Web Analytics Made Easy - Statcounter

نمایندگان ایران در روز نخست رقابت های کشتی فرنگی نوجوانان قهرمانی آسیا صاحب 2 مدال طلا، 3 نقره و یک برنز شدند. آفتاب‌‌نیوز : رقابت های کشتی فرنگی نوجوانان قهرمانی آسیا از صبح امروز (پنج شنبه) و با برگزاری مسابقات 7 وزن در شهر بانکوک تایلند در حال برگزاری است.
در مسابقات روز نخست محمد حسیوند و سید مجتبی حسینی در اوزان 54 و 100 کیلوگرم صاحب مدال طلا شدند، مصطفی کایدخورده، مهران سعادتی فر و محمد نصرتی در اوزان 63، 76 و 85 کیلوگرم به مدال نقره رسیدند و محمد کریمی نیا در وزن 42 کیلوگرم صاحب مدال برنز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نتایج کشتی گیران کشورمان در روز نخست رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی نوجوانان آسیا به شرح زیر است:
به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی،در وزن 42 کیلوگرم محمد کریمی نیا در کشتی اول با نتیجه 2 بر یک مقابل مامیربیکوف از قزاقستان مغلوب شد و راهی دیدار رده بندی شد. وی در این دیدارمقابل حریف قرقیزستانی با نتیجه 3 بر 3 به پیروزی رسید و صاحب مدال برنز شد. (1- هند 2- قزاقستان 3- ایران و ازبکستان)
در وزن 46 کیلوگرم محمدحسین ابوالحسنی در دور اول با نتیجه 10 بر 2 جومایف از ترکمنستان را شکست داد اما در دور بعد با نتیجه 4 بر صفر مقابل حریف ازبکستانی شکست خورد و از دور رقابت ها کنار رفت. (1- قزاقستان 2- کره جنوبی 3- ازبکستان و ژاپن)
در وزن 54 کیلوگرم محمد حسینوند در مبارزه نخست کشتی گیری از کشور سوریه را با نتیجه 8 بر صفر شکست داد وی در دور بعد نیز با نتیجه 9 بر یک حریف هندی را شکست داد و راهی دیدار فینال شد. حسینوند در دیدار فینال مقابل کشتی گیر قرقیزستانی با نتیجه 5 بر صفر به پیروزی رسید و صاحب مدال طلا شد. (1- ایران 2- قرقیزستان 3- هند و کره جنوبی)
در وزن 63 کیلوگرم مصطفی کاید خورده پس از استراحت در دور اول در دور بعد با نتیجه 5 بر 4 تسوتسومی از ژاپن را شکست داد وی در دور بعد نیز کشتی گیر قرقیزستانی را با نتیجه 2 بر یک شکست داد و راهی دیدار فینال شد. اما دراین دیدار مقابل کشتی گیری از کشور قزاقستان با نتیجه 8 بر یک شکست خورد و به مدال نقره رسید. (1- قزاقستان 2- ایران 3- قرقیزستان و ازبکستان)
در وزن 76 کیلوگرم مهران سعادتی فر در دور نخست کشتی گیر ترکمنستانی را با نتیجه 2 بر یک شکست داد وی در دور بعد مقابل حریف ازبکستانی با نتیجه 10 بر 8 به پیروزی رسید و به دیدار فینال راه یافت. سعادتی فر در این دیدار مقابل کشتی گیر قزاقستانی با نتیجه 2 بر 2 مغلوب شد و نایب قهرمان شد. (1- قزاقستان 2- ایران 3- قرقیزستان و هند)
در وزن 85 کیلوگرم محمد نصرتی در دور اول مقابل کشتی گیر کشور ژاپن با نتیجه 8 بر صفر به پیروزی رسید و در دور دوم نیز نماینده ازبکستان را 4 بر صفر شکست داد. وی در مرحله نیمه نهایی حریف قرقیزستانی را 2 بر صفر مغلوب کرد و راهی دیدار فینال شد. نصرتی در این دیدار مقابل حریف هندی با نتیجه 2 بر یک مغلوب شد و به مدال نقره رسید. (1- هند 2- ایران 3- قرقیزستان و کره جنوبی)
در وزن 100 کیلوگرم سید مجتبی حسینی در دور اول سوزوکی از ژاپن را با نتیجه 3 بر صفر شکست داد. وی در دور بعد کشتی گیری از کشور ازبکستان را با نتیجه 2 بر صفر مغلوب کرد و در مرحله نیمه نهایی حریفی از کشور کره جنوبی را با نتیجه 2 بر صفر شکست داد و راهی دیدار پایانی شد. حسینی در دیدار فینال کشتی گیری از کشور قرقیزستان را با نتیجه 2 بر یک مغلوب کرد و صاحب مدال طلا شد. (1- ایران 2- قرقیزستان 3- هند و کره جنوبی)
فردا (جمعه) و در روز دوم و پایانی رقابت های کشتی فرنگی میلاد رضا نژاد حسینوند، محسن مدهنی و علی کبیری در اوزان 50، 58 و 69 کیلوگرم به مصاف رقبای خود می روند.

منبع: آفتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۰۹۸۹۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود دو بوکسور ایرانی به فینال/ صفری به مدال برنز رضایت داد

به گزارش خبرنگار مهر، در ادامه تورنمنت بین‌المللی قرقیزستان، امروز عصر و در مرحله نیمه نهایی میثم قشلاقی بوکسور وزن ۸۰ کیلوگرم کشورمان که پیش از این مقابل کاراتبایف ازبکستانی به پیروزی رسیده بود برابر الیاس ماگمادوف از روسیه پیروز شد و به فینال رقابتها راه یافت. وی در دیدار پایانی با نماینده میزبان مبارزه می‌کند.

علی فتحی در وزن ۹۲ کیلوگرم، مقابل توکتوسونلو از قرقیزستان به برتری رسید.وی پیش از این مقابل روشن سولیوف ازبکستانی پیروز شده بود. فتحی در مرحله فینال با بوکسوری از ازبکستان روبه رو خواهد شد.

روزبه صفری نیز در وزن ۹۲+ کیلوگرم که پیش از این الیم بیکو از قرقیزستان را شکست داده بود، مقابل رمضان کارانکوف از روسیه به دلیل پارگی اَبرو و با تشخیص داوران شکست خورد تا با مدال برنز به کار خود در این رقابتها پایان دهد.

مبارزات فینال اوزان مختلف، فردا دوشنبه برگزار خواهد شد.

مهدی پرویزی، مصطفی ریگی، پوریا عبدالمالکی، دانیال شه‌بخش، علی حبیبی‌نژاد، محمد نورانی، کسری طهماسبی، میثم قشلاقی، سالار رادمرد، علی فتحی و روزبه صفری؛ بوکسورهای اعزامی ایران به این تورنمنت هستند. فونتانا سرمربی کوبایی تیم ملی به‌همراه فونتس و مهدی طلوتی نیز اعضای کادر فنی را در این تورنمنت تشکیل می‌دهند.

کد خبر 6084704

دیگر خبرها

  • برنز جام شاهد بر گردن فرنگی کار جوان قمی
  • برنز جام شاهد بر سینه فرنگی کار جوان قمی
  • کسب دو نقره و یک برنز تیم ملی بوکس در تورنمنت قرقیزستان
  • بازگشت تیم ملی کشتی فرنگی از قهرمانی آسیا
  • کشتی فرنگی گزینشی المپیک در قاره آسیا| سهمیه ایران کامل شد
  • صعود دو بوکسور ایرانی به فینال/ صفری به مدال برنز رضایت داد
  • پایان سفر پرماجرای تیم ملی کشتی فرنگی(عکس)
  • یاری: یک مدال برنز کشتی هم در المپیک پاریس برای ایران آرزوست! / یزدانی حریفانش را با یک دست شکست می‌دهد +فیلم
  • یاری: یک مدال برنز کشتی هم در المپیک پاریس برای ایران آرزوست! / یزدانی حریفان قاسمپور را با یک دست شکست می‌دهد +فیلم
  • درخشش کوراش کاران چهارمحال و بختیاری در مسابقات قهرمانی کشور