Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بی باک نیوز»
2024-04-30@10:29:46 GMT

سلامت یار در بیمارستان‌ها گسترش می‌یابد

تاریخ انتشار: ۳۰ تیر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۱۰۱۲۵۰

سلامت یار در بیمارستان‌ها گسترش می‌یابد

--------------------------------------------------------------------------

تذکر: کاربر محترم! انتشار مطالب دیگر رسانهها از سوی پایگاه خبری تحلیلی بی‌باک لزوما به معنای صحت و تایید محتوای آنها نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. در ضمن شما می توانید اخبار و مطالب وزین خود را که تا کنون در هیچ رسانه‌ای منتشر نشده است از طریق بخش "تماس با ما" یا پل ارتباطی این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید برای ما ارسال نمایید تا در صورت دارا بودن مولفه‌های لازم، منتشر گردد.

------------- با کلیک بر روی لینکهای ذیل تمامی روزنامه‌های کشور را رایگان مطالعه کنید -------------

روزنامه‌های عمومی | روزنامه‌های اقتصادی | روزنامه‌های ورزشی | سایر روزنامه‌ها| هفته‌نامه و ماهنامه | نشریات استانی

رئیس جمعیت هلال احمر از افزایش طرح سلامت یار در بیمارستان‌هایی که متقاضی اجرای این طرح باشند، خبر داد.

به گزارش سلامت بی باک، سید امیر محسن ضیایی به اجرای پایلوت طرح سلامت یار اشاره کرد و اظهار داشت: این طرح به صورت پایلوت در چندین بیمارستان انجام شده بود و از سوی کادر درمانی بیمارستان ها و بیماران با استقبال مواجه شد؛ بنابراین مهرماه سال جاری طرح سلامت یار در بیمارستان هایی که متقاضی اجرای طرح باشند برای اجرا می شود‌.

ارائه خدمات درمانی مطلوب به زائران حج

رئیس جمعیت هلال احمر درباره کیفیت ارائه خدمات درمانی به زائران ایرانی، نیز تصریح کرد: خدماتی که مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر در ایام حج تمتع به زائران ارائه می‌دهد از سوی هیچ کشوری ارائه نمی‌شود.

وی با اشاره به اینکه در صورت شیوع بیماری های واگیردار تیم معاونت بهداشت و درمان وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی که همراه با پزشکان مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر در مکه و مدینه حضور دارند نسبت به جلوگیری از شیوع گسترده آن اقدام خواهند کرد، عنوان کرد: این تیم به صورت مداوم در حال رصد بیماری‌های زائران هستند و در صورت واگیردار بودن یک بیماری، اقدامات لازم را انجام می‌دهند.

گفتنی است، طرح سلامت یار شامل نیروهای داوطلبی هستند که به صورت رایگان در بیمارستانها حضور خواهند یافت و پس از آموزش‌های لازم به بیمارانی که همراه ندارند کمک می‌کنند، از جمله کارهای که سلامت یاران انجام می‌دهند مواردی است که جزو خدمات پرستاری نیست، مانند غذا دادن به بیمار، حمام بردن، راه بردن بیمار و حدود 33 مورد که پرستاران برای بیماران انجام نمی‌دهند.


منبع: بی باک نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bibaknews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بی باک نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۱۰۱۲۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت‌های جمعیت هلال احمر اردبیل در مسیر رشد قرار دارد

حمید قویدل در حاشیه جلسه مدیران و معاونان جمعیت هلال احمر استان اردبیل با حضور آیت الله عبدالحسین معزی با اشاره به اقدامات این استان گفت: استان اردبیل دارای ۱۰ شهرستان جمعیت هلال احمر است که دو شعبه نیز در آینده نزدیک به آن اضافه خواهد شد.

به گفته او در این استان ۱۳ پایگاه امداد و نجات فعال وجود دارد که تا شهریور ماه سال جاری ۲ پایگاه امداد نجات دیگر با کمک خیرین اضافه خواهد شد. 

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل به افزایش در آمد‌های استانی اشاره کرد و گفت: در بحث‌های عمرانی اقدامات خوبی در سال‌های گذشته در سطح استان انجام شده است که جای تقدیر دارد.

قویدل با بیان اینکه در سال گذشته همچنین در آمد دارو خانه‌های استان ۱۱/۸ درصد افزایش یافته است، افزود: داروخانه‌های استان اردبیل یکی از داروخانه‌های فعال کشور به شمار می‌رود.

او همچنین جذب ۱۸۰ نفر از امدادگران در سطح استان را یادآور شد و گفت: این افراد در سطح پایگاه‌های استان در حال امداد رسانی هستند که این اقدام نیز در نوع خود بی نظیر است.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل به تجهیز پایگاه‌ها و تیم‌های واکنش سریع به تجهیزات امدادی انفرادی اشاره کرد و گفت: سال گذشته امدادگران جمعیت هلال احمر استان اردبیل بیش از ۱۲ حادثه را در سطح استان مدیریت کردند، که جای تقدیر دارد.

قویدل همچنین از کسب دو مقام برتر کشوری در حوزه داوطلبان خبرداد و ادامه داد: در سال گذشته همچنین در حوزه داوطلبان نیز ۱۱ میلیارد اعتبار از تهران جذب و در اختیار مردم قرار گرفته است.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • خانه‌های هلال در کشور به ۸۰۰۰ خانه افزایش می‌یابد
  • همکاری‌های هنری ایران و روسیه گسترش می‌یابد
  • ۱۱۰ دندانپزشک به نیازمندان زنجانی خدمات ارایه می دهند
  • ۱۱۰ دندانپزشک به نیازمندان زنجانی خدمات ارائه می دهند
  • تقویت ساختار «مرکز جوانی جمعیت، سلامت خانواده و مدارس» در دانشگاه‌های علوم پزشکی
  • ارائه بیش از ۲۳ هزار خدمت روانپزشکی در غرب خراسان رضوی
  • نخستین مسجد اسلام گسترش می‌یابد
  • مفقود شدن ۲ نفر در سمیرم
  • امدادرسانی هلال‌احمر به ۱۳ استان در سیل و آب‌گرفتگی
  • فعالیت‌های جمعیت هلال احمر اردبیل در مسیر رشد قرار دارد