Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-16@04:26:22 GMT

یک برد و یک باخت برای کاروان ایران

تاریخ انتشار: ۲۹ تیر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۰۹۵۳۱۲

بیست و سومین دوره بازیهای المپیک ناشنوایان با یک برد و یک باخت برای تیم های کشورمان آغاز شد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، در نخستین روز این رقابتها که به میزبانی ترکیه برگزار می شود، تیم والیبال ناشنوایان ایران 3 به 1 آمریکا را شکست داد. تیم کشورمان ست های اول ، سوم و چهارم را بترتیب 25 به 19 ، 25 به 16 و 25 به 21 بسود خود پایان داد و ست دوم را 18 به 25 به حریف واگذار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم فوتبال ناشنوایان کشورمان در نخستین مسابقه خود با یک گل مغلوب آلمان شد.
امروز در دومین روز بازیها نمایندگان کشورمان در رشته های جودو ، والیبال و بولینگ به مصاف حریفان می روند. دانلود

منبع: شبکه خبر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۰۹۵۳۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باخت بزرگ سایت‌های شرط‌بندی

  تمام صفحات مجازی و رسانه‌های فارسی‌زبان خارج از کشور پایگاه تبلیغ‌شان شده بود و با بمباران تبلیغاتی افراد را ترغیب به فعالیت درسایت‌های‌شان می‌کردندتابتوانندجیب آنها راخالی وجیب‌خود‌شان را پرکنند.برای گردانندگان سایت‌های قمار و سلبریتی‌های مجازی تبلیغ‌کننده آنها همه چیز خوب پیش می‌رفت تا این‌که پلیس ترکیه تصمیم به برخورد قاطع با آنها گرفت و کاخ رویایی آنها در چند روز تبدیل به ویرانه‌ای کامل شد. حالا با دستگیری سر شبکه‌های تبلیغ سایت‌های قمار، ردپای  تعدادی از آنها درپرونده‌های قاچاق انسان و پولشویی هم دیده می‌شود وآنها رادربرابر اتهاماتی سنگین قرارداده است.به گفته قربانی یکی از شاخ‌های مجازی در ترکیه، این متهم با قاچاق‌برها هم همکاری داشت وباگرفتن پول ازایرانیان آنها رابه قاچاق‌برها معرفی می‌کرد.
   
برخورد با قماربازان از چه زمانی شروع شد؟
روز دهم بهمن ماه بود که پلیس ترکیه طرح برخورد با گردانندگان و مافیای شرط‌بندی ایران را آغاز کرد و دهم بهمن ماه به خانه شاخ مجازی، مسعود ترکیبی در استانبول رفت و او را دستگیر کرد. محمد کاظم، معروف به مسعود ترکیبی با مخلوط کردن مواد غذایی مختلف در فضای مجازی به شهرت رسید و خیلی زود پدرخوانده قمار او را جذب و به ترکیه سفر کرد. این فرد شروع به تبلیغ سایت شرط‌بندی و ترغیب افراد برای زندگی درترکیه کردکه خط پایان جولان او، عملیات پلیس ترکیه بود که با دستگیری‌اش، صفحه اینستاگرام اوباچند میلیون دنبال‌کننده برای همیشه بسته شد و او با شش مجرم اقتصادی دیگر به ایران استرداد شد.
   
لغو تابعیت پدرخوانده قمار 
همیشه پشت صحنه بود وچهره‌های مجازی برایش کارمی‌کردند اما در اواخر دهه۹۰هویتش فاش و مشخص شد سرکرده مافیای قمار، شرط‌بندی و سایت‌های پیش‌بینی فوتبال کسی نیست جز سعد‌ا...امیرشقاقی، مردی که در ترکیه با میلیون‌ها دلار در خانه لاکچری زندگی کرده و به کمک پسرش ملقب به مونتیگو افراد را جذب و به اهدافش که پول‌های بادآورده قمار است، می‌رسید. او مدعی بود دادستان و پلیس استانبول دوستان اوهستند وهیچ اتفاقی برایش رخ نمی‌دهد. عکس‌های پدرخوانده قمار ایران در کنار خودروهای گران‌قیمت، ویلاهای لاکچری و قایق‌های تفریحی منتشر می‌شد و او درحال فریب جوانان بود. سرانجام پلیس ترکیه این فرد را در حالی که در ازمیر مخفی شده بود دستگیر کرد و بلافاصله تابعیت او لغو و اقدامات برای استرداد او انجام شد تا سرکرده سایت‌های شرط‌بندی به ایران بیاید و محاکمه شود.
   
داوود هزینه در یک قدمی استرداد 
چندی قبل بود که فیلم دستگیری داوود هزینه یکی از گردانندگان سایت‌های شرط‌بندی از سوی پلیس ترکیه منتشر شد.این سلبریتی مجازی هم با زنان و دختران زیادی فیلم و مهمانی می‌گرفت تا معروف شود و بعد از معروفیت جذب مافیای شرط‌بندی و به یکی از گردانندگان سایت تبدیل شد. پلیس بالاخره او رادستگیرکرد تا اوهم درصف استرداد قرار بگیرد.پلیس ترکیه با تحقیقات روی این پرونده اعلام کرد که اتهام داوود هزینه،قاچاق انسان، پولشویی و فعالیت در سایت‌های شرط‌بندی است و به همین خاطر تحت تعقیب پلیس بین‌الملل قرار گرفته و پس از دستگیری، پرونده او بررسی و احتمالا به‌زودی به ایران استرداد می‌شود. فیلم لحظه درگیری داوود هزینه این روزها در فضای مجازی سر‌و‌صدای زیادی کرده است.
   
پایان جولان سلبریتی‌های قمارباز
با دستگیری پدرخوانده سایت‌های قمار و شرط‌بندی، داوود هزینه، مسعود ترکیبی، میلاد حاتمی و حتی بازگشت تتلو به ایران این روزها وارد دوران رکود سایت‌های شرط‌بندی هستیم و دیگر تب‌و‌تاب تبلیغات آنها در فضای مجازی خوابیده است. جوانان بسیاری هم با دستگیری این افراد اعتمادشان را ازدست داده‌اند وپول‌های خود را ازسایت خارج و جذب آنها بسیار کم شده است، به صورتی که با بونوس ویژه و تخفیفات و جوایز ویژه سعی دارند افراد را ترغیب به فعالیت کنند. بسیاری از جوانان از ترس این‌که امکان دارد هر لحظه با دستگیری صاحب سایت سرمایه‌شان در سایت از بین برود، دیگر به سمت این سایت‌ها نمی‌روند تا دوران رکود این سایت‌ها آغاز شود. از سوی دیگر تبلیغات این سایت‌ها هم در فضای مجازی کاهش پیدا کرده‌است. آنها می‌دانند فعالیت در این سایت‌ها سرانجامی جز دستگیری و استرداد به ایران ندارد.

دیگر خبرها

  • امضای تفاهم نامه راه اندازی و استقرار سامانه ارتباطی ناشنوایان با کمک خیر گنبدی
  • برگزاری جلسه هماهنگی کارگروه بازی‌های آسیایی ناشنوایان
  • پنجمین جلسه هماهنگی کارگروه برگزاری بازی‌ آسیایی 2024 ناشنوایان
  • برگزاری نشست کاگروه برگزاری بازی های آسیایی ۲۰۲۴ ناشنوایان
  • سهمیه استان سمنان برای نخستین اعزام عمره چند نفر است؟
  • اعزام نخستین کاروان راهیان‌نور کارمندان فارس
  • اعزام نخستین کاروان راهیان‌نور کارمندان ادارات فارس در سال ۱۴۰۳ به مناطق جنگی
  • برگزاری جشن شادی بندرعباسی‌ها در حمایت از تنبیه متجاوز صهیونیستی
  • هفتمین جشنواره فرهنگی ورزشی و گردشگری ناشنوایان به میزبانی سبزوار
  • باخت بزرگ سایت‌های شرط‌بندی