Web Analytics Made Easy - Statcounter

موسسه اعتباری کاسپین تاکنون 859 میلیارد و 900 میلیون تومان برای تعیین تکلیف 403 هزار و 725 نفر از سپرده‌گذاران تعاونی اعتبار فرشتگان پرداخت کرد که 600 میلیارد تومان آن، خط اعتباری بانک مرکزی بوده است.

به گزارش مشرق به نقل از روابط عمومی موسسه اعتباری کاسپین، روند تعیین تکلیف سپرده‌های تعاونی منحله فرشتگان بر اساس دستورالعمل های ابلاغی از سوی بانک مرکزی و بر اساس برنامه زمان بندی تعیین شده همچنان در حال اجراست و تاکنون بیش از 600 میلیارد تومان خط اعتباری جهت تعیین تکلیف سپرده‌گذاران از سوی بانک مرکزی اختصاص داده شده و این مبلغ در حال افزایش است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنابر اعلام روابط عمومی از مجموع 4 مرحله اجرا شده برای تعیین تکلیف سپرده ها، تاکنون مبلغ 859 میلیارد و 900 میلیون تومان و بر اساس روند مشروح ذیل از محل سرمایه موسسه و خط اعتباری پرداخت شده است:

مرحله اول: 331 هزار و 701 نفر

مرحله دوم: 48 هزار و 22 نفر

مرحله سوم: 18 هزار و 511 نفر

مرحله چهارم: 5 هزار و 491 نفر

در مجموع تاکنون در حدود 403 هزار و 725 نفر از سپرده گذاران تعاونی منحله فرشتگان تعیین تکلیف شده اند.

منبع: فارس

منبع: مشرق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۰۹۹۲۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعیین تکلیف پساب تصفیه خانه یزد

 به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، جلال علمدار در این نشست که با حضور مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان و نماینده یزد، اشکذر و زارچ در مجلس شورای اسلامی برگزار شد، گفت: در حال حاضر در حدود ۳۱ درصد از مجموعه شهری یزد (شهر‌های یزد و حمیدیا) تحت پوشش شبکه فاضلاب شهری قرار دارد و شرکت آب و فاضلاب به صورت میانگین در هر روز ۲۹ هزار و ۷۰۰ مترمکعب در شبانه روز فاضلاب را جمع آوری و تصفیه می‌کند. 
 جوکار نماینده یزد، اشکذر و زارچ در مجلس شورای اسلامی نیز در این نشست با تأکید بر لزوم انتقال این پساب به شرکت‌های تخصیص یافته (معدنی، صنعتی، فضای سبز یا دولتی)، گفت: ۲۵۰ لیتر بر ثانیه از این پساب تخصیص یافته که بخشی از آن انتقال داده می‌شود و مقرر شد پیگیری‌های لازم از سوی شرکت آب منطقه‌ای یزد به منظور انتقال کامل پساب تخصیص یافته انجام و قسمتی از پساب نیز برای تعادل بخشی به سفره‌های آب زیرزمینی شهر یزد استفاده شود.

دیگر خبرها

  • تعیین تکلیف بیش از ۷ هزار سند مالکیت در قشم
  • ایجاد دانشکده علوم پزشکی دامغان در بودجه ۱۴۰۳ ردیف اعتباری دارد
  • دانشگاه فردوسی مشهد رتبه چهارم تولیدات علمی در فناوریهای سبز را به دست آورد
  • تعیین تکلیف پساب تصفیه خانه یزد
  • داوطلبان عضویت در هیات مدیره موسسه ملل مدارکشان را تحویل بدهند
  • جریمه بار اول و دوم بی‌حجابی را مشخص کردند | زمان‌بندی پرداخت چگونه است؟ | فیلم
  • آزادی زندانی پس از تحمل ۱۵ سال حبس
  • یک زندانی در استان تهران پس از ۱۵ سال حبس آزاد شد
  • تسهیلات ودیعه مسکن به ۴۴۵ هزار متقاضی پرداخت شد
  • بازدید استاندار لرستان از روند ساخت مسکن ملی بروجرد