Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-16@12:56:39 GMT

دقایقی پیش تصادف در جاده سرچم یک کشته برجای گذاشت

تاریخ انتشار: ۲۹ تیر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۰۹۸۸۸۰

دقایقی پیش تصادف در جاده سرچم یک کشته برجای گذاشت

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حوالی ساعت 14 و 10 دقیقه امروز یک دستگاه تریلی سه خودرو سواری (دو دستگاه پیکان) و یک دستگاه تیبا با 14 نفر سرنشین را در جاده سرچم محدوده تونل 6 و 7 زیرگرفت که متاسفانه یک خانم 70 ساله جان باخت و تا این لحظه 7 مصدوم گزارش شده است.

مصدومان با چهار دستگاه آمبولانس به مراکز درمانی و بیمارستان فاطمی اردبیل انتقال یافتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محل تصادف در فاصله ده کیلومتری فیروزآباد کوثر قرار گرفته است.

انتهای پیام/خ

منبع: فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۰۹۸۸۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اثر واژگونی اتوبوس در گردنه حیران ۵ کشته برجای گذاشت

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، حمید قویدل با بیان اینکه ‌اتوبوسی حوالی ساعت چهار بامداد امروز از اردبیل به سمت آستارا حرکت می کرد که بعد از محدوده تله کابین واژگون شد، اظهار داشت: ‌۲۷ نفر تاکنون مصدوم شده‌اند.

بیشتر بخوانید: جان باختن ۳ نفر بر اثر تصادف در محور شاهرود-آزادشهر

وی از اعزام پنج دستگاه آمبولانس و ۲ دستگاه ست نجات از اردبیل و یک دستگاه آمبولانس و یک ست از گیلان به همراه عوامل اورژانس به محل حادثه خبر داد و افزود: در حال حاضر امدادگران در حال خارج کردن مصدومین از اتوبوس هستند و آمار نهایی مصدومین متعاقبا اعلام می شود.

ساعت ۳:۵۰ صبح امروز طی تماس با اورژانس و بدنبال واژگونی یک دستگاه اتوبوس در گردنه حیران، نرسیده به هتل پارلا، بلافاصله اتوبوس آمبولانس و آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند.

تاکنون در این حادثه ۵ نفر جان خود را از دست داده اند و ۱۱ مصدوم این حادثه پس از انجام اقدامات اولیه به بیمارستان فاطمی اردبیل و ۷ مصدوم دیگر به بیمارستان شهید بهشتی آستارا منتقل شدند.

کد خبر: 1227146 برچسب‌ها اخبار حوادث

دیگر خبرها

  • ۴ فوتی در تصادف جاده جهرم به قیروکارزین
  • یک کشته و هفت مجروح در تصادف جاده اراک - قم
  • واژگونی اتوبوس در گردنه حیران ۵ کشته برجای گذاشت
  • اثر واژگونی اتوبوس در گردنه حیران ۵ کشته برجای گذاشت
  • واژگونی اتوبوس در گردنه حیران / ۵ کشته
  • تصادف در محور پاتاوه-دهدشت یک کشته و دومصدوم بر جای گذاشت
  • یک کشته و ۳ مصدوم حاصل تصادف کامیون و سمند
  • تصادف منجر به فوت در جاده بهشهر - نکا
  • یک کشته و دو مصدوم در جاده دهدشت به پاتاوه
  • تصادف ۳ خودرو در جاده اراک به بروجرد یک فوتی برجا گذاشت