Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-03-29@05:17:47 GMT

ثبت قرارداد تعدادي از بازيکنان نفت تهران

تاریخ انتشار: ۲۸ تیر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۰۹۲۸۸۷

خبرگزاري آريا - قرارداد تعدادي از بازيکنان تيم نفت در هيأت فوتبال استان تهران به ثبت رسيد.


به گزارش "ورزش سه"، برخي از بازيکنان نفت تهران که مد نظر علي کريمي قرار گرفتند صبح امروز با باشگاه نفت تهران قرارداد داخلي بستند ولي با وجود اينکه برنامه‌ريزي شده بود عصر امروز قرارداد آنها در هيأت فوتبال به ثبت برسد اما مسؤولان مربوطه ساعاتي حاضر به انجام اين کار نشدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



هيأت فوتبال استان تهران به دليل اينکه مدير عامل باشگاه نفت مشخص نبوده از ثبت قرارداد بازيکنان نفت ممانعت مي‌کرد اما با حضور منصور عرفانيان، سرپرست اين باشگاه در محل اين هيأت و صحبت با مسؤولان مشکل به وجود آمده حل شد.

با امضاي سرپرست باشگاه نفت، قرارداد برخي از نفرات اين تيم به غير از علي کريمي، اعضاي کادر فني و چند تن از بازيکنان که حاضر به انجام اين کار نشدند صورت گرفت.

پيش از اين مطرح شده بود نفتي‌ها تا روز چهارشنبه مهلت ثبت قرارداد را دارند تا بتوانند در بازي سوپر جام مقابل پرسپوليس حضور پيدا کنند که امروز اين اتفاق افتاد.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۰۹۲۸۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعطای نشان افتخار به بازیکنان تیم ملی فوتبال گرجستان

بازیکنان تیم ملی فوتبال گرجستان به واسطه صعود تاریخی به یورو ۲۰۲۴ نشان افتخار دریافت خواهند کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ایراکلی کوباخیدزه نخست وزیر گرجستان گفت: تمام بازیکنان تیم ملی فوتبال گرجستان به خاطر رسیدن به مرحله نهایی مسابقات جام ملت‌های اروپا 2024 نشان افتخار دریافت خواهند کرد.

گرجستان، اوکراین و لهستان به یورو 2024 صعود کردند

روز سه‌شنبه، تیم ملی فوتبال گرجستان در دیداری که برای صعود به جام ملت‌های اروپا برگزار شد، تیم ملی یونان را (4 بر 2 در ضربات پنالتی) شکست داد. برای نخستین بار در تاریخ، تیم ملی فوتبال گرجستان به مرحله نهایی یک تورنمنت بزرگ راه یافت.

نخست وزیر گرجستان در صفحه اجتماعی‌اش نوشت: «شخصاً به‌عنوان یک طرفدار، 30 سال منتظر این روز بودم؛ از سال 1994. بچه‌ها بزرگ‌ترین شادی را به ما دادند. این بچه‌ها قهرمان هستند و قهرمانان باید قدردانی شوند. اینها شریف‌ترین افراد هستند و بنابراین ما به همراه شالوا پاپواشویلی (رئیس پارلمان گرجستان) تصمیم کوچکی گرفتیم و به پسران ما نشان افتخار اعطا خواهد شد».

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پایان قرارداد ۲۴بازیکن استقلال و پرسپولیس در پایان فصل؛ زمین سوخته مدیران دولتی درانتظار خریداران سرخابی!
  • فسخ قرارداد بازیکن لیگ برتری به‌خاطر بیماری
  • جزییات بیماری هپاتیت بازیکن اکوادوری استقلال خوزستان
  • این بازیکن استقلال بدون بازی پول می‌گیرد
  • مدیرعامل استقلال خوزستان: هپاتیت چاوز قابل کنترل بود
  • اعطای نشان افتخار به بازیکنان تیم ملی فوتبال گرجستان
  • تمدید قرارداد سرمربی تیم ملی فوتبال روسیه
  • بازیکنان پرسپولیس از بادامکی سراغ پول را گرفتند
  • فیلم| بازیکنان فوتبال کاپشن خود را به کودکان دادند
  • رییس دفتر سیاسی حماس با رهبر انقلاب دیدار کرد