Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - فرمانده نيروي زميني سپاه گفت: مرحله بيرون راندن اشرار و تروريست ها از مرزهاي جمهوري اسلامي ايران تنها هدف ما نيست؛ بلکه راهبرد امروز ما رفتن به سراغ عقبه ها و محل هاي تجمع گروهک هاي تروريستي است.

به گزارش حوزه دفاعي امنيتي خبرگزاري فارس، سردار سرتيپ محمد پاکپور فرمانده نيروي زميني سپاه در روز پاياني همايش بصيرت افزايي و تربيت تعالي فرماندهان و مسئولين اين نيرو که در مشهد مقدس برگزار شد، با تشريح اوضاع کنوني منطقه غرب اسيا اظهار داشت: امروز دامنه تروريسم و اقدامات تروريستي در جهان گسترش يافته و جالب اينجاست، بعضي از کشورهايي که خود از حاميان و عاملان اصلي ايجاد، توسعه و پشتيباني تروريست ها هستند؛ کشورهاي ديگر از جمله جمهوري اسلامي را متهم به حمايت و پشتيباني از تروريسم مي کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرمانده نيروي زميني سپاه افزود: آيا پشتيباني از جنبش ها و گروههايي همچون حزب الله لبنان که دفاع از کشور خود را اصل قرارداده اند و يا حماس و جهاد اسلامي که به دنبال آزادسازي کشور اشغال شده خود از چنگال رژيم صهيونيستي هستند، حمايت و پشتيباني از تروريسم است؟
وي با انتقاد از حمايت برخي کشورهاي مرتجع منطقه از تروريست هاي تکفيري گفت: آيا برخي از کشورهاي مرتجع منطقه و در راس آن عربستان و ارباب مستکبر آن که با ايجاد، ترغيب و پشتيباني مالي و تجهيزاتي از اشرار و گروهک هاي تروريستي، تکفيري و .... مانند داعش، جبهه النصره ، جيش الظلم و صدها گروهک تروريستي ديگر که عليه دولت قانوني کشور خود اقدامات تروريستي انجام مي دهند؛ نمونه بارز تروريسم نمي باشند؟
فرمانده نيروي زميني سپاه با اشاره به لفاظي هاي مدعيان دروغين مبارزه با تروريسم افزود: اين ياوه گويي ها راه به جايي نخواهد برد؛ چرا که امروز ملت ها هوشيار شده اند و سره را از ناسره تشخيص مي دهند؛ مگر اينکه کسي خود را به خواب زده باشد.
وي با تاکيد بر حفظ، انسجام و يکپارچگي کشور عراق عنوان داشت: حفظ، انسجام و يکپارچگي عراق يک اصل مي باشد و هيچ يک از کشورهاي منطقه و همسايه عراق تجزيه اين کشور را نمي پذيرند.
سردار پاکپور با بيان اينکه سرويس هاي امنيتي برخي از کشورهاي بعضا منطقه اي حامي تروريست مانند عربستان و فرا منطقه اي همچون آمريکاي جنايتکار و ايادي اش در تلاش براي ايجاد، حفظ و انسجام بين گروهک هاي تروريستي در مناطق شمال غرب و جنوب شرق جمهوري اسلامي ايران و ناامن کردن مناطق مرزي ما مي باشند، افزود: در اين راستا نيروي زميني سپاه به منظور مقابله با تهديدات گروهک هاي تروريستي و حفظ و صيانت از مرزهاي جمهوري اسلامي ايران و انقلاب اسلامي، ارتقا آمادگي هاي اطلاعاتي و عملياتي خود را بيش از پيش و مستمرا در دستور کار قرار داده و ما امروز به دنبال توسعه واحدهاي منعطف نيرو که قابليت ورود در هر صحنه نبرد را داشته باشند، هستيم که الحمدلله پيشرفت قابل قبولي در اين زمينه داشته ايم.
وي اضافه کرد: مرحله بيرون راندن اشرار و تروريست ها از مرزهاي جمهوري اسلامي ايران تنها هدف ما نيست؛ بلکه راهبرد امروز ما رفتن به سراغ عقبه ها و محل هاي تجمع و سازماندهي گروهک هاي تروريستي است و اين مهم را با قدرت و صلابت هر چه تمامتر دنبال مي کنيم که بحمدلله به همين منظور نيز تجهيزات، امکانات و الزامات آن را در قرارگاه ها و يگان هاي نيروي زميني سپاه فراهم نموده ايم.
فرمانده نيروي زميني سپاه با اشاره به لزوم ارتقا سطح آمادگي يگان هاي نيرو افزود: آمادگي در دو بعد است؛ يک بعد آن ارتقا آمادگي هاي معنوي، اعتقادي و انگيزشي و بعد ديگر آن ارتقا آمادگي هاي رزم يگان مي باشد که بايد همه رزمندگان نيروي زميني سپاه در هر دو بعد اشاره شده، در سطح عالي بدرخشند و لازمه آن نيز زنده نگه داشتن فرهنگ دفاع مقدس است تا نيروهاي جوان و تازه نفسي که به يگان ورود پيدا مي کنند از اين فرهنگ ناب الهام گرفته و آن را همواره توشه و سرمشق خود در ادامه خدمت در اين نهاد مقدس و ارزشي قرار دهند.
سردار پاکپور در بخش پاياني سخنانش با تشريح طرح ها و برنامه هاي نيروي زميني سپاه در سال جاري، از کليه فرماندهان و مسئولين نيرو خواست که نسبت به اجراي ابعاد مختلف اين طرح ها و برنامه ها توجه جدي نموده و تمام اهتمام و تلاش خود را براي تحقق آن به کار ببندند.
انتهاي پيام/

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۰۹۹۹۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معاون نیروی دریایی سپاه: مسکونی سازی برخی جزایر خلیج فارس با جدیت دنبال می شود

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سردار احمد راستی، معاون دانش و پژوهش نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز ۱۱ اردیبهشت در اختتامیه اولین جشنواره ملی خلیج فارس در مرکز هرمزگان با اشاره به نقش تاریخی مردم جنوب ایران در اخراج امپریالیسم و استکبار از این منطقه، یاد و خاطره همه شهدای عرصه دریا در کشورمان را گرامی داشت و اظهار کرد:‌ ملت ایران با دلاوری و شجاعت خویش توانست بزرگ ترین نیروی دریایی وقت جهان را از جزایر خلیج فارس بیرون کند و این افتخاری برای هر ایرانی است.

بنابر گزارش ایسنا، به گفته وی، روز ملی خلیج فارس، روز یادآوری مجاهدت های تاریخی در مسیر حفظ کشور و استقلال و عزت ملی است و اکنون این اقتدار ملی در اوج خود در شرایطی قرار دارد که هیچ عنصر فرامنطقه ای قادر به عرض اندام در برابر ملت ایران نیست.

سردار راستی همچنین تصریح کرد:‌ اشراف کامل هوایی، سطحی و زیرسطحی در خلیج فارس برقرار است و دوران گردن کشی گذشته برای ملت ایران طی شده است و این حوزه تمدنی متعلق به کشورهای پیرامونی آن است و نباید اجازه دهند که مستکبران در این منطقه به بهانه های واهی جولان دهند.

معاون نیروی دریایی سپاه با طرح این نکته که اقتدار و عظمت ملت ایران به حدی رسیده که دشمنان به دنبال ائتلاف سازی برای مهار این قدرت روز افزون هستند، خاطرنشان کرد: در همین مسیر ائتلاف سازی نیز شاهد شکست مفتضحانه دشمنان هستیم.

وی گفت: خلیج فارس، دریای صلح و دوستی و برادری است و این کانون انرژی در جهان نباید عرصه دخالت برخی بیگانگان برای اختلاف افکنی میان کشورهای منطقه شود. این دریای گسترده، بیش از ۳۰۰ میلیون نفر را در کشورهای پیرامونی خود جای داده و لذا اهمیت این منطقه بر هیچ کس پوشیده نیست.

سردار راستی با تقدیر از نخبگان و نوآوران کشورمان و شرکت کنندگان در جشنواره اختراعات خلیج فارس، این تلاش های ارزشمند را گامی در مسیر استقلال و عزت ایران اسلامی برشمرد و از بانیان این جشنواره قدردانی و اظهار کرد: نیروی دریایی سپاه نیز در سایه همکاری همدلانه با نخبگان و دانشگاهیان و مبتکران کشورمان در عرصه های مختلف، توانسته به سطح برتری از بازدارندگی در صیانت از منافع ملی کشورمان دست یابد و تداوم این راه نیز با بر همین پایه استوار است.

معاون نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: خلیج فارس متعلق به همه ملت ایران و بستری امن برای همه ملت های منطقه است که می بایست با هم از آن بهره برده و خود، تعیین کننده موضوعات و مولفه های آن باشند.

27215

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901502

دیگر خبرها

  • معاون نیروی دریایی سپاه: مسکونی سازی برخی جزایر خلیج فارس با جدیت دنبال می‌شود
  • انهدام ۲ پایگاه تروریست‌ها در «حمص» سوریه توسط روسیه
  • کامرون: شناسایی سپاه به عنوان سازمان تروریستی به سود انگلیس نیست
  • معاون نیروی دریایی سپاه: مسکونی سازی برخی جزایر خلیج فارس با جدیت دنبال می شود
  • اعترافات تروریستی که برای یازده میلیون آدم می‌کشت!
  • اعترافات تکان دهنده عضو گروهک انصارالفرقان + ویدئو | هم این دنیا را خراب کردم هم آن دنیا را | ۱۱ تومان ارزش نداشت دماغ کسی را خون کنم!
  • اعترافات عضو بازداشت شده گروهک تروریستی انصارالفرقان + فیلم
  • سه میلیارد دلار اعتبار برای اجرای طرح انسداد مرزهای شرقی
  • طرح انسداد مرزهای شرقی کشور آغاز شد
  • تنگسیری: آمریکایی‌ها دیگر جایی در خلیج فارس ندارند + فیلم