Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم فوتبال گسترش فولاد در حالی به استقبال لیگ هفدهم می‌رود که مشکل نور ورزشگاه اختصاصی این باشگاه پابرجاست.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، برنامه کامل رقابت‌های لیگ برتر فوتبال در حالی امروز (چهارشنبه) از سوی سازمان لیگ اعلام شد که محل میزبانی تیم گسترش فولاد در 2 دیدار نخست این تیم مشخص نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم فوتبال گسترش فولاد که در سال‌های گذشته مسابقات خود را در ورزشگاه اختصاصی بنیان دیزل میزبانی کرده است، برای میزبانی دیدارهای ابتدایی لیگ هفدهم دچار مشکل شده است.

شاگردان لوکا بوناچیچ در 5 هفته ابتدایی لیگ برتر، در 3 بازی میزبان تیم‌های پارس جنوبی جم، سپیدرود رشت و پرسپولیس تهران خواهند بود. با توجه به زمان برگزاری دیدار گسترش فولاد و پارس جنوبی جم در هفته اول که ساعت 20 اعلام‌شده است، این تیم به دلیل مشکل نور ورزشگاه اختصاصی بنیان دیزل نمی‌تواند در این ورزشگاه میزبان حریف خود باشد.در برنامه اعلام‌شده از سوی سازمان لیگ نیز محل برگزاری این دیدار مشخص نشده است.

دیدار گسترش فولاد و سپیدرود رشت از هفته سوم این رقابت‌ها نیز از ساعت 19:45 روز سه‌شنبه، 19 مردادماه به میزبانی گسترش فولاد برگزار خواهد شد. بازی گسترش فولاد و پرسپولیس نیز در هفته پنجم به میزبانی تیم تبریزی برگزار می‌شود که با توجه به حضور تیم پرسپولیس در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا، زمان برگزاری این دیدار متعاقباً اعلام خواهد شد.

با توجه به شرایط موجود، احتمال میزبانی گسترش فولاد در 3 دیدار نخست لیگ برتری خود در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز وجود دارد. در صورت انتقال 3 دیدار گسترش فولاد به ورزشگاه یادگار امام (ره) که ورزشگاه خانگی تراکتورسازی نیز محسوب می‌شود، این ورزشگاه در 7 هفته ابتدایی لیگ برتر، میزبان 7 دیدار خواهد بود.

بااین‌حال شنیده‌ها حاکی از رایزنی مسئولان باشگاه گسترش فولاد است تا با همکاری مسئولان سازمان لیگ و موافقت مسئولان برگزاری مسابقات، دیدارهای گسترش فولاد در این 3 هفته، کمی زودتر آغاز شود تا این دیدارها در ورزشگاه اختصاصی بنیان دیزل برگزار شود.

انتهای پیام/

R7887/P1377/S6,47/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۰۹۲۹۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرط برگزاری پیکان - استقلال در ورزشگاه آزادی

دیدار تیم های پیکان - استقلال در هفته پایانی لیگ برتر به یک شرط در استادیوم آزادی  برگزار می شود.

به گزارش مشرق، با برنامه ریزی سازمان لیگ استقلال که اکنون در صدر جدول قرار دارد و گزینه اول قهرمانی به حساب می آید، در هفته پایانی لیگ برتر میهمان پیکان است و این بازی قرار است در استادیوم پاس و بدون حضور تماشاگر برگزار شود.

چنانچه پیش از برگزاری هفته پایانی تکلیف قهرمانی در لیگ برتر مشخص شده باشد و این عنوان به آبی ها رسیده باشد، سازمان لیگ طبق هماهنگی با باشگاه پیکان، این مسابقه را به ورزشگاه آزادی منتقل می کند.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • بررسی دیدارهای سرخابی ها در هفته بیست وپنجم لیگ برتر فوتبال
  • شرط برگزاری پیکان - استقلال در ورزشگاه آزادی
  • برد پرگل هندبال سپاهان در مصاف با پلیمر خرم آباد
  • استقلالی‌ها منتظر کمک مدیر سابق‌شان
  • مکان بازی پیکان - استقلال تغییر می‌کند!
  • زمان پایان لیگ بیست و سوم مشخص شد + برنامه بازی ها
  • برنامه چهار هفته پایانی لیگ برتر فوتبال اعلام شد
  • رسمی؛ اعلام برنامه هفته های 27، 28، 29 و 30 لیگ برتر
  • اعلام برنامه ۴ هفته پایانی لیگ برتر/ ۱۱ خرداد پایان مسابقات
  • اعلام برنامه ۴ هفته پایانی لیگ برتر