Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@20:33:24 GMT

پیکر مطهر سه شهید در اهواز تشییع و خاکسپاری شد

تاریخ انتشار: ۲۹ تیر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۰۹۵۱۱۸

پیکر مطهر سه شهید در اهواز تشییع و خاکسپاری شد

به گزارش ایرنا این شهدای والا مقام جزو 18 شهیدی هستند که چندی پیش در آئینی از خاک عراق وارد ایران شدند و برای شناسایی و تعیین هویت به تهران انتقال یافتند.
پیکر مطهر این شهدا پس از استقبال باشکوه مردم به معراج شهدا انتقال یافته و آیین وداع با این شهدای والامقام چهارشنبه شب با حضور خانواده های معظم شهدا و عموم مردم مومن و شهید پرور در معراج شهدا (پادگان شهید محمودوند) در اهواز برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


همچنین پیکر مطهر دو شهید گمنام چهارشنبه شب به مسجد حضرت فاطمه زهرا(س) کوی ملت اهواز منتقل شده و مورد استقبال مردم قرار گرفت و آیین وداع با این شهدای والامقام در این محل برگزار شد.
همچنین پیکر مطهر شهید عبدالکریم کجباف یکی دیگر از شهدای تازه تفحص شده دوران دفاع مقدس از حسینیه عاشقان ثارالله تشییع و در قطعه شهدای بهشت آباد اهواز به خاک سپرده شد.
از 18شهیدی که وارد اهواز شدند چهار شهید با نام و 14شهید دیگر نیز گمنام هستند که طبق برنامه ، این شهدای والامقام روز پنجشنبه 29تیرماه مصادف با سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) در شهرهای مختلف استان تشییع و به خاک سپرده شد.
همچنین از شهدای با نام ، یک نفر در اهواز ، یک نفر در دزفول و 2 نفر در شهر بهبهان با حضور مردم شهیدپرور تشییع و به خاک سپرده شد.
از 14شهید گمنام دفاع مقدس نیز یک شهید در محل تیپ 15 امام حسن مجتبی(ع) ، 2 شهید در بخش منصوری بهبهان ، سه شهید در باغملک و ابوالعباس ، 2 شهید در منطقه کوروش اهواز ، 2 شهید در میانرود دزفول ، 2 شهید در رودزرد رامهرمز و دو شهید در مرکز شهر دزفول به خاک سپرده می شوند.
7152/6064
خبرنگار: محمد رضا خبازان**انتشار دهنده: محسن بهاروند

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۰۹۵۱۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیکر جانباز شهید «پاسبان» در تربت جام آرام گرفت

به گزارش خبرگزاری مهر، پیکر مطهر شهید پاسبان ظهر پنجشنبه از محل تیپ ۳۸ زرهی ارتش تا میدان حضرت ولیعصر (عج) تربت جام بر دستان اقشار مختلف مردم شهید پرور و ولایتمدار این شهرستان و مسؤولان نظامی و اجرایی محلی تشییع شد.

پس از اقامه نماز، پیکر مطهر شهید در قطعه شهدای آرامستان بهشت نبی (ص) تربت جام به خاک سپرده شد.

شهید معظم محمدابراهیم پاسبان در سال ۱۳۴۶ در تربت جام دیده به جهان گشود و با شروع جنگ تحمیلی در قالب نیروی وظیفه سپاه پاسداران عازم جبهه و در پنجم دی ماه ۶۵ در منطقه آبادان بر اثر بمباران شیمیایی دشمن بعثی به درجه جانبازی نائل شد.

سرانجام پس از تحمل سال‌ها رنج و درد ناشی از جراحات و عوارض شیمیایی در پنجم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ به آرزوی دیرینه اش رسید و شربت شهادت نوشید.

کد خبر 6088666

دیگر خبرها

  • تشییع و خاکسپاری پیکر مادر شهید حسن محمدی در جعفریه
  • پیکر مادر شهید «حسن محمدی» به خاک سپرده شد
  • پیکر جانباز شهید «پاسبان» در تربت جام آرام گرفت
  • پیکر جانباز شهید پاسبان در تربت جام آرام گرفت
  • پیدا شدن پیکر مطهر ۷ شهید دوران هشت سال دفاع مقدس در فکه دهلران
  • بازگشت ستارگان خاک به آغوش دیارشان
  • تشییع و خاکسپاری مادر شهید در فرادنبه
  • جانباز شیمیایی اهل تربت جام به جمع شهدا پیوست
  • تشییع و خاکسپاری پیکر مطهر ۶ شهید گمنام در پایتخت
  • کشف پیکر‌ مطهر ۷ شهید در منطقه عملیاتی والفجر ۱ +فیلم