Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان هایباشگاه خبرنگاران جوان،مدیر عامل آتش نشانی دزفول گفت : یک تور کوهنوردی امروز وارد دزفول شدند و در منطقه چال کندی اقدام به شنا کرده اند که فقط ۵ نفر از آنها از آب بیرون آمده و از سرنوشت بقیه خبری در دست نیست.

وی افزود: تا کنون 2 پیکر خانم و آقا حدودا ۳۰ ساله از آب بیرون کشیده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جزئيات غرق شدن طبيعت‌گردان در آب‌های دزفول

سرپرست اورژانس در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوانگفت:۱۰ نفر از حادثه دیدگان برخورد قايق با صخره رودخانه دزفول پس از اقدامات اولیه اورژانسی توسط فوریت‌های پزشکی به بیمارستان گنجویان دزفول اعزام شدند.

وی افزود: متاسفانه ۲ نفر از غرق شدگان يک آقای ٣٣ ساله و خانم ٢۵ ساله فوت کردند.

سرپرست اورژانس گفت: یک نفر هم با مراجعه حضوری تحت درمان قرار گرفت.

گفتنی است، همچنان جست‌وجو برای پیدا کردن ۶ نفر از گردشگران ادامه دارد.

تا کنون ۱۲ گردشگر غرق شده در دزفول نجات یافتند

رئیس سازمان آتش نشانی دزفول گفت: 12 نفر نجات یافته و 2 نفر نیز جان خود را از دست داده‌اند و از سرنوشت 6 گردشگر دیگر، اطلاعی در دست نیست.


وی افزود: این گردشگران در قالب یک تور گردشگری و از شهرستان اهواز به منطقه اعزام و آشنایی مناسبی به منطقه نداشته‌اند.

سید محمد محمودی نژاد مدیر مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دزفول در گفتگو با خبرنگارباشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت:19 نفر طبیعت گرد ساعت 18 امروز دچار حادثه شدند که 11نفر توسط 7 دستگاه آمبولانس به بیمارستان منتقل شدند.

وی افزود: این حادثه تا کنون 2 نفر فوتی داشته واز سرنوشت 4نفر خبری در دست نیست.

اعزام غواص از دیگر شهرها به دزفول

کیامرث حاجی‌زاده، مدیرکل مدیریت بحران خوزستان گفت:غواصان شهرهای اطراف دزفول از جمله شوش برای امداد رسانی غرق شدگان حادثه امروز به دزفول اعزام شدند.

وی افزود: تاریکی هوا روند عملیات امداد نجات را کند کرد.

انتهای پیام/ی

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۱۰۱۸۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای مفقودی یک کارگر شهرداری ؛ جستجو ادامه دارد

به گزارش پارس نیوز ، بارش‌های شدید جمعه چهاردهم و صبح شنبه پانزدهم اردیبهشت ماه، باعث بروز تند آب، انسداد و گرفتگی در یکی از شبکه‌های دسترسی به کانال جنوب شرقی تهران و در حوزه شهرداری منطقه ۱۵؛ بزرگراه بعثت نزدیک به میدان بسیج (در داخل فضای سبز) شد.

شهرداری منطقه ۱۵ تهران در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: در پی بارندگی شدید و گرفتگی این شبکه دسترسی به کانال اصلی، عوامل اجرایی و مدیران خدمات شهری به محل اعزام شدند و کارگران اداره مسیل‌های منطقه برای رفع گرفتگی شبکه آبرسانی به محل اعزام شده و در جهت بازکردن آن اقدام کردند.

حجم تندآب و فشار آب زیاد، باعث افتادن یکی از کارگران پیمانکار اداره مسیل‌ها و قنوات منطقه به داخل شبکه جمع‌آوری آب‌های سطحی متصل به کانال سرخه حصار شد.

در پی این حادثه بلافاصله عوامل اجرایی و نیروهای امدادرسان از جمله آتش‌نشانی به محل اعزام شدند و در دسته‌های مختلف نیروهای امدادرسان اقدام به گشت و جست‌وجو از محل حادثه تا محدوده چرم شهر کرده‌اند.

عوامل امداد و نجات با همکاری شهرداری منطقه همچنان در حال جست‌وجوی این کارگر خدمت‌رسان هستند و در صورت کسب اطلاعات جدید، اطلاع رسانی خواهد شد.

همچنین در راستای تعهد شهرداری منطقه ١۵، در حفظ جان کارکنان خود، حادثه پیش آمده با جدیت در دست بررسی است و در صورت محرز شدن تخلف یا عدم رعایت اصول ایمنی کافی، پیمانکار مربوطه حتماً بازخواست خواهد شد و در این باره نیز به عموم شهروندان اطلاع رسانی خواهد شد.

دیگر خبرها

  • بلوار شهدای غواص تبریز به دوربین ثبت سرعت مجهز می‌شود
  • غرق شدن جوان ٣۰ ساله دزفولی در رودخانه دز
  • جوان ۳۰ ساله در رودخانه دز غرق شد
  • طغیان رودخانه دز در دزفول
  • ماجرای مفقودشدن کارگر شهرداری
  • گرفتاری خانواده ۱۱ نفره در ارتفاعات اکوزداغی هریس/ طبیعت گردان مراقب باشند
  • ماجرای مفقودی یک کارگر شهرداری ؛ جستجو ادامه دارد
  • اعلام جزئیات مفقودی یک کارگر شهرداری منطقه ۱۵ تهران
  • مفقودی کارگر شهرداری حین جمع‌آوری آب‌های سطحی
  • مفقودی یک کارگر شهرداری حین جمع‌آوری آب‌های سطحی