Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - وب سايت اتاق: هميشه کنجکاوي عجيبي درباره زندگي خصوصي افراد مشهور وجود دارد. اين که وقتي آنها جلوي دوربين نيستند چه کارهايي انجام مي دهند؟ معمولا چه برنامه هايي دارند؟ و مهم تر از همه چگونه زندگي مي کنند؟ خوب در اين مطلب قصد دارم به داخل خانه يکي از مشهورترين و البته بهترين بازيگران زن دنيا رفته و با سبک زندگي اش بيشتر آشنا شويم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



دانستن درباره نحوه و سبک زندگي افراد مشهور اصلا چيز بدي نيست، اين کار ما افراد عادي را قادر مي سازد حتي از راه دور هم که شده گردشي مجازي در دنياي لاکچري و باشکوه افراد مشهور داشته باشيم. فکر مي کنم همه با ناتالي پورتمن آشنا باشند، شخصيتي فوق العاده هنرمند در دنياي بازيگري که برنده جايزه اسکار نيز شده است. اما بپردازيم به محل اقامت او که به تازگي خريداري شده، خانه اي ويلايي با مساحت 360 متر نزديک اقيانوس آرام که شامل 4 اتاق خواب، 5 حمام و يک آشپزخانه فوق العاده شيک و جالب مي شود. اين مطلب مکان مناسبي براي ايده گيري است پس توصيه مي کنم با دقت بيشتري عکس ها را بررسي کنيد.




عکس اول نماي پشت خانه را نشان مي دهد که جزيئات زيادي در آن وجود دارد. استخر شنا در کنار محيطي تماما چمن کاري شده با منظره اي بي نظير از اقيانوس آرام، فضايي را ايجاد مي کند که هر خانواده اي از بودن در آن احساس شادي خواهد کرد. عکس پايين فضاي داخلي خانه را نشان مي دهد، که بازهم تمرکز اصلي اش بروي منظره زيبا اقيانوس آرام است. البته عناصر قرار گرفته در داخل خانه مانند ميز جلو مبلي چوبي نيز جلب توجه مي کنند.







اما بازيگران مطرح دنيا هميشه احترام و جايگاه خاصي براي مطالعه و همينطور ادبيات قائلند. در کنار اتاق نشيمن، محيطي فقط براي مطالعه در نظر گرفته شده که تمام صندلي هاي قرار گرفته در آن تک نفره و راحتي هستند. حقيقتا مطالعه در چنين فضايي آن هم با نماي فوق العاده از اقيانوس آرام وصف نشدني است. طراح با اين کار بهترين استفاده را از نماي بي نظير خانه گرفته است.




همانطور که حتما تا الان متوجه شده ايد، طراحي داخلي خانه پلاني باز و آزاد داشته و تمامي فضاها به هم متصل هستند، فضاي تقريبا زياد خانه به طراح اجازه داده فضاهاي مختلفي براي نشستن و لذت بردن طراحي کند. يکي از اين فضاها ميز ناهارخوري است که با يک فرش مربعي و همينطور چراغ آويز بزرگ درست بالاي ميز تزيين شده است.




در ماه هاي سرد سال، که البته کنار ساحل اقيانوس آرام خيلي کم است، اين امکان براي مالکين وجود دارد که کل فضاي اطراف خانه را ببندند. براي اين کار پنجره هاي شيشه اي اتوماتيک به سمت پايين کشيده شده و فضاي داخل خانه را کاملا گرم نگه مي دارند.




شايد بدانيد که ناتالي پورتمن در دانشگاه هاروارد تحصيل کرده است، در نتيجه چنين شخصيتي نياز به فضاي اختصاصي براي کتاب هاي محبوبش خواهد داشت، اتاق زير دقيقا براي چنين هدفي طراحي شده. اين مکان يک نمونه عالي از دکوراسيوني ايده آل براي عاشقان کتاب است.




وقتي خانه اي با چنين منظره اي داشته باشيد، حتما مي خواهيد از هر اتاقي در خانه قادر باشيد از اين منظره نهايت استفاده را ببريد. اتاق خواب مطمئن يکي از مکان هايي است که مي تواند از اين منظره حسابي بهره ببرد.







فضاي خارج بخش مهمي از خانه هاي ويلايي را تشکيل مي دهد. تقريبا پاي ثابت چنين فضاهايي کباب پز و باربي کيو است. وجود فضايي براي پخت و پز و ميل کردن غذا در فضاي بيرون و نزديک طبيعت بسيار لذت بخش است. در ادامه ساير قسمت هاي شيک فضاي بيروني اين خانه زيبا را مشاهده مي فرماييد.




















منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۱۰۱۷۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد پلیس با عوامل خرید و فروش سلاح گرم و اراذل و اوباش در فضای مجازی و دستگیری ۳۰۰۰ نفر

رئیس پلیس فتای فراجا از دستگیری عوامل خرید و فروش سلاح گرم و اراذل و اوباش در فضای مجازی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، سردار وحید مجید اظهار کرد: در سال گذشته بیش از ۱۲ هزار صفحه مجازی در شبکه‌های اجتماعی و سایت‌ها که مشغول به تبلیغ و خرید و فروش انواع اسلحه گرم از کلت گرفته تا کلاشینکف و مسلسل بودند، توسط پلیس فتا شناسایی شدند.

وی افزود: از مجموع این تعداد، روی ۳ هزار مورد تمرکز کردیم و در پس از انجام تحقیقات لازم، در این فرآیند توانستیم ۱۴۰۰ نفر از مالکان و اعضای این تارنماها و صفحات مجازی را شناسایی و دستگیر کنیم و تحویل مراجع قضائی بدهیم.

رئیس پلیس فتای فراجا ادامه داد: این افراد با ایجاد صفحات و کانال‌هایی در شبکه‌های اجتماعی واتس‌آپ، تلگرام و اینستاگرام ادعای خرید و فروش انواع اسلحه داشتند.

سردار مجید گفت: بیشتر این افراد کلاهبردار بودند؛ یعنی در واقع پس از گرفتن مبلغی به عنوان بیعانه از مشتری، افراد را مسدود می‌کردند و دیگر پاسخگو نبودند، بنابراین خرید و فروشی صورت نمی‌گرفت و اسلحه‌ای در کار نبود.

وی با اشاره به اینکه قدرت‌نمایی و ایجاد ترس نیز برخورد جدی پلیس را در پی خواهد داشت، افزود: همچنین عده‌ای از اراذل و اوباش در جهت ایجاد رعب و وحشت در شهروندان، محتواهایی در شبکه‌های اجتماعی تولید و منتشر می‌کردند که توسط پلیس شناسایی شدند.

رئیس پلیس فتای فراجا ادامه داد: بیش از ۹۵۰۰ صفحه، کانال و گروه که توسط اراذل اوباش مدیریت می‌شد نیز مسدود و ۱۶۰۰ نفر نیز در این رابطه دستگیر شدند.

کد خبر 749033

دیگر خبرها

  • این خانه یک سرایدار است، همین قدر زیبا! (+تصاویر)
  • تخریب فنس‌های اطراف اقامتگاه نتانیاهو
  • رازگشایی از ۷ علت ابتلا به سرطان
  • کمبود ۳۰ درصدی فضای ورزشی در کهریزک/ خانه کشتی افتتاح می‌شود
  • هشدار به افراد مشهور و خانواده‌شان در زمان اجرای طرح حجاب | فیلم
  • برخورد پلیس با عوامل خرید و فروش سلاح گرم و اراذل و اوباش در فضای مجازی و دستگیری ۳۰۰۰ نفر
  • حمام شیشه‌ای سازه‌ای نوین طراحی دکوراسیون داخلی
  • اجاره خانه به این افراد ممنوع شد
  • مروری بر جنایات گروهک منافقین؛ترور یک نوجوان پیش چشمان مادر
  • این پز اجتماعی میلیون ها تومان برای افراد آب می خورد | سگ گردانی و درآمد میلیونی داگ واکرها