Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، جمعی از دو و میدانی کاران استان خوزستان نسبت به چاقوکشی در ورزشگاه تختی اهواز بر علیه رضا بوعذار بیانیه‌ای را صادر کردند.

در بیانیه دو و میدانی کاران خوزستانی آمده است:

جناب آقای شریعتی استاندار محترم خوزستان جناب آقای حیدری مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان به داد ما دوندگان برسید، پشتیبان ورزش اول المپیک باشید ورزشی که سال‌های سال است برای خوزستان افتخار آفرینی کرده را ر‌ها نکنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما دوندگان خوزستانی سال‌های سال است که ورزش دو و میدانی را به صورت حرفه‌ای انجام می‌دهیم و با هیئت‌های فوتبال بسیاری ارتباطی دوستانه داشته ایم ولی به جرات می‌توان گفت: هیچ هیئت فوتبالی مانند هیئت فوتبال فعلی عرصه را برای ورزش قهرمانی دو و میدانی تنگ نکرده و قهرمانان جهانی این ورزش در استان را تحت فشار قرار نداده است.

متاسفانه باید به عرض برسانیم که از زمان آغاز مدیریت جناب آقای طالقانی به ریاست هئیت فوتبال استان خوزستان، خاموشی مطلق بر ورزش دو و میدانی شهرستان اهواز که قهرمانان بین المللی را برای مملکت عزیزمان ایران تربیت کرده است حاکم شده است به صورتیکه حتی روشنایی نورافکن‌های استادیوم تختی را از ساعات تمرین ما گرفته اند و تا کنون با شیوه‌های مختلف مانع پیشرفت ورزش دو و میدانی شده اند.

متاسفانه باید به استحضار برسانیم که در روز دوشنبه با ورود بچه‌های مدرسه فوتبال سجاد طالقانی (پسر رئیس هیئت فوتبال استان خوزستان) تیر خلاص بر تمرینات دو و میدانی زده شد.

وقتی دبیر هیئت دو و میدانی استان به آن‌ها متذکر شد که این ساعت متعلق به تمرینات تخصصی بچه‌های دو و میدانی است آن‌ها زیر بار نرفتند و به تمرینات خود ادامه دادند که منجر به برخورد‌های لفظی از سوی مربیان شان به ما شد و شروع به توهین به ورزشکاران دو ومیدانی کردند. زمانی که مسئولان هئیت دو و میدانی و قهرمانان ملی در حال تمرین به آقایان تذکر می‌دادند که پیست را جهت تمرین بچه‌های دو و میدانی تخلیه کنید، یکی از عوامل مدرسه فوتبال آقای سجاد طالقانی با چاقو به اسطوره ورزش دو و میدانی (آقای رضا بوعذار) حمله کرد که این قرمان ملی را مجبور به ترک پیست تمرین کرد.

در ادامه پس از مهار کردن فرد مهاجم فورا با پلیس ١١٠ تماس گرفته شد و آن‌ها به محل آمدند که همه حاضرین که صورتجلسه‌ای در این خصوص تنظیم شد که تمام خانواده‌های ورزشکارانی که در آنجا حاضر بودند و شاهد این برخورد خارج شأن جامعه ورزشی و انسانی بودند، صورتجلسه این موضوع را امضا کرده و شهادت دادند که این فرد منتسب به عوامل هیئت فوتبال با چاقو قصد صدمه زدن به قهرمان و سرمایه ملی مان را داشته است.

در اینجا سوالی پیش می‌آید که باید از متولیان امر ورزش شهرستان اهواز پرسید و آن اینکه آیا استادیوم تختی جای قهرمان پروری است یا چاقو کشی؟

اولویت تمرین در ورزشگاه تختی با افتخارآفرینان مظلومی است که در هوای ٥٠ درجه تمرین می‌کنند و با هیچ چشم داشتی مدال شان را تقدیم شهدا می‌کنند یا کاسبان فوتبال خوزستان که این چند سال جز کاسبی هیچ کمکی به بدنه ورزش نکرده اند؟

متولیان امر ورزش استان، ما ورزشکاران دو و میدانی کوچکترین عضو ورزشی جامعه ورزشکاری کشور از همه شما استدعا داریم امنیت را به ورزش خوزستان بازگردانید، ما هیچ توقعی بجز امکانات ابتدایی ورزش کردن نداریم به یاری ما و این قهرمانان مظلوم بشتابید.

باشد که از این پس شاهد چنین فجایعی در امر ورزشی شهرستان مان نباشیم.

انتهای پیام/

دو و میدانی کاران خوزستانی بیانیه صادر کردند

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۰۹۹۳۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره‌های سپاهان پشت باشگاه و هواداران (عکس)

به گزارش ورزش‌سه، رقابت دو تیم قدیمی و ریشه‌دار فوتبال ایران که هر دو از مکتب شاهین بیرون آمده‌اند همچنان پر از حاشیه است و اخبار پیرامون آن با توجه به اتفاقاتی که در ورزشگاه آزادی رخ داده ادامه دارد.
در آخرین اظهارنظر درباره این مسابقه رضا فتاحی مصاحبه‌ای با سایت ورزش سه انجام داده و باشگاه پرسپولیس را به دلیل عدم برخورد با هواداران خودی مورد انتقاد قرار داده است.
در ادامه حواشی این مسابقه حالا بازیکنان تیم فوتبال سپاهان استوری مشترکی منتشر کرده‌اند و با توجه به هجمه هایی که علیه سپاهان با توجه به توهین یک هوادار منتسب به این تیم در ورزشگاه آزادی ایجاد شده، به حمایت از هواداران زن و مرد سپاهانی و مجموعه باشگاه پرداخته اند.

دیگر خبرها

  • وعده مهدی تاج؛ از فصل آینده هر تماشاگر با کد ملی روی صندلی خودش می نشیند!
  • استیلی: اوسمار خوب است، ولی صبر کنید!
  • استیلی: اوسمار خوب است ولی صبر کنید!
  • آنالیز بازیکنان استقلال با ساعت هوشمند!
  • قول و قرار آتش‌بازی در ورزشگاه شیک جنوب
  • برگزاری تمرین پرسپولیس با حضور هوادار خانم
  • آخرین وضعیت احداث ورزشگاه تختی قم
  • پیشرفت ۹۰ درصدی مرحله اول تکمیل ورزشگاه تختی قم
  • پیشرفت ۹۰ درصدی مرحله اول ورزشگاه تختی
  • ستاره‌های سپاهان پشت باشگاه و هواداران (عکس)