Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، سومین دوره مسابقات والیبال قهرمانی مردان زیر 23 سال جهان از 27 مرداد تا پنجم شهریورماه به میزبان قاهره پایتخت مصر برگزار می شود.
12 تیم در این رقابت ها شرکت می کنند که 10 تیم بر اساس مسابقات قاره ای انتخاب می شوند و در قاره آسیا تیم های ایران و ژاپن با کسب رتبه های اول و دوم سهمیه این رقابت ها را کسب کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم ملی والیبال زیر 23 سال چین که در رقابت های قهرمانی مردان آسیا در اردبیل رتبه پنجم را به دست آورد و در رتبه بندی جهانی این رده سنی نیز در جایگاه هفدهم قرار دارد، از سوی فدراسیون جهانی والیبال سهمیه حضور در رقابت های جهانی قاره به دست آورد.

این در حالی است که بر اساس قوانین فدراسیون جهانی، باید تیمی که در رده بندی جهانی رتبه بالاتری دارد و در رقابت های انتخابی سهمیه به دست نیاورده است، سهمیه دوازدهم این مسابقات را دریافت کند که تیم ایتالیا با رتبه دوم جهان شرایط دریافت سهمیه داشت. همچنین از قاره آسیا تیم کره جنوبی با رتبه هشتم جهان نسبت به چین اولویت داشت.

فهرست 12 تیم شرکت کننده در این رقابت ها بر اساس مناطق جغرافیایی جهان به قرار زیر است:
آفریقا: الجزایر و مصر (میزبان)
آمریکای جنوبی: آرژانتین و برزیل
آسیا: ایران، ژاپن و چین (سهمیه فدراسیون جهانی)
نورسیکا: کوبا و مکزیک
اروپا: لهستان، ترکیه و روسیه (قهرمان دوره قبل)

تیم ملی والیبال زیر 23 سال ایران با هدایت خوان سیچلو در رقابت های قهرمانی جهان شرکت می کند. این تیم در حال حاضر برای حضور در رقابت های قهرمانی مردان آسیا به نمایندگی ایران در اندونزی بسر می برد.

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۱۰۰۷۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارسلونا جام جهانی باشگاه‌های ۲۰۲۵ را از دست داد

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، به نقل از موندو دیپورتیوو؛ با شکست بارسلونا در مقابل تیم پاری سن ژرمن و ناکامی از رسیدن به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا، آبی و اناری‌ها حضور در جام­باشگاه‌های جهان­در سال ۲۰۲۵ که برای اولین بار به شیوه جام جهانی با ۲۳ تیم برگزار می‌شود­را از دست دادند.

تیم فوتبال اتلتیکو مادرید دیگر گزینه حضور در جام جهانی باشگاه‌ها با امتیاز ۷۷ مترصد شکست بارسلونا بود چرا که بارسلونایی‌ها ۷۱ امتیازی بودند و این امتیازات میانیکن ۴ دوره لیگ قهرمانان اروپاست که مشخص می‌کند کدام تیم در جام­باشگاه‌های جهان حضور داشته باشد بنابر این بارسلونا تا سال ۲۰۲۹ حضور در این رقابت‌ها را از دست داد.

تیم اتلتیکو مادرید در جام ­باشگاه‌های جهانحضور خواهد داشت و تیم‌های حاضر در این رقابت‌ها هر کدام ۵۰ میلیون یورو دریافتی خواهند داشت.

این رقابت‌ها به میزبانی آمریکا از ۱۳ ژوئیه تا ۱۵ ژوئن سال ۲۰۲۵ برگزار می‌شود و از قاره آسیا تیم‌های اوراواردز ژاپن- الهلال عربستان و قهرمانی دوره جاری لیگ قهرمانان آسیا همچنین بهترین تیم رده بندی ۴ سال گذشته کنفدراسیون فوتبال آسیا حضور خواهند داشت.

دیگر خبرها

  • تراکتور سهمیه آسیا را به ملوان تعارف زد
  • گزارش کشتی آزاد کسب سهمیه المپیک در قاره آسیا / آذرپیرا با غلبه بر کشتی‌گیر ایرانی- ژاپنی راهی نیمه‌نهایی شد
  • کشتی آزاد گزینشی المپیک در قاره آسیا؛ محمد نژاد جوان از کسب سهمیه بازماند
  • قایق دو نفره کانوی مردان ایران به سهمیه المپیک نرسید
  • جام جهانی ژیمناستیک| کاهش بخت الفتی برای کسب سهمیه المپیک
  • صعود دو قایق ایران به فینال مسابقات/امیدواری برای کسب اولین سهمیه
  • مسابقات قهرمانی آسیا و انتخابی المپیک| صعود مستقیم کانوی ۲نفره مردان به فینال
  • مسابقات قهرمانی آسیا و انتخابی المپیک| صعود آقامیرزایی به فینال کایاک ۲۰۰ متر مردان
  • معرفی حریفان ایران در مسابقات قایقرانی آب‌های آرام آسیا
  • بارسلونا جام جهانی باشگاه‌های ۲۰۲۵ را از دست داد