Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا علی ربیعی در این آیین گفت: شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی در این زمینه وارد عمل شده و یکی از اولین طرح هایی که در کشور توسط این شرکت راه اندازی می شود نیروگاه خورشیدی 10 مگاواتی اردکان است.
وی اضافه کرد: در مرحله ساخت و ساز این نیروگاه 150 نفر و در مراحل بعدی آن بیش از 50 نفر مشغول به کار خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وزیر تعاون تصریح کرد: 140 میلیارد ریال از اعتبار این طرح توسط شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی تامین شده و بلافاصله با آغاز کار ساخت، فاینانس در نظر گرفته شده به این پروژه اختصاص می یابد.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، ارزش فروش این نیروگاه را 52 میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: این طرح ظرف مدت هشت ماه مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.
علی ربیعی و هیأت همراه پس از کلنگ زنی این طرح با حضور در مقبره آیت الله خاتمی نماینده پیشین ولی فقیه در استان و امام جمعه فقید یزد و اردکان به مقام شامخ این عالم و شهدا اردکان ادای احترام کرد.
اردکان با 98 هزار نفر جمعیت در 60 کیلومتری شمال شهر یزد واقع شده است.
وزیر تعاون، چهارشنبه شب به منظور افتتاح چند طرح بهزیستی و تامین اجتماعی وارد یزد شد.
اورژانس اجتماعی تفت، مرکز تحقیقات سالمندی اردکان ، خانه کودکان و نوجوانان ، خانه امن ، خانه سلامت و بازپروری زنان و کودکان خیابانی و سالن چند منظوره ورزشی شهدای کارگر یزد از جمله این طرح هاست.
رونمایی از طرح نسخه الکترونیک یزد ، بازدید از مراکز شبه خانواده و نشست خبری از دیگر برنامه های وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و هیات همراه در استان یزد بود.
7544/6197 خبرنگار:مژگان دشتی* * انتشار: محمدحسین فلاح

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۰۹۶۶۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چه خدماتی به کارگران نخبه ارائه خواهد شد؟

صولت مرتضوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان با اشاره به دستور رئیس جمهور درباره ارائه خدمات به کارگران نخبه بیان کرد: در جشنواره روز کارگر شاهد بودیم که بسیاری از کارگران از دست رئیس جمهور کشورمان نشان دریافت کردند که اینها تماما نشان دهنده استفاده از اهمیت دادن به این قشر است و انشالله از توانمندی هایشان نیز استفاده خواهد شد.

وی ادامه داد: نخبگان در هر حوزه ای نخبه هستند  طبیعی است که خدماتی که نیاز داشته باشند به آنها ارائه خواهد شد البته نخبگانی که روز گذشته با رئیس جمهور دیدار کردند همه شاغل بودند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی رفاه و تعاون

دیگر خبرها

  • درآمد ۳۰۰ میلیاردی مردم فارس از تولید انرژی خورشیدی
  • منطقه آزاد چابهار در مسیر ساخت نیروگاه خورشیدی
  • ۳۰۰ نیروگاه خورشیدی کوچک‌مقیاس در سمنان ایجاد می‌شود
  • ۲۱۳ نیروگاه خورشیدی در روستاهای سمنان افتتاح می‌شود
  • نقش بازاریابی محتوا در ساخت یک حضور آنلاین پرقدرت
  • احداث نیروگاه‌های خورشیدی در شهرک‌های صنعتی آذربایجان‌غربی مشکل کمبود برق را حل می‌کند
  • مانوری برای محک آمادگی در برابر حوادث احتمالی
  • تا پایان سال در ۹۲ نقطه نیروگاه خورشیدی برای شهرک‌های صنعتی ایجاد می‌شود
  • خبر مهم از قانون کار و قرارداد کارگران/ وزیر کار: اصلاح قانون کار و دائمی شدن قرارداد کارگران در نوبت رسیدگی هیات دولت است
  • چه خدماتی به کارگران نخبه ارائه خواهد شد؟