Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - مصاحبه‌هاي تند مهدي خدابخشي و بهنام اسبقي عليه سرمربي تيم ملي تکواندو، بازگشت اين دو نفر به اردوي تيم ملي را بسيار سخت کرده است.


به گزارش خبرنگار گروه ورزشي خبرگزاري ميزان، تيم ملي تکواندوي ايران بدون حضور بهنام اسبقي و مهدي خدابخشي دو مهره باتجربه و ارزشمند خود راهي رقابت‌هاي جهاني کره جنوبي شد و بدون کسب مدال طلا در جايگاه سوم دنيا قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عده‌اي از کارشناسان کنار گذاشتن اين دو نفر را تصميم اشتباهي قلمداد کرده و معتقد بودند که تيم ايران مي‌توانست با حضور خدابخشي و اسبقي نتايج بهتري کسب کند.

پس از آن بود که خدابخشي و اسبقي با مصاحبه‌هاي خود به شدت از خجالت سرمربي تيم ملي درآمدند و در طرف مقابل بي‌باک هم در يک نشست خبري دليل خط خوردن اين دو هوگوپوش از اردوي تيم ملي را بي انضباطي عنوان کرد تا گره اختلاف بين مربي و شاگردانش کورتر از هميشه شود.

در همين کش و قوس مسئولان فدراسيون تکواندو به شدت از سرمربي تيم دفاع کرده و از عدم دعوت خدابخشي و اسبقي به دور جديد تمرينات تيم ملي حمايت کردند تا حدي که حتي رئيس فدراسيون هم حاضر نشد تا اين دو نفر را به دفتر خود راه دهد.

حالا شرايط بازگشت دو ملي پوش سابق تکواندو به اردوي تيم ملي بسيار سخت شده و آنها يا بايد رسما از سرمربي تيم ملي عذرخواهي کرده و از موضع خود کوتاه بيايند و يا به جمع مخالفان فدراسيون اضافه شوند و تا مدت‌ها دور حضور در تيم ملي را خط بکشند.

البته يک گزينه ديگر هم وجود دارد و آن هم حضور در کشور همسايه و کار کردن زير نظر سرمربي سابق تيم ملي تکواندوي ايران است که در سال‌هاي اخير يد طولائي در استفاده از مهره‌هاي ناراضي تکواندوي ايران داشته که اميدواريم اين اتفاق ديگر براي تکواندوي ايران رخ ندهد.

اينکه تصميم فدراسيون تکواندو و مهدي بي‌باک در قبال خدابخشي و اسبقي درست بوده يا خير را بر عهده کارشناسان مي‌گذاريم اما بهتر است به مهره سوزي‌هاي هميشگي در تکواندوي ايران پايان داده شود تا خدايي نکرده در آينده نه چندان دور حسرت نفراتي مانند ميلاد بيگي را نخوريم و از استعداد‌هاي ناب تکواندو در کشور خودمان بهره ببريم.

اميد مي‌رود آتش اين اختلاف هرچه زودتر خاموش شده و تکواندوي ايران در سايه اتحاد و آرامش به روز‌هاي خوب خود برگردد.

انتهاي پيام/



منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۰۹۴۵۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پینگ پنگ باز قدرتمند چین تایپه‌ حریف نوشاد در گرند اسمش عربستان

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، نوشاد عالمیان در مرحله ۱/۳۲ پایانی مسابقات انفرادی تنیس روی میز گرند اسمش عربستان، امروز (شنبه) از ساعت ۲۱:۳۰ به وقت تهران با کائو چنگ جوی از چین تایپه روبرو خواهد شد.   حریف ۱۹ ساله عالمیان رده بندی ۲۹ جهان را در اختیار دارد.   پینگ پنگ باز ایران در صورت پیروزی در این مسابقه با برنده دیدار لیانگ جینگ کون با رتبه بندی ۴ جهان از چین و دنیل هابسون دارنده رنکینگ ۵۴ جهان از اتریش رقابت خواهد کرد.    مسابقات گرند اسمش عربستان با حضور بزرگان تنیس روی میز جهان از ۱۲ تا ۲۱ اردیبهشت ماه به میزبانی ریاض در جریان است.

دیگر خبرها

  • دیدار وزرای خارجه ایران و سودان در گامبیا
  • پینگ پنگ باز قدرتمند چین تایپه‌ حریف نوشاد در گرند اسمش عربستان
  • طعنه سنگین حسن روحانی به شورای نگهبان و دولت رئیسی / باید حسرت انتخابات کشور‌های همسایه را بخوریم!
  • طعنه سنگین روحانی به شورای نگهبان و دولت؛ باید حسرت انتخابات کشور‌های همسایه را بخوریم!
  • هشدار اورژانس ؛ این قارچ‌های خطرناک را مصرف نکنید
  • گسترش همکاری‌ها با کشور همسایه کمکی به دیپلماسی فرهنگی است
  • تجلیل از ۱۱۰ قهرمان و ورزشکار افتخار آفرین گلستانی
  • پیش‌بینی ژوزه مورینیو: یکی از این سه تیم قهرمان یورو 2024 می‌شود
  • دیگر تخم مرغ را در روغن سرخ نکنید (فیلم)
  • گشتی در اقتصاد ایران | بازگشت ایران و امارات به میز همکاری‌های اقتصادی