Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-07@06:08:29 GMT

روحانی به نظر اکثریت مجلس در انتخاب کابینه توجه کند

تاریخ انتشار: ۲۹ تیر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۰۹۸۴۸۷

روحانی به نظر اکثریت مجلس در انتخاب کابینه توجه کند

عضو شورای مرکزی فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس گفت: حدود ۳۰ نفر از اعضای فراکسیون مستقلان، شفاهاً اعلام کردند که با مواضع فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس همسو و هم‌نظر هستند.

به گزارش مشرق، محمدعلی پورمختار نماینده مردم بهار و کبودرآهنگ در مجلس شورای اسلامی گفت: حدود 30 نفر از اعضای فراکسیون مستقلان ولایی مجلس شفاهاً اعلام کردند که با مواضع فراکسیون نمایندگان ولایی همسو و هم‌نظر هستند و در موارد مختلف با فراکسیون نمایندگان ولایی همکاری و همراهی خواهند داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: از زمان استقلال فراکسیون نمایندگان ولایی از فراکسیون ولایت 121 نفر از نمایندگان رسماً به این فراکسیون پیوستند که با توجه به همسویی همراهی حدود 30 نفر دیگر از نمایندگان با این فراکسیون، این تعداد از نمایندگان در مجلس تأثیرگذار هستند.

عضو شورای مرکزی فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس اظهار داشت: دولت در تعیین اعضای کابینه باید به نظر اکثریت مجلس توجه داشته باشد و نقطه‌نظرات آنها را در این رابطه مدنظر قرار دهد و رئیس‌جمهور در انتخاب وزرای پیشنهادی باید نظر فراکسیون را هم داشته باشد.

منبع: فارس

منبع: مشرق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۰۹۸۴۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چهار نفر از اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس تحریم شدند

دریافت 136 MB کد خبر 6097449

دیگر خبرها

  • غیربومی بودن مدیران یکی از اساسی ترین مشکلات البرز است
  • مردم با مشارکت حداکثری نمایندگان را پرقدرت راهی مجلس کنند
  • ادعای‌های متعارض اصلاح‌طلبان در خصوص انتخاب هیئت رئیسه مجلس/ از نگاه چپ‌ها قالیباف با پایداری ائتلاف می‌کند یا با اعتدالی‌ها؟
  • چهار نفر از اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس تحریم شدند
  • درخواست انتخاباتی عضو دفتر رهبری از مردم /انتخاب هیات رئیسه مجلس دوازدهم در انحصار نمایندگان تهرانی نخواهد بود
  • مسیر اجرایی با انتخاب نماینده اصلح ترسیم می‌شود/نمایش نشاط عمومی با مشارکت مردم
  • لزوم توجه نمایندگان مجلس به نقش دانشگاه در توسعه مازندران
  • ۷۰ درصد ظرفیت شهرک صنعتی شورمست غیرفعال است
  • اعضای هیات مدیره انجمن صنفی پایگاه های خبری تهران انتخاب شدند + اسامی و عکس ها
  • اعضای هیات مدیره انجمن صنفی پایگاه های خبری تهران انتخاب شدند