Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴-رییس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از برخورد مرگبار یک دستگاه سواری پژو206 با دیواره پل در بزرگراه نیایش خبر داد.سرهنگ محمد رازقی دراین‌باره گفت: حوالی ساعت 5:30 صبح امروز یک‌دستگاه سواری پژو 206 در حال حرکت در مسیر شرق به غرب بزرگراه نیایش بود که بعد از بزرگراه ستاری با دیواره پل برخورد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه درپی این حادثه عوامل راهور و عوامل امدادی در محل حاضر شدند، تصریح کرد: پس از حضور این عوامل در محل مشخص شد که یک تن به دلیل شدت جراحات وارده جان خود را از دست داده و دو تن دیگر نیز مجروح شدند که عوامل اورژانس آنان را به بیمارستان انتقال دادند.

رییس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ درباره علت وقوع این حادثه نیز گفت:‌ بررسی کارشناسان پلیس راهور نشان داد عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه درپی تخطی از سرعت مطمئنه سبب وقوع این حادثه مرگبار شده است.

به گفته رازقی با توجه به ساعت وقوع حادثه مشکل ترافیکی خاصی در محدوده ایجاد نشده بود.

منبع: رویداد24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۰۹۸۵۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد قاطع پلیس با خودروهای پلاک مخدوش در آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، سرهنگ مشتاق افزود: با اجرای این طرح خودروهای پلاک مخدوش توسط پلیس راهور توقیف و مالکان این خوردوها به دستگاه قضایی معرفی خواهند شد.

وی در ادامه با تاکید برخورد جدی و قاطع با کلیه تخلفات با مالکان این خودروها گفت: اگر مخدوشی و دستکاری در ارقام پلاک صورت بگیرد جرم تلقی شده و ضمن تشکیل پرونده متخلف به مراجع قضایی معرفی خواهد شد  .

موضوع پلاک مخدوش یکی از عوامل جدی قانون گریزی و اخلال در نظم و انضباط ترافیکی به شمار می رود که پلیس راهور برای برخورد با این تخلف و جرم مشهود سازماندهی جدیدی را کلید زده است تا با نظارت و کنترل بهتر بتواند از آن جلوگیری کند.

دیگر خبرها

  • موتورسیکلت های دوربین دار راهور وارد معابر می شود!
  • تصادف مرگبار در محور اندیمشک _دهلران
  • برخورد قاطع پلیس با خودروهای پلاک مخدوش در آذربایجان غربی
  • تصادف ۶ خودرو سواری در این بزرگراه تهران
  • ترافیک پرحجم و روان در معابر پایتخت
  • جزییات تصادف زنجیره‌ای ۶ خودرو در بزرگراه ستاری تهران
  • تردد موتورسیکلت از تونل‌های شهری ممنوع است
  • اعلام وضعیت تردد در جاده‌های کشور/ ترافیک پرحجم در ۴ محور
  • جوی آرام در جاده‌های کشور/ ترافیک پرحجم در ۴ محور
  • تردد موتورسیکلت از تونل‌های شهری ممنوع است/ ترافیک صبحگاهی تهران چگونه بود؟