در جمعیت ، از پتانسیل ها و استعدادهای مردمی بهترین استفاده صورت گیرد.
رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان صومعه سرا افزود : همچنین طرح دادرس که مخفف دانش آموز آماده در روزهای سخت است، بصورت جدی از اول مهرماه در شهرستان اجرایی می شود .
وی خاطرنشان کرد: 350 نفر از جوانان عضو جمعیت در آزمون آنلاین طرح پیمان شرکت و موفق به دریافت گواهی نامه شده اند .
محمدزاده به سوق الجیشی بودن شهرستان صومعه سرا و شرایط جاده ای آن اشاره کرد و گفت: با توجه به محور جاده خمام به ضیابر از مسیر پیربازار، آبستن حوادث جاده ای هستیم و به تکمیل یک پایگاه موقت برای پوشش امدادی نیاز داریم.
شهرستان صومعه سرا در 25 کیلومتری غرب گیلان واقع شده و 522 نفر عضو جمعیت هلال احمر دارد که در بخش امدادگری با 17 نجاتگر و یک پایگاه موقت امدادی در کلیدبر، امداد جاده ای را تحت پوشش دارد.
خبرنگار: فرزاد حسن پور ** انتشاردهنده: کبیری
7292/2007

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۰۹۲۸۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات ۹ گرفتار در سیلاب شهرستان سرایان

کاووسی مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: شب گذشته در پی تماس تلفنی مرکز کنترل و هماهنگی عملیات استان، در مناطق چاه‌های عشایری بغداده سرایان درخواست کمک شد.

او افزود: بلافاصله دو تیم سیلاب از جمعیت هلال‌ احمر شهرستان سرایان و پایگاه شهیدان وطن‌خواه سه‌قلعه به محل اعزام شدند.

کاووسی بیان کرد: امدادگران به این ۹ نفر دسترسی پیدا کردند و به منطقه امن انتقال داده شدند.

بیشتر بخوانید

امدادرسانی هلال احمر بیرجند به ۱۶ نفر متاثر از سیلاب

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی ادامه داد: این عملیات از ساعت ۱۹ شب گذشته آغاز و به دلیل دسترسی دشوار جاده‌ها و مسیر‌های تردد تا پاسی از شب ادامه داشت.

او تصریح کرد: تیم‌های امدادی سیلاب هلال احمر سرایان به دنبال هشدار سطح نارنجی هواشناسی در حال آماده باش هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • تلاش برای نجات ۹ نفر گرفتار در سیلاب شهرستان سرایان ادامه دارد
  • نجات ۹ گرفتار در سیلاب شهرستان سرایان
  • واژگونی خودرو در جاده اراک به ازنا یک کشته بر جای گذاشت
  • سیل به مزار امامزاده سیدعلی (ع) نهبندان رسید
  • سیل به مزار امامزاده سیدعلی (ع) نهبندان رسید/ تخلیه آبگرفتگی صحن مزار
  • کشف جسد مرد ۶۰ ساله طارمی در رودخانه قزل‌اوزن
  • جسد مرد ۶۰ ساله طارمی بعد از ۶ روز جستجو پیدا شد
  • جسد مرد ۶۰ ساله طارمی بعد از ۶ روز پیدا شد
  • سد ۱۲ امام شهرستان زیرکوه شکست/ تخلیه شبانه روستای بمرود + فیلم
  • یک کشته و شش مجروح در جاده آغمزار به راز