Web Analytics Made Easy - Statcounter

نیروگاه خورشیدی 10 مگاواتی اردکان در مراسمی با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی کلنگ‌زنی شد. آفتاب‌‌نیوز : «علی ربیعی» در دومین روز سفر خود به استان یزد، برای افتتاح و کلنگ‌زنی پروژه‌های اردکان، به این شهرستان سفر کرد.
در ابتدای این سفر، ربیعی با حضور در مزار مرحوم آیت‌الله خاتمی(ره) به مقام این عالم بزرگ و انقلاب ادای احترام و قرائت فاتحه کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی همچنین با حضور در محل ساخت نیروگاه خورشیدی 10 مگاواتی این شهر، اقدام به کلنگ‌زنی این مجموعه خورشیدی کرد.
پروژه نیروگاه خورشیدی شهرستان اردکان با اعتباری بیش از 52 میلیارد تومان و با سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی این شهرستان و همچنین اعتبارات فاینانس ساخته و بهره‌برداری می‌شود.
به گزارش ایسنا،زمان مورد نیاز برای ساخت این پروژه که با اجرای کامل، زمینه اشتغال 50 نفر را فراهم می‌کند، هشت ماه اعلام شده است.

منبع: آفتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۰۹۸۲۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مانوری برای محک آمادگی در برابر حوادث احتمالی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ مانور ایمنی در سد و نیروگاه سیمره با حضور مسئولان تعاون، کار و رفاه اجتماعی، تأمین اجتماعی، شبکه بهداشت و درمان، اچ اس‌ای سد سیمره و با هدف ارتقاء توانمندی نیرو‌های امدادی در جهت پیشگیری و کاهش حوادث احتمالی در محیط کار در سد و نیروگاه سیمره برگزار شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • فرمانداری ویژه شهرستان‌های یزد و میبد در حال پیگیری است
  • درآمد ۳۰۰ میلیاردی مردم فارس از تولید انرژی خورشیدی
  • منطقه آزاد چابهار در مسیر ساخت نیروگاه خورشیدی
  • کلنگ خوابگاه متأهلی در دانشگاه کاشان به زمین زده شد
  • ۳۰۰ نیروگاه خورشیدی کوچک‌مقیاس در سمنان ایجاد می‌شود
  • ۲۱۳ نیروگاه خورشیدی در روستاهای سمنان افتتاح می‌شود
  • احداث نیروگاه‌های خورشیدی در شهرک‌های صنعتی آذربایجان‌غربی مشکل کمبود برق را حل می‌کند
  • مانوری برای محک آمادگی در برابر حوادث احتمالی
  • تا پایان سال در ۹۲ نقطه نیروگاه خورشیدی برای شهرک‌های صنعتی ایجاد می‌شود
  • مسافت اصفهان – دهاقان نزدیک‌تر می‌شود