Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - سرپرست باشگاه پرسپوليس گفت: متاسفانه بعضي با هدف قرار دادن احساسات هواداران به دنبال جدا کردن آنها از سامانه باشگاه و قطع منابع مالي پرسپوليس هستند، اما قهر با 3090، قهر عليه پرسپوليس است.

به گزارش سرويس ورزشي جام نيـوز، علي اکبر طاهري در گفتگو با سايت رسمي باشگاه پرسپوليس افزود: ضروري به نظر مي‌رسد که درباره موضوع سامانه 3090 بار ديگر با شفافيت با هواداران صحبت کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سامانه‌اي که تامين منابع مالي مورد نياز باشگاه براي حل مشکلات و نيازها از طريق آن صورت مي‌گيرد.

وي افزود: هواداراني که توانايي لازم را ندارند مي‌توانند مشارکت نکنند يا به مشارکت خود پايان دهند ولي قطعا تاثير منفي آن را در تيم محبوب خود خواهند ديد. چون با توجه به اينکه در فوتبال ايران باشگاه‌ها از بسياري درآمدهاي تعريف شده در صنعت فوتبال محروم هستند، همين راهکارها باقي است که اگر با بي مهري هواداران روبرو شود واقعا امکان حفظ پرسپوليس و تامين نيازهاي حياتي تيم وجود نخواهد داشت.

سرپرست باشگاه پرسپوليس ادامه داد: متاسفانه در پي اتفاقات اخير بر سر دربي که قرار بود در آلمان برگزار شود و متاسفانه امکان برگزاري آن فراهم نشد به خاطر مسايلي که مطرح شد، جو سازي‌هايي روي داد که متاسفانه سامانه 3090 را به عنوان منافع مستقيم باشگاه هدف قرار داده است. بعضي افراد از سر ناآگاهي و ناراحتي از آن چه پيش آمد به غلط موضوع تحريم اين سامانه را مطرح کردند و بعضي ديگر که فرصت را براي ضربه زدن به پرسپوليس مناسب ديده‌اند با سوء استفاده از احساسات متعصبانه و برانگيخته شده هواداران، آنها را براي ترک 3090 تحريک و تهييج نموده‌اند، در حاليکه اين اقدام، اقدام مستقيم عليه پرسپوليس است.

طاهري خاطر نشان کرد: با صراحت به هواداران عزيز اعلام مي‌کنيم که سامانه 3090 متعلق به هيچ فرد خاصي نيست و منافع حاصل از کد 6 آن متعلق به باشگاه پرسپوليس است. از هواداران تقاضا مي‌کنيم تحت تاثير جو سازي‌هاي نا آگاهانه يا مغرضانه قرار نگيرند و حساب آن را از کليه مسايلي که در گذشته روي داده است، در آينده روي مي‌دهد يا افرادي که دچار چالش با آن مي‌شوند، به کلي جدا کنند. کد 6 سامانه 3090 و منافع آن در اختيار پرسپوليس است. هزينه‌اي که هواداران براي اين مشارکت پرداخت مي‌کنند مستقيم به پرسپوليس مي‌رسد و قهر با آن، قهري عليه پرسپوليس خواهد بود.

سرپرست باشگاه پرسپوليس تصريح کرد: با توجه به اين توضيحات از هواداراني که مشارکت خود را به جهت اتفاقات اخير قطع کرده‌اند‌، مي‌خواهيم به سامانه برگردند چون اين بخش از فعاليت باشگاه هيچ ارتباطي به آن مسايل ندارد، همچنين از هواداراني که عضو نيستند مي‌خواهيم به سامانه ملحق شوند و از تيم و باشگاه خودشان حمايت کنند چون براي تداوم موفقيت‌هاي نياز جدي به منابع مالي وجود دارد که بخش مهمي از آن، بايد از اين محل تامين شود. ضمن آنکه به هواداراني که شايد از حوادث اخير متاثر شده‌اند يادآوري مي‌کنيم هر اقدام و تبليغي عليه سامانه باشگاه‌، اقدام عليه پرسپوليس است.

فارس
450


منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۰۹۳۲۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هواداران پرسپولیس چشم انتظار ارائه بلیت جدید

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس در هفته گذشته جام حذفی را از دست داد و حالا تمام چیزی که برای سرخ‌ها باقی‌مانده کورس قهرمانی با استقلال است.

پرسپولیس در یکی از حساس‌ترین بازی‌های فصل، در این هفته میزبان تیم است که یکی از دو شکست فصلش را رقم زده و حالا پیروزی برابر حریف دیرینه اصفهانی از نان شب برای پرسپولیسی‌ها واجب‌تر شده است.

بلیت فروشی این بازی در ابتدا قرار بود توسط سهامدار جدید پرسپولیس رایگان شود اما با مخالفت سازمان لیگ بلیت‌های ۳۰۰، ۱۰۰ و ۵۰ هزار تومانی ارائه شد و جالب اینکه با این حال در آخرین ساعات دوشنبه حدود پنجاه هزار بلیت فروخته شد.

حالا هواداران پرسپولیس امیدوار هستند طی ساعات آینده ظرفیت جدیدی از طرف سایت بلیت فروشی ارائه شود تا ورزشگاه آزادی جمعیتی بی سابقه را به خود ببیند.

دیگر خبرها

  • جشن قهرمانی دردسرساز: اینتر جریمه مالی شد!
  • همخوانی توهین‌آمیز هواداران بایرن مونیخ و رئال مادرید؛ بارسلونای حرام‌زاده!
  • هواداران پرسپولیس چشم انتظار ارائه بلیت جدید
  • اقدام جالب شمس‌آذری‌ها علیه حکم کمیته انضباطی
  • اوسمار: امیدوارم هواداران فردا مثل همیشه کنار پرسپولیس باشند
  • مرور اتفاقات آخرین تقابل پرسپولیس و سپاهان| از اعتراض گل محمدی و مورایس به داور تا شعار سپاهانی‌ها علیه بیرانوند+تصاویر و فیلم
  • جنگ فرهنگی آمریکا علیه عراق و منطقه
  • چه زود زنگ خطر برای استقلال و پرسپولیس به صدا درآمد؟/ رفتارهای خریداران این دوتیم ،غیرحرفه ای است
  • آقای گل پرسپولیس و پیش‌بینی جالب تیم قهرمان!
  • پرسپولیس خیال هوادارانش را راحت کرد