Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-05-05@07:26:28 GMT

دشمن امروز وحدت و اخوت ما را نشانه گرفته است

تاریخ انتشار: ۲۸ تیر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۰۹۳۰۷۱

دشمن امروز وحدت و اخوت ما را نشانه گرفته است

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سردار علی فضلی شامگاه چهارشنبه در یادواره 67 شهید والامقام روستای علی آباد دمق شهرستان ملایر اظهار کرد: دشمن امروز وحدت و اخوت ما را نشانه گرفته و شیعه را در مقابل شیعه و سنی را در مقابل سنی و هر دو را در مقابل هم قرار داده است.

وی قرآن، عترت و مردم را سه رکن انقلاب دانست و بیان کرد: نباید از نقش بی بدیل مردم در تمامی عرصه های انقلاب غفلت کنیم و با حفظ وحدت و انسجام رو به جلو گام برداریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تاکید کرد: مسئولان دقت کنند که با همت مردم است که می توانیم اقدامات و گام های بلندی را در این شرایط هجمه سنگین فرهنگی برداریم.

سردار فضلی با اشاره به 27 تیرماه سالروز پذیرش قطعنامه 598 شورای امنیت از سوی ایران در سال 67 و پایان جنگ بین ایران و عراق افزود: این بزرگترین حادثه تاریخ انقلاب اسلامی و یک آزمون برای ملت ایران و رزمندگان اسلام پس از هشت سال دفاع مقدس بود که از آن سربلند بیرون آمدند.

وی ادامه داد: حادثه قطعنامه 598 آرزوی مستکبران، آمریکایی ها، صهیونیست ها و هم پیمانانشان این بود که با پذیرش قطعنامه مردم ولایت مدار و رزمندگان مقدم نشین را از امامت و ولایت جدا کنند.

وی با بیان اینکه مستکبران، مردم ما را نشناخته بودند، بیان کرد: امروز که 29 سال از پذیرش این قطعنامه می گذرد، دشمنان و مستکبران در آزمون های جدید هم امت ایران را نشناخته اند.

* امروز این امت بر سر پیمانشان با امامین انقلاب اسلامی ایستاده اند

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: در این قعطنامه دشمن دوباره ناجوانمردانه عهد شکنی کرد و به مذاکره پای بند نشد و با وجود پذیرش قطعنامه پایان جنگ از سوری ایران، عراقی ها روز بعد از 27 تیرماه 67 از روز بعد پیشروی خود را به خاک کشور مجدد آغاز کردند.

سردار فضلی با اشاره به اقدامات رزمندگان اسلام در جلوگیری از پیشروی های رژیم بعثی عراق به شهرهای ایران در دوران جنگ تحمیلی اظهار کرد: با توجه به اینکه دشمن با حمایت منافقان طمع ویژه ای برای رسیدن به تهران از منطقه غربی کشور را داشت، رزمندگان ما مانع از ادامه پیشروی دشمن شدند.

وی با بیان اینکه رزمندگان اسلام آنها را در تنگه مرصاد ناامید کرده و هجمه آنها را مردانه پاسخ دادند، گفت: در تنگه مرصاد بخشی از نیروهای عراقی در محاصره درآمدند و آرزوی دیرینه امام امت برای انهدام و ساقط کردن منافقان در اینجا برجسته تر از همه تاریخ مشهود شد.

سردار فضلی یادآور شد: رزمندگان اسلام این بار در این آزمون تعیین کننده که در اطاعت از امر امام خود، هشت سال جنگیدند، باز هم مقابل دشمن ایستادند و اثبات کردند که ما در سایه قرآن، عترت و ولایت و امامت به جبهه آمده ایم و سر سازش با دشمن نداریم.

وی خاطرنشان کرد: امروز هم این امت و رزمندگان اسلام بر سر پیمانشان با امامین انقلاب اسلامی ایستاده اند.

جانشین سازمان بسیج مستضعفین بیان کرد: اگر امروز مقاومت اسلامی، دفاع از حرم شریف آل الله و پیروزی در سوریه و عراق و پیشروی سپاه اسلام در مقابل داعش و تکفیری ها را شاهد هستیم، این الگو از انقلاب اسلامی و یاران امام(ره) و شهدا است.

* حفظ وحدت، یکپارچگی و اطاعت از ولی امر و رهبری را از درس های مهم یادواره های شهدا

سردار فضلی گفت: جبهه مقاومت امروز خودشان را با رزمندگان اسلام تطبیق داده اند و روحیه انقلابی گری را از شما گرفته اند و به آن عمل می کنند.

وی تصریح کرد: باید مراقب باشیم در آزمون های جدید پیش رو در شرایطی که دشمن به دنبال این است که بین ما و امام ما، بین ما و مرجع و ولی فقیه شکاف و اختلاف ایجاد کنند، باید از وحدت مان مراقبت کنیم.

وی حفظ وحدت، یکپارچگی و اطاعت از ولی امر و رهبری را از درس های مهم یادواره های شهدا برشمرد و افزود: طبق فرموده های امام(ره) مبنی بر اینکه هر شب به دشمن هجمه کنید، خواب را از دشمن بگیرید و به دشمن امان ندهید، این یک راهبرد پیش روی همه در انقلاب اسلامی است و برای آیندگان هم باید اینگونه باشد.

سردار فضلی همچنین با گرامیداشت یاد و خاطره 67 شهید والامقام روستای علی آباد دمق به برخی ثمره های یادواره شهدای در این روستا اشاره کرد و گفت: به واسطه یادواره های برگزار شده در این روستا 20 گام مهم از سوی مسولان و مردم برداشته شده که می تواند الگویی برای سایر مناطق و جغرافیای ایران اسلامی باشد.

وی خواستار حفظ وحدت و همکاری اهالی روستای علی آباد با مشارکت خیران برای توسعه آن شد و بیان کرد: با وجود اقدمات خوب انجام شده در این روستا، اما باید تلاش های بیشتری صورت گیرد.

جانشین سازمان بسیج مستضعفین در ادامه خانواده های معزز شهدا را چراغ راه و سوزنبان مسیر دانست و افزود: در همه عرصه ها باید از آنها قدرشناسی و تکریم شود، همانگونه که انقلابی ها را تکریم می کنیم.

* نباید از نقش بی بدیل مردم در تمامی عرصه های انقلاب غفلت کنیم

سردار فضلی همچنین به اجرای طرح ملی کرامت در 2 شهر ملایر در استان همدان و فلاورجان اصفهان در راستای مبارزه با مواد مخدر اشاره کرد و گفت: باید با همراهی و حمایت همه جانبه مردم، بتوانیم ظرفیت های ملی و استانی را برای ریشه کن کردن این معضل اجتماعی بکار بگیریم.

وی خطاب به مسئولان تاکید کرد: نباید از نقش بی بدیل مردم در تمامی عرصه های انقلاب غفلت کنیم و مسئولان دقت کنند که با همت مردم است که می توانیم اقدامات و گام های بلندی را در این شرایط هجمه سنگین فرهنگی برداریم.

وی به رشادت های شهید «عباس بابایی» اشاره کرد و افزود: باید با شهدا عهد و پیمان ببندیم که در ادامه راه و مسیر شهدا همچون شهید «بابایی» ثابت قدم بایستیم.

سردار فضلی ادامه داد: ما امروز در عملیات بزرگ فرهنگی اثرگذار راهیان نور به نام شهید «بابایی» می گوییم راهیان نور یک حج بصیرتی است و تنها راه ما این است که این شهید و سایر شهدای این انقلاب و اسلام را الگو قرار دهیم.

یادواره 67 شهید والامقام روستای علی آباد دمق از توابع بخش جوکار شهرستان ملایر همزمان با شب شهادت امام جعفر صادق(ع)، با حضور سردار فضلی چهره ماندگار دوران دفاع مقدس، حاج رضا مهاجر مداح کشوری، نماینده مردم ملایر در مجلس و جمع کثیری از مسئولان و خانواده های معظم شهدا در مسجد این روستا برگزار شد.

در این یادواره ضمن تقدیر از خانواده شهیدان «محمودی» از تمبر این چهار شهید رونمایی شد.

انتهای پیام/

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۰۹۳۰۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وحدت رسانه‌ای دشمن برای ایجاد تنش در کشور است

به گزارش خبرگزاری مهر، آیت الله حبیب الله شعبانی در خطبه‌های نماز جمعه همدان بیان کرد: هفته معلم را به همه جامعه فرهنگیان، اساتید در حوزه و دانشگاه تبریک می‌گوئیم.

وی افزود: امروز در جامعه با مشکلاتی مواجه هستیم، اما سوال اینجاست که راه حل اساسی این مشکلات کجاست؟

شعبانی با اشاره به اینکه یکی از مسائل و معضلاتی که امروز با آن روبرو هستیم، مساله اشتغال جوانان است، گفت: نسل جوان ما باید به عنوان یک تولید کننده ثروت مطرح شود.

وی با بیان اینکه اصلی‌ترین نهادی که می‌تواند و باید در این مسیر حرکت کند، نظام تعلیم و تربیت کشور است، گفت: علاوه بر آموزش باید این مسائل تبدیل به رفتار اجتماعی و عملی بشود.

امام جمعه همدان اظهار کرد: تعلیم و تربیت، اساسی‌ترین و حساس‌ترین بخش از وظایف جریانات انقلابی است که گاهی از موارد به آن بی‌توجهی شده است.

شعبانی با اشاره به اینکه کار نهاد تعلیمی و آموزشی ما تربیت انسان است و فقط بنا نیست به دانش آموزان آموزش داده شود، افزود: رهبر معظم انقلاب نیز به مساله معاونت پرورشی اشاره کردند و این اهمیت کار را نشان می‌دهد.

وی با بیان اینکه مبانی اصیل و قابل دفاعی که ما داریم، باید در آموزش و پرورش مورد توجه قرار بگیرد، گفت: طولانی بودن دوره تحصیل مضرات اجتماعی برای جوانان این کشور دارد.

شعبانی بیان کرد: با طولانی شدن دوره تحصیل، فرصت جوانی از فرزندان ما گرفته می‌شود و لذا نیازمند اصلاح است که وزیر آموزش و پرورش نیز به آن اشاره دارد.

وی با اشاره به اینکه دشمن در ایام اخیر پس از شکست در میدان نظامی، با شایعه پراکنی و دروغ‌پردازی به سراغ جنگ رسانه‌ای رفته است، ادامه داد: وحدت رسانه‌ای دشمن برای ایجاد تنش در کشور است.

شعبانی با اشاره به اینکه فراموش نکنیم که جریان رسانه‌ای دشمن ابلیس صفت است، گفت: سال‌ها بسیاری از غرب زده‌ها، صحبت از آزادی بیان در غرب داشتند، اما امروز شاهدیم که چگونه با دانشجویان خودشان برخورد می‌کنند.

امام جمعه همدان با بیان اینکه جمهوری اسلامی از اول معتقد بود آزادی بیان در غرب، یک شعار تو خالی است و امروز حقانیت موضع‌گیری ما در بلاد کفر دیده می‌شود، افزود: امروز مواضع جمهوری اسلامی ایران در سراسر دنیا فراگیر شده و این موفقیت جمهوری اسلامیست.

وی با اشاره به اینکه شأن امامت جمعه مطالبه‌گری است، اضافه کرد: هدف از مطالبه‌گری تقویت و حمایت از مسئولان در مسیر حل مشکلات مردم است نه تضعیف آنها.

شعبانی با بیان اینکه خیلی از مطالبات مردمی در جلسات خصوصی و عمومی مطرح و ائمه جمعه پیگیر مشکلات مردم هستند، ادامه داد: تریبون نماز جمعه، تریبونی برای بیان دغدغه‌ها و مطالبات همه مردم است که انتظار دارند حرف آنها شنیده شود.

وی با اشاره به اینکه انتظار این است که مسئولان در سطح استان و در سطح ملی نسبت به این مطالبات برخورد شایسته داشته باشند، گفت: امام صادق (ع) تشیع، امامت و ولایت را زنده کردند و امروز همه ما سر سفره امام صادق (ع) هستیم.

شعبانی ادامه داد: آرزوی سلامتی و شفای عاجل برای حضرت آیت الله طه‌محمدی که در بیمارستانی در قم بستری هستند، داریم.

کد خبر 6095821

دیگر خبرها

  • دشمن برای جوانان فضای مجازی آلوده را تدارک دیده است
  • سردار رادان: عهد می‌بندم طرح نور را ادامه دهیم
  • سردار رادان: به سبک خودمان آزادی را ایجاد می‌کنیم
  • وحدت رسانه‌ای دشمن برای ایجاد تنش در کشور است
  • ایران اسلامی الگوی وحدت و برادری در جهان است
  • حمایت قاطع مردم پشتوانه فرماندهی انتظامی کشور برای ادامه طرح نور
  • استفاده از همه ظرفیت‌ها برای خدمت به مردم از وظایف جدی مسوولان
  • فرمانده سپاه شهرستان راسک معرفی شد
  • واکنش سردار شریف به برخورد حاکمان آمریکا با دانشجویان معترض
  • سردار رادان: قرائت قرآن از زنان مکشوفه حجاب را نشان می دهند/ این تفکر حتی برخی افراد حزب اللهی را تحت تاثیر قرار داده و تصاویر آن دست به دست می‌شود