Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-03-19@05:14:04 GMT

تیم والیبال امید عازم اندونزی شد

تاریخ انتشار: ۲۹ تیر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۰۹۴۷۳۰

تیم والیبال امید عازم اندونزی شد

خبرگزاری میزان- تیم والیبال امید ایران به منظور شرکت در مسابقات والیبال قهرمانى مردان آسیا تهران را به مقصد اندونزى ترک کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری میزان و به نقل از روابط عمومى فدراسیون والیبال، تیم والیبال زیر ٢٣ سال ایران که قرار است به نمایندگى از کشورمان در مسابقات قهرمانى مردان آسیا شرکت کند، ساعت ٢٣ و ٣٠ امشب (چهارشنبه) تهران را به مقصد اندونزى ترک کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کاروان والیبال امید‌های ایران از تهران راهى دوحه خواهد شد و از دوحه به جاکارتا سفر خواهد کرد.

فردین قلعه قوند، اسماعیل مسافر، حمید حمودی، رحمان تقی‌زاده، مهرداد شیبانی مهر، سلیم چپرلی، سهند الله‌وردیان، امین اسماعیل‌نژاد، سعید جواهری توانا، علی اصغر مجرد، محمد دلیری، جابر اسماعیل‌پور، رسول آقچه‌لی، اسماعیل طالبی خامنه ١٤ بازیکن اعزامى به این رقابت‌ها هستند.

همچنین مهدی نفر (سرپرست)، خوان سیچلو (سرمربی) محمدرضا تندروان، علی فتاحی، وحید صادقی (مربیان)، رامین تاج‌الدین (آنالیزور)، مهدی ابارشی (پزشک) ومحمد هادی قاسمی (بدنساز) و عباس نعمتی (فیزیوتراپیست) اعضای کادر فنی تیم ملی زیر ۲۳ سال ایران در مسابقات قهرمانی مردان آسیا خواهند بود.

نوزدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا ۲۰۱۷، از دوم تا دهم مرداد با حضور ۱۶ تیم برتر آسیا در شهر «سورابایا» کشور اندونزی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۰۹۴۷۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور در قهرمانی آسیا حکم مدال را دارد/برای المپیک بعدی شروع کردیم

پریا تاجیک عضو تیم ملی بدمینتون ایران در گفت و گو با خبرنگار مهر، درباره میزان آمادگی خود برای حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا اظهار داشت: خوشبختانه شرایط خوبی داریم. اخیرا در مسابقات جام فجر حضور داشتیم که فارغ از نتیجه به دست آمده این رقابتها یک اردوی آماده سازی خوب هم برای مسابقات پیش رو بود. جام فجر را با موفقیت پشت سرگذاشتیم امیدوارم بتوانیم در آسیا هم خوش بدرخشیم.

وی ادامه داد: فعلا خودمان در یک کمپ تمرین می‌کنیم اما به زودی اردوهای تیم ملی برای ایجاد هماهنگی بیشتر در تهران برگزار می‌شود. شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا اتفاق خوبی برای ماست. من سابقه شرکت در این رقابت‌ها را دارم. سال گذشته تنها نماینده ایران در مسابقات بودم هر چند از نظر مدال دست خالی از آسیا برگشتم ولی در مجموع از عملکرد خودم راضی بودم.

دختر بدمینتون باز ایران در ادامه تاکید کرد: مسابقات قهرمانی آسیا در بالاترین سطح ممکن برگزار می‌شود. بنابراین شرکت در این رویداد واقعا ارزشمند است. فاصله ما با بدمینتون آسیا زیاد است و در این دوره هم نمی‌توان قول مدال داد اما همین که در رقابت‌هایی با این سطح بالا شرکت می‌کنیم برای ما حکم مدال را دارد.

تاجیک در ادامه با اشاره به اینکه المپیک پاریس در برنامه بدمینتون بازان ایران نیست، گفت: متاسفانه المپیک پاریس را به دلیل زمان کم از دست دادیم اما از همین حالا برای المپیک بعدی برنامه را شروع کردیم. شرکت در قهرمانی آسیا یکی از همین برنامه‌ها خواهد بود که امیدوارم بتوانیم با بازی‌های خوبی که انجام می‌دهیم امتیازهای خوبی را کسب کنیم.

عضو تیم ملی بدمینتون در پایان درباره هزینه‌های اعزام به قهرمانی آسیا گفت: رقابت‌های قهرمانی آسیا اواخر فروردین به میزبان چین برگزار خواهد شد و تمامی هزینه‌های اعزام ما به عهده فدراسیون است.

کد خبر 6056545

دیگر خبرها

  • اعلام رقبای تیم بسکتبال ایران در مسابقات کاپ آسیا
  • ۷ فرنگی‌کار خوزستانی عازم مسابقات قهرمانی آسیا می‌شوند
  • ایران میزبان مسابقات کوراش قهرمانی آسیا شد
  • وداع تلخ یاران اسماعیل‌نژاد با جام ایتالیا در شب مصدومیت لژیونر والیبال ایران
  • دال، حامی تیم ملی والیبال نشسته بانوان ایران شد
  • حضور در قهرمانی آسیا حکم مدال را دارد/برای المپیک بعدی شروع کردیم
  • حضور 21 موی‌تای‌کار در مسابقات داخل سالن آسیا
  • حضور ۲۱ موی‌تای‌کار ایرانی در مسابقات داخل سالن آسیا
  • محمدی، نماینده ایران در کشتی فرنگی قهرمانی آسیا
  • «مردان آهنین» این بار بدون حاشیه به تلویزیون می‌آیند؟