Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان هایباشگاه خبرنگاران جوانازلرستان؛ نعمت‌اله دستیاری فرماندار پلدختر گفا: تا کنون مبلغ ۳۱۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی برای ساخت و راه‌اندازی طرح آبرسانی دشت جایدر شهرستان پلدخترهزینه شده است.

وی افزود: عملیات اجرایی طرح آبرسانی دشت جایدر شهرستان پلدختر سال ۸۸ با هدف افزایش سطح زیر کشت، میزان تولیدات کشاورزی، احیا و گسترش فعالیت‌های کشاورزی، افزایش راندمان آبیاری و جلوگیری از مهاجرت و تامین آب از رودخانه کشکان آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دستیاری گفت: این طرح تاکنون به صورت کلی ۵۱ درصد پیشرفت فیزیکی داشته که ۴۲ درصد آن مربوط به دولت تدبیر و امید است که با تکمیل کلی آن دو هزار و ۵۴۰ هکتار از اراضی منطقه به آبی تبدیل می‌شود.

پیشرفت ۸۰ درصدی فاز اول این طرح

فرماندار پلدختر گفت: فاز اول طرح آبرسانی دشت جایدر شهرستان پلدختر بیش از ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد که در بازدید میدانی از آن روند ساخت رضایت بخشی دارد.

دستیاری افزود: برای فاز نخست این طرح در سال گذشته مبلغ ۱۱۰ میلیارد ریال به صورت اوراق مشارکت اعتبار مصوب شده و به موقع تخصیص یافته است.

وی ادامه داد: با اجرای فاز نخست این طرح یک‌هزار هکتار از اراضی دشت جایدر به صورت آبیاری تحت فشار آبیاری می‌شود.

فرماندار پلدختر گفت: باتکمیل و راه اندازی این طرح برای یک‌هزار و ۲۷۰ نفر به صورت مستقیم و پنج هزار نفر غیر مستقیم شغل ایجاد می‌شود.


انتهای پیام/ د

۴۵ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل طرح دشت جایدر درپلدختر/ پیشرفت ۸۰ درصدی فاز اول این طرح

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۰۹۵۴۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازسازی ۷۵ درصدی گنبد یخدان میرفتاح ملایر

مدیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری ملایر گفت: روند بازسازی یخدان میرفتاح ادامه دارد و پارسال از محل اعتبار سفر ریاست جمهوری و استانی در حدود دو میلیارد تومان تأمین اعتبار شد به طوری‌که گنبد یخدان حدود ۷۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

ابراهیم جلیلی با اشاره به اینکه حصار یخدان میرفتاح هم حدود ۶۰ درصد بازسازی شده است، افزود: امسال هم از محل اعتبار سفر ریاست جمهوری و اعتبارات استانی تأمین اعتبار لازم صورت گرفته است و در صورت تخصیص و ابلاغ اعتبار، در تلاش هستیم نوروز سال آینده به بهره‌برداری برسد.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • تکمیل طرح‌های آبی مشگین‌شهر نیازمند ۲ هزار میلیارد تومان اعتبار است
  • تخصیص ۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای طرح تغذیه مصنوعی بندان
  • حرکت به سمت قله و پیشرفت/ کشور وقت آزمون و خطا ندارد
  • حرکت به سمت قله و پیشرفت/ کشور وقت آزمون خطا ندارد
  • تامین اعتبار ویژه برای تکمیل پتروشیمی دهدشت
  • فاز اول پروژه جاده مرزی آستارا با پیشرفت فیزیکی ۷۵ درصد در حال تکمیل است
  • بازسازی ۷۵ درصدی گنبد یخدان میرفتاح ملایر
  • پیشرفت ۶۳ درصدی کتابخانه مرکزی کرمانشاه
  • اختصاص اعتبار برای تکمیل خط ریلی چهارمحال‌وبختیاری ضروری است
  • چهار هزار میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل بازسازی مناطق زلزله‌زده و حل برخی از مشکلات کلانشهر کرمانشاه